Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Vierailija kirjoitti:
Vai että Seiska kertoo miehen olevan rillimiljonääri.
Olisko lahjakkaalla toimittajalla jäänyt edestä kirjain pois, ja kyseessä sittenkin Grillimiljonääri? 😅
No ei ainakaan rallimiljonääri. Sillimiljonäärilläkin olisi troolareita yms. Kenties pillimiljonääri, veistelee joutessaan pajupillejä. Tillimiljonäärillä tuottoisa luomutila. Ulkonäkö sitten röllimiljonäärin.
Onko täällä kommentoijat jotain teini ikäisiä? Ketä ylipäänsä kiinnostaa Sofia?
Mikä Sofiassa kiinnostaa nuoria naisia?
Voiko joku vastata että mikä tässä ihmisessä kiinnostaa näin pitkän ketjun verran?
Vierailija kirjoitti:
On Soffin naaman sivuprofiikuvat olleet jo kauan kuin olisi päin seinää heitetty, ihan littana. Alkaa menee kuopalle kuten Jacksonilla
Michael Jacksonin ja Iines Ankan rakkauslapsi?
Lopettakaa hänen seuraaminen somessa ja juttujen lukeminen lehdistä. Naurettavaa että aikuiset ihmiset seuraa toisiaan somessa.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa hänen seuraaminen somessa ja juttujen lukeminen lehdistä. Naurettavaa että aikuiset ihmiset seuraa toisiaan somessa.
Somea pääsee lukemaan muuta kautta, ei tarvitse seurata eikä maksaa instagramille mitään :))))
Näen tässä jotain todella syvällistä ja kaunista
Siinä hotellikuvassa, niin mikä voidetuubi siellä oli näkynyt? Näin sellaisen viestin täällä ja että se kuva on tallessa, mutta joku poisti sen.
Sohvi kävi Suomessa kun sai ilmaisen hotelliyön someyhteistyönä, se hotelli missä Sieppi ja muut oli myös. Sen jälkeen oli huutanut Helsingin kadulla puhelimeen että hänen täytyy päästä vastaanotolle nyt kun hän on Helsingissä. Kävi täällä käyttämässä ilmaista terveydenhuoltoa hyväkseen? Eikö miljonäärimies maksanut lääkäriin?
Saako nauraa? Aikuiset ihmiset seuraa somessa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sofiassa kiinnostaa nuoria naisia?
Työttömyys, kouluttamattomuus, kodittomuus ja että miten silti jaksaa aina yrittää ja yrittää juosta luksuksen perässä, tai minkä tahansa perässä jos joku muu vaan tarjoaa elatusta.
Miksi nuo asiat kiinnostaa? Jokainen tajuaa millä keinolla hän elättää itsensä.
No mitä vttua sinä täällä ihmisiä tenttaat? Seiskat ja muut juorulehdet kirjoittelee siitä, ja niitä luetaan, ei kuulu sinulle millään tavalla. Ja miksi sinä sitä täällä puolustelet?
Kirjoittavat koska tyhmät ihmiset lukevat juttuja julkkiksista että saavat paheksua ja tuntevat olevansa parempia ihmisiä.
Jaa, minulla ei ainakaan ole moista identiteetti- tai itsetunto-ongelmaa. Katson lätkämatsejakin, enkä tunne olevani parempi pelaaja ;D
Kuka seuraa mitäkin. Ei kuulu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että Seiska kertoo miehen olevan rillimiljonääri.
Olisko lahjakkaalla toimittajalla jäänyt edestä kirjain pois, ja kyseessä sittenkin Grillimiljonääri? 😅
No ei ainakaan rallimiljonääri. Sillimiljonäärilläkin olisi troolareita yms. Kenties pillimiljonääri, veistelee joutessaan pajupillejä. Tillimiljonäärillä tuottoisa luomutila. Ulkonäkö sitten röllimiljonäärin.
Mikäs miljonääri maksaa jassu tussulle 5000 euroa yhdestä kuvasta .....????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella palstalla "miljonääri"miehen tyyliä kuvailtiin näin: "maksuhäiriö-look"
Aika hyvä! :D XD
Nuorisokieltä maksuhäriösitäjatätä.
Ylilaudalla oma ketju maksuhäiriötuotteista.
Sillä ne Oli jassukankin ulosottovelat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ohjelma tämä oli?
Levitys paljaana ja Matka floppaat.. jossa Jasmiina retosteli juomisillaan.Miten yhdestä " kuvasta" maksetaan 5000 euroa ..kertoi että kännissä kusee minne sattuu . Se on vielä nähtävissä ..hyi.
Se oli sinkut paljaana. Kehui miten paljon viinaan menee rahaa ...Mistä kohtaa tämmösestä kuvat makaa noin paljon ???
Olen vuosia sitten tavannut Sofian livenä, ennen kuin hän oli mikään tunnetumpi nimi. Jo silloin katselin, että onpa kaunis ja siro tyttö. Itse normaalikokoisena ja -pituisena naisena tunsin itseni vesipuhveliksi hänen rinnallaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia sitten tavannut Sofian livenä, ennen kuin hän oli mikään tunnetumpi nimi. Jo silloin katselin, että onpa kaunis ja siro tyttö. Itse normaalikokoisena ja -pituisena naisena tunsin itseni vesipuhveliksi hänen rinnallaan :D
Tämä! Oltiin Adam Lamberttia kattomassa. Ite oottelin kaveria veskistä raflan puolella, jossa olin ainoa asiakas. Adam oli juuri aloittanut..
Ykskaks paikalle pamahti porukka, jossa oli Sofia, Niko, Esko, Sauli ja pari mulle tuntematonta.
Herrat tilas oluet ja Sofia istui nättinä pöydässä.. oikeasti kuinka kaunis hän oli! Tosiaan siro, että mitoilla 162 cm ja 65 kiloinen tunsi itsensä valtavaksi. 😄
Jäi mieleen tuo kohtaaminen. Tulivat Eskon johdolla mun pöytään, "ettei rouvan tarvii yksin odotella". Niko ja Esko rennon hauskoja, kuten julkisuudessa on totuttu. Sauli oli jotenkin jännittyneen hermostunut. Posket pingotti, hymyä ei tullut.
Sofian rauhallinen viileys myös teki vaikutuksen.
Meikäläisen kaverilla vaan kesti ja kesti. Oli käynyt tupakkillakin ja sitten eksy. Kiersi Hartwallareenan väärään suuntaan ympäri, kun toiseen suuntaan lähtiessään se rafla olis lllut 10 metrin öäässä.
Kyllähän tuon leukaloksahti, kun pöytä seurueen näki.
OT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliset miljonäärit olivat Anas Dubaissa ja Marwan Mykonoksella. Marwanilla oli parikymppinen hyväkroppainen hoikka nainen ton jälkeen.
Nytkö on uus miljonääriRAKAS Pariisissa? ;DD
Keikkaa pukkaa!
Jassukka ryhävalas kertoi itse että saa yhdestä kuvasta 5000 euroa ..mitä kohtaahan kuvataan.????
Vierailija kirjoitti:
Vo hitsin pimpulat .Mun kaikki päivän etätyö paperit jotenkin katosi ...Tekeekö teidänkin kone joskus samaa ?
No viimeistään silloin kun kuolet näät ne pilvipalvelussa 😙
Eikä pidä unohtaa Lontoon ja Monacon miljonääriä, eikä Tukholman miljonääriä, kaikki nekin "miljonäärimiehiä by Seiska"!