Olen varmasti maan ainoa ihminen joka ei pakasta mansikoita.
Kommentit (44)
Etkä ole! Minä olen tehnyt tänne jopa himopakastajia irvailevan aloituksen!
Et ole. En edes pida mansikoista, varsinkaan pakasteesta sulatettuina.
En minäkään pakasta. Kauppoja metrin välein, kyllä niitä voi ostaa, kun tarve tulee. Energian kulutusta moinen pakastus nykyaikana.
Minä en pakasta, ostan kaupan pakasteesta suoraan.
En minäkään ole koskaan niitä pakastunut. Joskus ostan pakastettuja, jos haluan tehdä marjasmoothieta Siihen tulee myös muita marjoja, itse kerättyjä).
en pakasta, vaikka syön säännöllisesti mansikoita ja mustikoita läpi vuoden, annan kuitenkin kaupan hoitaa pakastamisen puolestani
Joo, kaupat pakastaa mun mansikat. Ostan pussin, jos tarviin. Tai mustikoita tai kuningatarmarjoja tai mitä milloinkin.
Pakastan kaikkia marjoja ja kuulun luultavasti vähemmistöön nykyään. En osta muita hedelmiä kuin sitruksia.
En minäkään pakasta, purkin pari teen hilloa.
Ymmärrän, jos kaupat on kaukana, että pakastetaan omissa nurkissa. Kyllä tuntuu turhalta pakastinta huudattaa, kun alakerrassa kauppa pakastaa koko ajan.
Ällöjä löllöjä sulatettuna
Smoothieen voi laittaa, mihin muuhun?
En säilö, en pakasta, syön rasiasta kesäisin, en muulloin.
En pakasta, enkä osta myöskään tuoreena. No viime kesänä söin muutaman ekan kerran ehkä 30 vuoteen, ja pakastinkin mutta tein sen toisen henkilön puolesta.
Mansikka on marjoista ehkä
mauttomimpia ja typerimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Mansikka on marjoista ehkä
mauttomimpia ja typerimpiä.
Aivan kuten Jessikka naisista!
Minäkään en pakasta, samaa mieltä että mansikat pitää syödä tuoreina. Viime vuosina mansikka-ajaksi on mulla vakiintunut kevät. Ostan Lidlistä mansikkarasian aina, kun on tarjouksessa- Ovat ihan hyviä vaikkeivat kotimaisia
Et sentään. Meillä ei ole edes pakastinta, ja hyvin pärjäämme.
Vierailija kirjoitti:
Ällöjä löllöjä sulatettuna
Smoothieen voi laittaa, mihin muuhun?
Puuron, jogurtin, rahkan sekaan itse laitan eniten, smoothien lisäksi. Kiisseliä voi keittää, Marjapiirakkaan. Jotkut tekee mehua ja hilloakin. Meillä lapset vetää sellaisenaan ja maistuu kyllä itselläkin.
En pakasta koska en omista pakastinta.
Liian kalliita. Mustikoita yms saa ilmaiseksi metsästä. Amsikka yliarvostettu