Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen

Vierailija
05.09.2024 |

Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.

Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta? 

Kommentit (4333)

Vierailija
2261/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tietynlaisiin naisiin sortuvat epätoivoiset tyypit, joilla on mahdollisesti jotain hämärää taustalla menossa. Tietynlaisia naisia ei esitellä vanhemmille eikä välttämättä edes kavereille, koska ne naiset ovat tyydyttämässä vain miesten tarpeita tai hetkellisesti lieventämässä jonkinlaisen kriisin kolhimaa egoa. Tietynlaisten naisten kanssa voi paeta hetken kipeää todellisuutta, koska sellaiset naiset voivat käyttää päihteitä ja osallistua mahdollisesti hämäriin puuhiin, mitä ei vaimomatsku -ehdokkaat ikipäivänä tekisi. Valintoja. 

Yök, mikä sana, vaimomatsku. Ihan helvetin naista lokeroivaa. Minä olen ihminen, jolla on menneisyys. Siellä on myös vääryyksiä, huonoja valintoja, päihteiden käyttöä. En ole tilivelvollinen kenellekkään. Minun ei tarvi olla kenellekään mikään lokero.

Seuraavaksi kuvailet naista varmaan reikänä? 

Sinä vihaat itseäsi, kun sinusta naiset jaetaan kahteen koriin: Hyvät ja huonot. Meissä kaikissa on sekoitus kaikkea. Jos et myönnä sitä itsellesi, et ole aito. Olet joku helvetin nukke avioliittomarkkinoilla. 

Puhuva nukke, joka toistaa miesten fantasiajargonia. 

Vierailija
2262/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastui miehen tilin saldoon.

Ja tiedät mistä? Pidätkö tuota Sofian miestä jotenkin tyhmänä, joka ei tajua yhtään mitään, mitä tapahtuu ympärillä? Joku puunukke, joka puksuttaa eteenpäin. Mietipä vähän. Se on ilmeisen vauras. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos isäsi ja äitisi sössöttänyt kotona vaimomatskusta? Siellä on jo häitä suunniteltu. Meidän pikku morsian. TIRSK

Vierailija
2264/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuule kaikki oltaisiin vain omia itsejämme. Ja hyväksyttäisiin toisetkin sellaisina. Kaikilla olisi vähän helpompaa. Ja hyvä olla. Helpompi hengittää. 

Vierailija
2265/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia: teot puhuvat puolestaan myös tässä asiassa. Miksi sanoittaa jotain toiseksi, mitä joku asia todellisuudessa on.

Rikollisuus, päihteet, draama, muovi kehossa.

Mitä uutiset ovat kertoneet, mitä Suomen oikeus on kertonut.

Joitakin asioita ei voi pestä valkoiseksi. 

Vierailija
2266/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia: teot puhuvat puolestaan myös tässä asiassa. Miksi sanoittaa jotain toiseksi, mitä joku asia todellisuudessa on.

Sitten on vaan. Sofia joutui vahingossa huumepiireihin. Ei päässyt sieltä enää pois. Tiedän itse, että niin voi käydä silmänräpäyksessa, jos on huono tuuri. Supo pääsi toisaalta Sofian avulla isojen rikollisten jäljille. Sofialla oli ratkaiseva rooli todella pahojen ihmisen päätymisessä vankilaan. Näin ovat rikostutkijat kertoneet.  

Lähes kaikilla julkkiksilla on nykyään muovia kehossa. Oma valinta. Typerä valinta. Kärsivät siitä mystisinä kipuina. 

Mielenvikaisuutta on monenlaista. 

Vierailija
2267/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vaan. Sofia joutui vahingossa huumepiireihin. Ei päässyt sieltä enää pois. Tiedän itse, että niin voi käydä silmänräpäyksessa, jos on huono tuuri. Supo pääsi toisaalta Sofian avulla isojen rikollisten jäljille. Sofialla oli ratkaiseva rooli todella pahojen ihmisen päätymisessä vankilaan. Näin ovat rikostutkijat kertoneet.  

Lähes kaikilla julkkiksilla on nykyään muovia kehossa. Oma valinta. Typerä valinta. Kärsivät siitä mystisinä kipuina. 

Vahingossa? 😂😂😂😂😂 Tuon täytyy olla maailman naurettavin provo!!!

Sille kelpasi huumerahoilla ansaitut ja maksetut kauneusleikkaukset, luksustuotteet, lomamatkat, ravintola-illalliset, tekotukkalaitot y.m.

Kertoi itse poliisien tallenteilla kokkelirei'istä nenässä ja rullatuista seteleistä ja myrkyttämisestä, kuin olisi tottunut tekijä?

Jääkaappia myöten oli Marbellan talolla kaikenlaista kivaa ainetta, siellä talossa asui näkymättömän oloinen Naccikin!

Ei muka tiennyt mistään mitään, ja nuo miehet otti syyt niskoilleen.

Nykyään kulkee sisällä iltaisin aurinkolasit päässä, olisko ettei pupillit näkyisi, ja liikkuu muuten vaan miehen perässä joka jäi kiinni aikoinaan kokkelista ja maksullisista????

Vierailija
2268/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovia on kuule niissä barbienukeissa. Ei ihmisiin mitään muovia lisätä.

Vierailija
2269/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitojunalla Marbellaan ja opiskelija-Roopen seuraan. Sama Roope joka oli Martinan entinen kuvausassistentti.

Rillimiljonääri estänyt Sohvelon somessa, oli laittanut siitä blokkaamisesta Kardashians-meemin.

