Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa ja Sofia = samikset
Maisa ei ole tyhmä. Hänellä on vain pahoja ongelmia, ei ole tasapainossa itsensä kanssa. Tai sitten on vain tuon luontoinen, häälyvä, kiero ja petollinen. Alkoholi ja huumeet tuskin ovat kuvioissa, kuten tällä toisella.
Putoaa jaloilleen ja pystyy hoitamaan itse asiansa, kävi pari ammattiakin ja työnteko sujui...oman aikansa. On siis jotain hyvääkin. Sohvilla ei mitään meriittejä. Maisa myös paljon paremman näköinen ja kroppainen.
Maisa on typerä kana, joka ei ole edes kaunis. Koulutus lähihoitaja. Tämän on minun mielipide. Sofian tähti loistaa kirkkaampana.
Ja
Ehkä Sofia on ikuisella lomalla? Kuka tietää? Hihihii. Niinkuin 300 000 tuhatta muutakin työtöntä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollainen kodinrikkomismalli on opittu?
Kotikasvatuksessa puutteita vai mikä vikana?
Minun äitini tykkäsi seksistä
Kun isäni hautajaisista oli kulunut 2 viikkoa
Meillä asui uusi mies..
Kerro millainen nainen minusta tuli?
Sulla on trauma? Miehet on jotain varjoja sulle. Etsit oikeaa tapaa surra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini tykkäsi seksistä
Kun isäni hautajaisista oli kulunut 2 viikkoa
Meillä asui uusi mies..
Kerro millainen nainen minusta tuli?
Siitä tuli 🤷
Maisa kävi saunomassa sdp:n puoluepomojen kanssa, siksi puhui ehdokkuudesta julkisuudessa.
Yök mikä tyyli, yök mikä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Maisa kävi saunomassa sdp:n puoluepomojen kanssa, siksi puhui ehdokkuudesta julkisuudessa.
Yök mikä tyyli, yök mikä ihminen.
Pomoilla nyt puhtoiset selät ;)
Hey! Miltä tuntuisi, jos olisit miljonäärinainen, opiskellut pitkälle, perustanut yrityksiä ja tehnyt kaiken työn ja sitten edessäsi seisoisi kaikenlaisia lokkeilijoita? Ei kukaan nainenkaan ottaisi rahoissaan alempaan luokkaan kuuluvaa miestä, jos järki pelaa. Kuka oikeasti haluaisi kustantaa toisen Kaiken elämisen? Ja, jos ottaisi lokin, niin miten siihen lokkiin pystyisi ikinä luottamaan, kun tietäisi miten lokki on eteesi lentänyt ja mistä olosuhteista?
Ne, jotka ovat nuorena löytäneet mallivaimon, jonka kanssa on perustettu perhe - sillä voi olla jotakin kantavaa voimaa, kun on yhteiset suunnitelmat, vaimo voi olla lapsen kanssa kotona ja rakennatte yhdessä tulevaisuutta. Mutta kolmenkympin jälkeen kaikki muuttuu, monella voi olla lapset tehty - ei haluta enää lapsia, joka voisi luoda yhteistä tulevaisuudenkuvaa. Ja miten voimakas onkaan nainen, joka on tehnyt lapset ja on itse miljonääri ja tehnyt kaiken rahansa itse! Miettikääpä sitä! Ei tarvi kerjätä ketään tai mitään. Kukaan ei tule sulle sanelemaan mitä sun pitäis olla tai ei. Ja jos, joku säälittävä varaton mahdollisesti komea miehenretale yrittää päästä asumaan sun miljoonakartanoon - mitäpä tekisit? Tuskin sitä sinne sisälle päästäisit vaab ehkä kävisit muutamilla treffeillä ja nauttisit lihaksikkaasta vartalosta ja vaihtaisit jo toiseen lokkiin.
Ihmiset on tosi läpinäkyviä! Mua ällöttäisi, jos joku yrittäisi mun rahoille.
Vierailija kirjoitti:
Hey! Miltä tuntuisi, jos olisit miljonäärinainen, opiskellut pitkälle, perustanut yrityksiä ja tehnyt kaiken työn ja sitten edessäsi seisoisi kaikenlaisia lokkeilijoita? Ei kukaan nainenkaan ottaisi rahoissaan alempaan luokkaan kuuluvaa miestä, jos järki pelaa. Kuka oikeasti haluaisi kustantaa toisen Kaiken elämisen? Ja, jos ottaisi lokin, niin miten siihen lokkiin pystyisi ikinä luottamaan, kun tietäisi miten lokki on eteesi lentänyt ja mistä olosuhteista?
Ne, jotka ovat nuorena löytäneet mallivaimon, jonka kanssa on perustettu perhe - sillä voi olla jotakin kantavaa voimaa, kun on yhteiset suunnitelmat, vaimo voi olla lapsen kanssa kotona ja rakennatte yhdessä tulevaisuutta. Mutta kolmenkympin jälkeen kaikki muuttuu, monella voi olla lapset tehty - ei haluta enää lapsia, joka voisi luoda yhteistä tulevaisuudenkuvaa. Ja miten voimakas onkaan nainen, joka on tehnyt lapset ja on itse miljonääri ja tehnyt kaiken rahansa itse! Miett
Joskus joku ihminen on ärsyttävä persoona. Mieleltään sairas tai fyysisesti sairas. Tai sitten on tehnyt vain tosi paljon työtä ja kaikki hauskuus on unohtunut elämässä. Ei ole huolehdittu itsestä ja ystävistä. Monet keski-ikäiset toimarit on just tuollaisia. Työtä on tahkottu hikihatussa ja rahaakin on. Mutta ulkonäkö on plösö ja kaikki hauskuus ja leikkimielisyys on pois. Kumppanin halutaan tuomasn kaikki se puuttuva lisä elämään, joka on jäänyt vuosia sitten pois.
Juuri tästä syystä kelpuutetaan nuorempi ja kaunis nainen, jolla on elämäniloa ja virtaa vielä.
Minusta on ihan oikeutettua, että nuorempi kaunis nainen saa elatuksen, kun virkistää vanhan miehen mieltä.
Näin epäilen olevan Sofian ja tuon äijän tapauksessa. On eroamassa. Olemus on hiukan ylipainoinen, oisko masennus? Sofia jaksaa olla tuon miehen kanssa, tuo iloa ja valoa.
Ei kukaan tee mitään ilmaiseksi. Mutta jos molemmat hyötyvät, hyvä juttu.
Mainitsemasi omat rahansa ansainnut ja elämänsä hoitanut nainen on upea. Löytää samanlaisen miehen. Tasapainoinen suhde.
Lokit ällöttää 👎 Mutta siis ketjun aiheeseen, en täysin usko, että Sofia on lokki. Sekaisin se voi olla.
Eka aviomies kelpasi siihen asti kunnes big brother-voittorahat hupeni.
Minä ainakin olisin aika surullinen, jos tyttäreni olisi tuollainen. Voisin sanoa parit valitut.
Vierailija kirjoitti:
Eka aviomies kelpasi siihen asti kunnes big brother-voittorahat hupeni.
Mitä varten se Niko roikkui Sofiassa? Jos oli niin uhri. Kerropa se. Sofia oli nuorenpi ja elämännälkäinen. Nikolla ei ollut työtä eikä ammattia. Sofian myötä Nikokin sai julkisuutta. Mikä lammas väittää, että nainen vei rahat? Hah.
Luonteiltaan täysin erilaiset olivat he.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olisin aika surullinen, jos tyttäreni olisi tuollainen. Voisin sanoa parit valitut.
Geneettistä ja piirre on persoonassa. Sofia pyrkii kiihkeästi eteepäin. Haluaa vaurautta. Tämä on ykköspäämäärä.
Jos mun lapsi olisi tuommoinen, niin kyllä miettisin, että jotain on mennyt kotona pieleen. Ainakin nyt kävisin ahkerasti kyläilemässä ja tapaamassa tytärtäni noissa luksuskohteissa.
Mahtoiko perhe käydä Espanjassa kertaakaan, kun Sofia asui siellä? Ihan vaan kyselemässä kuulumisia.
Tuntuu, että Sofia on tosi yksin, omillaan.
Eihän sitä tiedä kukaan Sofian ja äitinsä väleistä mitään. Jospa Sofia itse ei halua tavata?
Äiti on vaikka saattanut kritisoida varattujen miesten seuralaisena oloa. Pieniä lapsia mukana noissa jutuissa kuitenkin.
Ja Sofia itse kritisoi Martinan tytärtä (miksi se tänne tuli, nyt minä olen täällä, kun tyttö Hangon tilalle isänsä luo saapui), ja piti itseään tärkeämpänä ja etusijalla. Vei huomiota pois heti, kun Steppeni tapasi tytärtään.
Vastenmielinen nainen kaikin puolin. Ulkonäkönsäkin on pian onnistunut lopullisesti pilaamaan, samoin ihmissuhteet ja maineensa.
Mietin tuota, mitä kirjoitit varakas yrittäjänainen. Kirjoitit, että miehet on kuin lokkeja, tulevat parveilemaan ympärille kun olet viihteellä.
Ei ne kaikki ole kuitenkaan samanlaisia. Toiset ovat syvemmin lokkeja kuin toiset. Tottakai, jos itsellä ei ole rahaa, haluaa sitä, vaikka sitten muilta. Voihan niillä olla ideoita. Ihmisissä on resursseja. Ei kannata torjua kaikkia.
Jotkut voi haluta kuuluisuutta, egon puustausta, kokemuksia.
Kaikista ihmisistä voi oppia jotain. Ihan kaikista.
Mulla on kokemusta lähinnä juopoista miehistä. Kaikki ne on erilaisia ja yhdessä asiassa samanlaisia: Viina vie.
Sanonut ilkeää? Se kuntosali keissi, missä arvosteli ilkeästi miehen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä ilkeää julkaista kuva. Mutta oli törkeää treenata kalsareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä kukaan Sofian ja äitinsä väleistä mitään. Jospa Sofia itse ei halua tavata?
Äiti on vaikka saattanut kritisoida varattujen miesten seuralaisena oloa. Pieniä lapsia mukana noissa jutuissa kuitenkin.
Ja Sofia itse kritisoi Martinan tytärtä (miksi se tänne tuli, nyt minä olen täällä, kun tyttö Hangon tilalle isänsä luo saapui), ja piti itseään tärkeämpänä ja etusijalla. Vei huomiota pois heti, kun Steppeni tapasi tytärtään.
Vastenmielinen nainen kaikin puolin. Ulkonäkönsäkin on pian onnistunut lopullisesti pilaamaan, samoin ihmissuhteet ja maineensa.
Olitko ihan paikanpäällä kuulemassa ja näkemässä, kun Sofia tuon sanoi Martinan tytölle, Miksi se nyt tänne tuli? Oletko ihan 100 % varma, että tyttö on aina käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti Sofiaa kohtaan? Ettei koskaan ole lipsahtanut mitään ilkeää. Martina tuomitti
Tästä on ollut riittävästi juttua aiemminkin, ihan julkista oli sen sanomiset.
Ja kun puhutaan lapsesta, on aikuisen syytä luovuttaa ja häipyä, vaikka paskat haistatettaisiin suoraan vasten naamaa. Mutta eihän tämä ole moksiskaan, vaan tyrkyttää itseään entistä lujemmin. Veti kiilaa lapsen ja tämän isän väliin. Lapsi joutui tuomitun narkkiksen seuraan. Kuvasi vielä tyttöä ilman lupaa.
Martinaa on turhaa vetää asiaan, hän ei kuulu tähän. Joten annapa olla tekosyiden keksiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä ilkeää julkaista kuva. Mutta oli törkeää treenata kalsareissa.
Jos mies oli salilla treenaamassa, niin ihan varmasti se silloin oli salin puolesta hyväksyttyä, eikös vaan? Millä oikeudella joku yleinen lörttö alkaa kuvata ja solvata? Fiksu ei edes katsele muiden asuja. Mutta lörttö on tyylitön ja halpa moukka.
Eikö myös ole ilkeää sanoa toiselle "Sopeudu", kun kävelee tämän lasten kotiin ja kuvissa poseeraa Martinan kylpytakki päällään ja sängyssä oli Martinan lakanat...
Espoon talossa emäntää leikkiessään sanoi, ettei tänne mitään lastenhuonetta sisusteta. Katsoisin tuon aika ilkeäksi ja sydämettömäksi.
Ihanaa ihmistä tuskin mies kutsuu rotaksi ja käärmeeksi?
Jotenkin pistää kyllä vihaksi lasten puolesta, kun vedetään mukaan julkisuuteen. Voiko olla sen itsekkäämpää? Jokaisella pitäisi olla oikeus yksityisyyteen. Varsinkin lapsilla, jotka eivät voi itse valita.
Huoratkoon kukin aikuinen niin paljon julkisuudessa kuin haluaa, mutta lapset pitää pitää poissa julkisuudesta.