Lue keskustelun säännöt.
Voiko Marianne-kääretortun pakastaa?
10.02.2007 |
Pysyykö rahka-kerma-täyte hyvänä pakastuksessa? Ajattelin tehdä mutta koko kääretorttu tuskin menee kerralla, joten olisi kiva jos tuon voisi pakastaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nim. kokemusta on.