Rillimiljonääri ei oikein tainnut tykätä tästä julkisuudesta mitä se ja sen vanhat touhut sai Sohvelon ansiosta ja kun mediat alkoivat tutkimaan juttujaan Suomea myöten. Sohvelon kaveri taisi ottaa nuo Pariisin "paparazzi"-kuvat, kun Sohvelo luuli että se on hänen mies ja että paparazzikuvien myötä suhde ja elatus olisi taattua. Unohti vaan mainita että mies on naimisissa ja hänellä on pieni vauva.

Toivottavasti pyöreän rillimiljonäärin kaunis vaimo kynii sen puhtaaksi hakemassaan avioerossa, ja sai kuvatodisteet ja muut että mies suorittaa aviorikoksia muiden naisten kanssa. Vaimo ansaitsee kaikki miljoonat mitä tuosta irtoaa.

Vierailija
2270/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sille katiska-elämä kelpasi, viestitti viranomais raporttien mukaan rantikselle että miten aiot korvata (riidat) mulle ym ja aina piti saada uutta käsilaukkua ja muuta mukavaa

https://images.sanoma-sndp.fi/90f2f37030bc4259b6708a6b91cd6d92.jpg/some…

Vierailija
2271/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffe laittanut someen "Unblock me and let's be toxic one more time"

Terveiset rikkaalle, naimisissa olevalle miehelle, joka palautti sen Marbellaan?

Vierailija
2272/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rilliäijä lähteny taas anomaan ja rukoilemaan missivaimoa takaisin, vaimoa joka pisti avioerohakemuksen menemään syyskuussa, ja vaimo kuittaa somessa biisivalinnalla: You are always on my mind :D :D

Vierailija
2273/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffe laittanut someen "Unblock me and let's be toxic one more time"

Terveiset rikkaalle, naimisissa olevalle miehelle, joka palautti sen Marbellaan?

olisko kännissä postannu, kun oli poistanut sen jo? :D

Vierailija
2274/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks 35 ikänen Sofia juhlii 20 ikäisten tyyppien kaa? Sehän vois melkein olla niiden mutsi!

Vierailija
2275/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tietynlaisiin naisiin sortuvat epätoivoiset tyypit, joilla on mahdollisesti jotain hämärää taustalla menossa. Tietynlaisia naisia ei esitellä vanhemmille eikä välttämättä edes kavereille, koska ne naiset ovat tyydyttämässä vain miesten tarpeita tai hetkellisesti lieventämässä jonkinlaisen kriisin kolhimaa egoa. Tietynlaisten naisten kanssa voi paeta hetken kipeää todellisuutta, koska sellaiset naiset voivat käyttää päihteitä ja osallistua mahdollisesti hämäriin puuhiin, mitä ei vaimomatsku -ehdokkaat ikipäivänä tekisi. Valintoja. 

Yök, mikä sana, vaimomatsku. Ihan helvetin naista lokeroivaa. Minä olen ihminen, jolla on menneisyys. Siellä on myös vääryyksiä, huonoja valintoja, päihteiden käyttöä. En ole tilivelvollinen kenellekkään. Minun ei tarvi olla kenellekään mikään lokero.

Sinä

Olen eri, mutta sanon sinusta, että Yök.

Vaimomatsku, ihan kuten myös aviomiesmatsku, tarkoittaa luotettavuutta, hyviä arvoja, ahkeruutta, rehellisyyttä ja muita arvostettuja ominaisuuksia, mutta sinulle tulee vain mieleen "reikä"? Voi miten sofiamaisen pinnallista ajattelua. Vaikutat todella yksinkertaiselta, sori.

Vierailija
2276/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea turhaa paskaa pumpataan ihon alle. Sairasta, ettei luonnon muovaama kelpaa. Yhtäkään naista ei ole kauneuskirurgia kaunistanut. Tämä aika muistetaan horror-kehojen aikakautena tulevaisuudessa. 

Vierailija
2277/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä

Jokainen normaali ihminen toivoo ja haluaa kumppaniltaan tiettyjä ominaisuuksia, jotta voidaan elää yhteistä elämää. Ei ole paljon vaadittu puhua totta ja lunastaa lupauksensa, olla rehellinen. Ja tämäkö on jotain lokerointia? Itse kuulun mielelläni tällaiseen hyvän lokeroon. 

Tämä ei silti poista virheiden ja erehdysten olemassaoloa, mutta fiksu selviää niistä ja osaa pyytää anteeksi. Virheistään oppii. Sofialle tämä on täysin vierasta. Ja reiästä puheenollen...

Vierailija
2278/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä pois olisi päässyt. Lentolippuun vaan ei ollut rahaa. Äiti asuu Suomessa, varmasti olisi auttanut. Suomessa pääsee avun piiriin ja onhan sillä niitä hyväksikäyttämiään ystäviä, mihin ne nyt yhtäkkiä olisivat hävinneet? Itse se käytti kahta miestä hyväkseen samaan aikaan, kunnes kärysi. Ihan vahinko varmaan tämäkin? Äärimmäisen surullista, että tuollainen on joillekin esikuva.

Vierailija
2279/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi k

Erota sanat vaimo (jonkun omistuksessa, sana määrittelee itsensä toisen kautta) ja materiaali. Siinäpä hyvä kuvaus. 

Minä en halua määritellä itseäni kenenkään toisen kautta. Tai että kukaan muu määrittelee minua. Olen itsenäinen ja määrittelen itse itseni. En ole mitään saatanan toisen tarpeisiin muokattavaa materiaalia. 

Vierailija
2280/4333 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahahahahaha! Sohvi ei kohdannut vieläkään sitä "oikeaa" lompakkoa. Mitähän veikkaatte, montako yritystä S:llä on enää jäljellä??

Aika käy. Tik,tok,tik,tok..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän