Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Vierailija kirjoitti:
Saa kai niitä paperikasseja toisten roskiksesta.
Ei ole pakko olla omi...hyi kun olen ilkeä, toinen rakastuu
Mitä alapeukutatte, ääneen sanottu mitä kaik aattelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan vaikuttaa täydelliseltä mieheltä Sofialle. Tuntuu etsineen varakasta prinssiä, luksus on hänelle ilmeisen tärkeää.
Voi kyllä nostaa siinä mielessä hattua, että S on kyllä tehnyt kaikkensa unelmansa saavuttaakseen. Ei tyytynyt köyhiin miehiin, ottajia ois varmaan riittänyt kauniilla naisella.
Toivottavasti onni nyt kestää ja pääsee vihille asti.
Sofia haluaa elää tekemättä töitä. Haluaa kuntoilla, syödä hyvin, käydä kauneushoidoissa ja matkustella. Mitä vikaa siinä on?
Kunhan tekee sen omilla rahoillaan. Mitä vikaa siinä on?
Ulkomailla miehet elättävät vaimonsa. Ollaan tiimi, edustetaan yhdessä. Nainen tukee miestä ja toisinpäin. Monie
Mikä pakko niitä lapsia on tehdä, kivempaa elämää kun nauttii ja matkustelee. Tehkää te palstavalaat niitä rumia kakaroita juoppojen ukkojenne kanssa. Tuollakin miehellä on lapset ja lähtenyt siitä liitosta, joten tuskin lapsia kumpikaan edes haluaa.
Korkeintaa puoli vuotta. Kestää tuo.
Vierailija kirjoitti:
Sofiako siellä vai kuka jaksaa puolustaa itsensä myymistä. Anaalivoide vilahti yhdessä kuvassa kun sofia odotti asiakastaan hotellihuoneessa.. itse en kykenisi vaikka reissuihin pääsisikin.
Minä en edes tiedä miltä sellainen voide näyttää, sinä ammattilaisena näköjään hallitset kaiken. 😁
Vierailija kirjoitti:
Veikkaukseni on et tämä on lyhytaikainen suhde.
Lottoa välillä....mitn vaikuttaa sun elämään..?
Vierailija kirjoitti:
Sohvilla on hintanssa.
Samoin aitolehmällä ja monella muulla instapyllistelijällä. Ei Rosannatkaan taatusti normivarastomiehelle persukkaa jaa, kyllä sillä pitää olla isot vuositulot.
Heh en tiedä, joku oli selvittänyt toisella keskustelupalstalla. Miksi sä minulle irvailet? Kysy Sofialta jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofiako siellä vai kuka jaksaa puolustaa itsensä myymistä. Anaalivoide vilahti yhdessä kuvassa kun sofia odotti asiakastaan hotellihuoneessa.. itse en kykenisi vaikka reissuihin pääsisikin.
Minä en edes tiedä miltä sellainen voide näyttää, sinä ammattilaisena näköjään hallitset kaiken. 😁
Ehkä se on homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh en tiedä, joku oli selvittänyt toisella keskustelupalstalla. Miksi sä minulle irvailet? Kysy Sofialta jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään seuraava ukko (ellei jo tämä) on kyllä joku Tinder-huijari, nää on niin helppoja kohteita niille, kun ryntää sokkona sinne missä kiiltää, kuin harakka konsanaan.
Aika harakka olet arvostelemaan.... Mikä moukka olet kenenkään elämää ennakkoon arvuuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, hyvä Sofia! Nyt äkkiä pulla uuniin, niin elelet mukavasti elareilla, vaikka ero tulisikin.
Laita vaan omistasi pullat uuniisi,,,
Vierailija kirjoitti:
huomaa, ettei suomessa ole todella rikkaita ihmisiä. käsilaukku aiheuttaa jo kateutta, eikä sofiakaan osaa pyytää miljonääriltänsä mitään kallista, vaikka autoa tms. ihmettelee varmaan tuo mies, että halvaksi tuli, kun saa toisen pidettyä käsilaukulla tyytyväisenä.
Jos jollekin toisen käsikaukku aiheuttaa kateutta, niin tässä vaiheessa kannattaisi hankkia oma elämä. Kateellinen jostain käsilaukusta?!?
Ja aivan vastaavasti, jos siitä käsilaukusta tulee oman elämän kohokohta, niin jälleen olisi syytä hankkia oma elämä.
Itse jos näen tuhansien eurojen käsilaukun, niin tästä kumpuaa kaksi ajatusta yli kaiken: jollain on joko liikaa rahaa tai liian vähän järkeä päässä. Mahdollisesti jopa molemmat. Tyyliä ei voi ostaa rahalla ja se tuntuu monelta unohtuvan pling-pling pyrkyreillä.
Ihan vaan sattumalta oli miljonääri.
Fiksu typy. Mieluummin sitä kannattaa aina rakastua miljonääriin...
Melkein naurattaa, kun jo vuosia sitten palstailijat tiesivät ettei Soffe saa enää rikasta miestä... Kukaan ei häntä huoli...
Jeba 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on pitkään ollut rikas mies hakusessa. Hienoa että nyt on löytynyt. Ei kai tuohon muutakaan voi todeta. Hänelle se oli ainoa ratkaisu. Itse en asiaa ymmärrä, mutta pääasia että on onnellinen.
Me emme voi tietää, mitä Sofia etsii. Emme voi mennä toisen pään sisään. On aikamoista ylimielisyyttä kuvitella tietävänsä toisen elämä.
Juuri näin.
Sofia rakastui mysteeri miehen varoihin, mies tuli siinä kaupan päälle lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sattumalta oli miljonääri.
No oipa kova kommentti,,,
Vierailija kirjoitti:
Sofia rakastui mysteeri miehen varoihin, mies tuli siinä kaupan päälle lisänä.
Miksi sanot sellaista mitä et VARMAKSI tiedä.
Kyllähän tuo vielä toimii. Mutta aika kuluu. Mitä sitten kun ulkonäkö rupsahtaa, niin kuin käy kaikille muillekin. Mitä sitten? Miksi kukaan elättäisi jotain Sofia-mummoa, kun rahlla saa ostettua jonkun uuden nuoren naisen