parisuhde mutka kamerasta, mitä tehdä?
elikkäs tilanne on se että mies lähtee ens pe työreissuun ja on ottamassa meidän pikku kameraa mukaan... se on ollut hänellä aina mukana työreissussa. No nyt minä tarvisin tuota meidän pikku kameraan ens la, eli en haluaisi antaa kameraa miehelle mukaan. Sain valokuvaus keikan siis lauantaiksi ja minulla on aina kaksi kameraa kuvaus keikoilla mukana...
en oo vielä ehtinyt tästä miehelle mitään puhua ja jo nyt kourasee vatsasta kun tarvii alkaa keskustelu...
pitäskö miehen ymmärtää?
Kommentit (4)
1.
-Onko tämä provo...?!?
2.
-Kenen kamera on? Onko se sinun tyävälineesi...? Vai onko se miehesi? Miksi hän ottaa kameran työmatkoileen mukaan, tarvitseeko hän sitä...?
3.
-Miksette osta molemmille omia kameroita, niin ei tarvitse tuskailla tälläisestä asiasta...?
4.
-Onko parisuhteenne kunnossa, vai alistaako miehesi sinua? Kuinka noin arki päiväinen asia voi " pelottaa" sinua? Uskallatko soittaa kauppareissulle lähteeneelle miehellesi, että unohdit kauppalistasta maidon...? Vai alkaako vatsaa kouria...
en pelkää miestäni, mutta tiedän että tästä tulee riita... ja pelottaa lähinnä se että joudun varmaankin perumaan kuvaus keikan ja tiedän että asiakas joutuu huonoon tilanteeseen...
Sinä kiristät sillä miestä ja se on väärin.
mieskin on siis ottamassa työmatkalle kameraa, mutta mun mielestä vois ottaa sinne jonkun toisen kameran... eikä mun työvälinettä