Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Espoon päiväkodit vaikeassa tilanteessa

Vierailija
05.09.2024 |

Tämän aamun Hesarissa oli uutinen, että Espoon päiväkodit on vaikeassa tilanteessa. Lukiko joku uutista ja osaisi kertoa miten ja miksi?

kyselee espoolainen äiti, jonka pitäisi pian laittaa lapsi päiväkotiin

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin muutama vuosi sitten kun lapsen vaatteet hävisivät päiväkodissa. Lenkkareita joutui ostamaan 3 kk:ssa ainakain 4 paria. Sitä yritettiin selvitellä kovasti, mutta mysteeriksi jäi. Noin puolen vuoden jälkeen näin lapseni tossut pk:n eteisessä (olin siitä 100% varma, koska olivat niin erikoiset) niin eikös siellä ollut sutattu poikani nimi ja tilalle kirjoitettu Abdi!!

Vierailija
42/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni odottaa esikoistaan ja asuvat Espoossa. Katsovat asuntoja miehensä kanssa jostain ihan muualta kuin pk-seudulta. Kuka siellä v i i d a k o s s a haluaa lapsiaan kasvattaa ja pelätä päivittäin, milloin lapsi ryöstetään tai jotain vielä kamalampaa?

Itse muutin myös pois pk-seudulta 300 km:n päähän 10 vuotta sitten juurikin tuosta syystä. Kukaan lastaan rakastava ei halua tuollaisessa ympäristössä pienokaistaan kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelin muutama vuosi sitten kun lapsen vaatteet hävisivät päiväkodissa. Lenkkareita joutui ostamaan 3 kk:ssa ainakain 4 paria. Sitä yritettiin selvitellä kovasti, mutta mysteeriksi jäi. Noin puolen vuoden jälkeen näin lapseni tossut pk:n eteisessä (olin siitä 100% varma, koska olivat niin erikoiset) niin eikös siellä ollut sutattu poikani nimi ja tilalle kirjoitettu Abdi!!

Tämä on kovin yleistä. Lapseltani on myös kotipihalla varastettu tavaraa kädestä ja niitä on haettu näiden m a m u  p e n s k o j e n kotoa myöhemmin takaisin. Heidän mielestään kun kaikki kuuluu heille.

Vierailija
44/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kovin yleistä. Lapseltani on myös kotipihalla varastettu tavaraa kädestä ja niitä on haettu näiden m a m u  p e n s k o j e n kotoa myöhemmin takaisin. Heidän mielestään kun kaikki kuuluu heille.

Miksi vastailet itse omiin kommentteihisi ja höliset juttujasi, jotka ei liity aloitukseen mitenkään? 

Vierailija
45/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen syntyvyys jyrkässä laskussa, kuten Japanissakin. Silti kummasti Espooseen sikiää, kun alueella on eniten maahanmuuttaneita asukkaisiin nähden. 

Vierailija
46/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen syntyvyys jyrkässä laskussa, kuten Japanissakin. Silti kummasti Espooseen sikiää, kun alueella on eniten maahanmuuttaneita asukkaisiin nähden. 

Mitä väliä? Ne päiväkotipaikat on silti pakko lapsille jostain polkaista. Mistä?

Vierailija
47/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Espoon päiväkodeissa suomalaisten lapsia ole. Monikulttuuria. 

Vierailija
48/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Espoon päiväkodeissa suomalaisten lapsia ole. Monikulttuuria. 

Höpsis. Itse asun ns monikulttuurisessa lähiössä ja lapsen ryhmästä puolet kantasuomalaisia. Tummaihoisia vain yksi. 

Vierailija
49/49 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hohhoijaa. Espoo on kasvava muuttovoittokaupunki. Muu Suomi tyhjenee. Syntyvyys Espoossa on yhtä huono kuin muuallakin."

Heh, kaikki muuttaa Espooseen, minnekään muualle ei muuta kukaan... Suomen nimi on vuonna 2035 Esbo. Koko suomi on tyhjennetty ja sullottu Espooseen ja alkuperäiset espoolaiset omistavst koko tyhjennetyn Suomen kaikki maat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi