Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sheivasin posliiniksi ja haisen nykyään pissalta, wtf??

Vierailija
04.09.2024 |

Laitan tämän seksiin, kun aihe vapaalta poistui ennen vastauksia. On oikeasti nolo ongelma:(

Sheivasin taannoin itseni posliiniksi pari viikkoa sitten, sen jälkeen olen välillä haissut voimakkaasti pissalta. Yksi päivä menin kaverin kanssa harrastamaan ja tämä pukkarissa kehui, että haisee julkinen vessa. Haistoin silloin itse sen, että hajuni oli voimakas.

Virtsankarkailua minulla ei ole. Hygienia on kunnossa, käyn suihkussa päivittäin. Vaatteet ja alusvaatteet vaihdan myös päivittäin. Käsisuihkua minulla ei ole, mutta puskaa pitäessäni ei hajuongelmaa ollut.

Voisiko tuo haju liittyä hikoiluun jotenkin? Kyllähän pakarat/alapääkin hikoilee? Mutta toisaalta haju on nimenomaan pissan haju.

Alkaa olla todella noloa ja kaipailisin oikeasti apua:(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "No tässä ihan kotimainen: https://australian-bodycare.com/fi-fi/products/intim-deo"

Väite oli että: "Alapään hajusteita on myyty iät ajat muualla kuin Suomessa. Pariisista olen tuonut ja tilannut". Jos on tilannut, niin linkki olisi helppo esittää.

Tuo "intim-deo" on laimennettua teepuuöljyä, yhtä hyvin voi häpyä valella ihan vaan tärpätillä ja sitten puristaa muutama tippa sitruunan mehua päälle. Kaikkea hullua sitä myydäänkin.

Vierailija
22/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen istumaan eri asennossa ja eri paikoissa

sinulla imeytyy pissa ylemmäs pikkarissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pissaa on mikä tuoksuu. Samoja havaintoja itselläkin. Kasvata karvat takaisin ja vertaa tapahtuuko muutosta.

Vierailija
24/24 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta Fem-fresh

Tuossakaan tuotesarjassa ei ole varsinaista hajustetta (Pariisista tai muualtakaan hankittua), vaan aineksia hajun poistamiseen ja hikoilun estämiseen.

Tussun tuoksu tärkeä elementti seksuaalisesti, en tiedä yhtäkään naista joka olisi sinne hajustetta pruutannut.