Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, miten nämä sofiat löytävät näitä sikarikkaita miehiä, onko niillä joku välitystoimisto? Vaikea kuvitella, että tapaisivat sattumalta jossain baaritiskillä. Sama Martinalla, kaikki miehet Stefun jälkeen (Pikkaramboa lukuunottamatta) olleet rikkaita, ulkomaalaisia miehiä. Mistä suomalainen, tankero-englantia vääntävä yh niitä pyydystää?
Mä olen tavannut yhden miljonäärin ihan sattumalta kadulla, kun kysyin tietä. Sitten se kutsui mut juhliin, jossa tapasin miljardöörin. Ei se paljon vaadi.
Pointti on tietysti, että et tapaa miljonääriä, jos sellaista etsit.
Jos sellaisen haluat tavata, niin sun pitää luopua materiaalin tavoittelusta. Muuttaa esim. joogaretriittiin balille. Tai myydä omaisuutesi ja lähteä hyväntekeväisyystyöhön.
Kyse on luopumisesta. Veikkaan, että Sofia on käynyt pitkän luopumisprosessin ja nyt onni kurkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tekis päivääkään töitä jos joku elättäisi tai olisi itsellä miljoonia. En mä jaksais mitään laukkuja ostella mutta kyllä saisin ajan kulumaan treenatessa, golfatessa, vaelluksilla ja toki perheestä huolta pitämällä. Mikäs siinä jos pystyy tekemään muutakin kuin juoksemaan kellon ja työkalenterin perässä, kerrankos täällä vaan ollaan
Sä et ole vielä luopunut. Sen prosessin jälkeen on aika sama, onko jollain rahaa. Eli sulla on vielä työtä. Välttämättä et ehdi tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tekis päivääkään töitä jos joku elättäisi tai olisi itsellä miljoonia. En mä jaksais mitään laukkuja ostella mutta kyllä saisin ajan kulumaan treenatessa, golfatessa, vaelluksilla ja toki perheestä huolta pitämällä. Mikäs siinä jos pystyy tekemään muutakin kuin juoksemaan kellon ja työkalenterin perässä, kerrankos täällä vaan ollaan
Niin. Jos on väärät motiivit, niin ei löydä. Ehkä mun pitäisi laittaa verkkokurssi pystyyn, miten löytää rikas mies.
Löydät sen, mitä et etsi. Iänikuinen viisaus, joka on lähes kaikissa uskonnoissa.
Olisi pitänyt olla tarkempana uskonnontunnilla.
Jos etsit rahaa, et sitä löydä. Jos etsit rakkautta, rakastut lopulta itseesi. Jos etsit seikkailua, löydät turvaa. Jne.
Sofialla on pitkään ollut rikas mies hakusessa. Hienoa että nyt on löytynyt. Ei kai tuohon muutakaan voi todeta. Hänelle se oli ainoa ratkaisu. Itse en asiaa ymmärrä, mutta pääasia että on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Syvällistä.
Niin maailma toimii. Tapaan jatkuvasti varakkaita ihmisiä, vaikka minulla on suuri halu toteuttaa itseäni ja nauttia puhtaasta Suomen luonnosta. Elää puolet vuodesta korpimökissä.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on pitkään ollut rikas mies hakusessa. Hienoa että nyt on löytynyt. Ei kai tuohon muutakaan voi todeta. Hänelle se oli ainoa ratkaisu. Itse en asiaa ymmärrä, mutta pääasia että on onnellinen.
Me emme voi tietää, mitä Sofia etsii. Emme voi mennä toisen pään sisään. On aikamoista ylimielisyyttä kuvitella tietävänsä toisen elämä.
Katselin Seiskasta Sofiasta kuvia vuosien varrella.
Täytyy sanoa et Sofia oli tosi nätti nuoruudessa.Mutta ei voi enää sanoa samaa
Sitä se on muokkailee kasvojaan.
Uskotteko oikeasti mitä seiska suoltaa tällä kertaa että tosirakkaus kyseessä ja jotkut toivottelee hyvää elämää hänelle😂
Ylipolvensaapas on noussut portapotti-linjalta kultaketjuun
Mimmit kateellisina taas täällä kommentoimassa. Sofia elää luksuselämää joka päivä!
Matkustelee ympäri maailmaa luksuskohteissa yksityiskoneella, 5 tähden ravintoloita joka päivä, shoppailua merkkiliikkeissä, hiekkarantoja, elämyksiä. Mimmit ei pääse kokemaan tuollaista ikinä! Ja sofia elää koko elämnsä noin.
Ei tarvitse umpiväsyneenä lähteä taistelemaan työelämään, että tienaa sen että saa laskunsa juuri ja juuri maksettua.
Tuo mies kyllästyy Sofiaan muutamassa kuukaudessa ja ottaa sitten tilalle jonkun nuoremman ja nätimmän. Sofia tekee saman. Ottaa tilalle jonkun uuden superrikkaan liikemiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan vaikuttaa täydelliseltä mieheltä Sofialle. Tuntuu etsineen varakasta prinssiä, luksus on hänelle ilmeisen tärkeää.
Voi kyllä nostaa siinä mielessä hattua, että S on kyllä tehnyt kaikkensa unelmansa saavuttaakseen. Ei tyytynyt köyhiin miehiin, ottajia ois varmaan riittänyt kauniilla naisella.
Toivottavasti onni nyt kestää ja pääsee vihille asti.
Sofia haluaa elää tekemättä töitä. Haluaa kuntoilla, syödä hyvin, käydä kauneushoidoissa ja matkustella. Mitä vikaa siinä on?
Kunhan tekee sen omilla rahoillaan. Mitä vikaa siinä on?
Ulkomailla miehet elättävät vaimonsa. Ollaan tiimi, edustetaan yhdessä. Nainen tukee miestä ja toisinpäin. Monien rikkaiden miesten vaimot hoitavat lapsia, jos niit
Belööf on jo 34 vuotta ja hedelmälliyys jo jyrkästi laskenut. Ei noin vanhaa kannata ottaa jos haluaa paljon lapsia kuten rikkailla miehillä usein on.
Luulisi että jos on plakkarissa fitnessin maailmanmestaruus niin se olisi avannut paljon ovia sen alan töissä vaikka mallina, kommentaattorina tms.
Koetan sanoa että jos itte olisin saman tehnyt, kauppaisin uimapukuja, olisin tehnyt kesäkuntoon kanssani -ohjelman ja tunkisin turpani jokaiseen telkkariohjelmaan jos siitä maksetaan (Jutta Gustavsbergin tyyliin).
Mutta ei. Nyt kuuluisuus tulee jostain käsiveskoista joita saa lahjaksi.
Älkääpä irvailko, ei ole aitolehmä yhtään kummempi, Eskon vaihtoi hakkaavaan ja juopottelevaan huumeheikkiin ihan vaan päästäkseen rouva Thermanniksi. Eipä päässyt, nyt on kumppaniaan lyhytkasvuinen ruma kenguru, rahan takua, tuskin muutoin tuommoista toppia olisi huolinut, tosin sekin on kuvista häipynyt, joku sanoikin, että olikohan kenguru pelkkä maksettu gigolo.