Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46v nainen ja tunnen olevani teini

Vierailija
04.09.2024 |

Eli tunnen oikeasti olevani teini ja pukeudun niin, sekä elän teinin elämää. Eikä tämä ole pilaa. Tuli mieleen noista therianeista, jotka tuntee olevansa eläin. Minä en ollenkaan tunne olevani aikuinen. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko j ä n n ä...

Saatan ollakin. Ainakin jotkut ovat niin ilmaisseet, mutta minulle on ihan ok vaikka olisinkin. 

- Ap

Vierailija
22/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko j ä n n ä...

On se vissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen muutu perusluonteeltaan sen jälkeen , kun on teini. Meille tulee vaan vastuun taakka, joka vaikuttaa esimerkiksi huolettomuuteen. Toki vuodet tuo kokemusta ja lisää näkökulmia, mutta kyllä siellä sisällä on aina se sama ihminen. 

Miettikää vaikka , kun olette lomalla. Ei ole mitään arjen taakkoja hoidettavana. Siis jos saatte vaikka matkustaa ilman lapsia. Silloin pääsee aika lähelle sitä tunnetta, joka oli nuorena. Ja sen huomaa ihmisistä.

Vierailija
24/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who wants to live forever?

Vierailija
25/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt teiniltä Oletko sinä oikean  teinin mielestä teini? 

Vierailija
26/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen muutu perusluonteeltaan sen jälkeen , kun on teini. Meille tulee vaan vastuun taakka, joka vaikuttaa esimerkiksi huolettomuuteen. Toki vuodet tuo kokemusta ja lisää näkökulmia, mutta kyllä siellä sisällä on aina se sama ihminen. 

Miettikää vaikka , kun olette lomalla. Ei ole mitään arjen taakkoja hoidettavana. Siis jos saatte vaikka matkustaa ilman lapsia. Silloin pääsee aika lähelle sitä tunnetta, joka oli nuorena. Ja sen huomaa ihmisistä.

Ihanasti kirjoitettu ja tuli ihan lämmin olo tästä.

- Ap

Vierailija
27/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen viettämään aikaa niiden oikeiden teinien kanssa, niin alkaa se aikuisuus taas maistumaan.

Tämä! Olen kerran ollut teini, enkä halua kaikista sen hyvistäkin puolista huolimatta elää sitä aikaa uudestaan. Onneksi se on mahdotonta. Nyt on elämä paljon, paljon kivempaa kuin silloin. Ulkonäköönkin on tullut charmikkuutta, kun on harmaata sekä hiuksissa että parrassa. M48

Minä halusin jo 15-16-vuotiaana olla viisikymppinen.

Vierailija
28/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä 'aikuisteineillä' omia lapsia? Lasten saamisen jälkeen minusta alkoi tuntua aikuiselta.

Minulla on viisi omaa lasta. Joskus kolmikymppisenä tunsinkin itseni väliaikaisesti mummuikäiseksi, mutta nyt olen palannut taas nuoruuden päiviin. T. Se 56v teini

Vierailija
29/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt teiniltä Oletko sinä oikean  teinin mielestä teini? 

Mitä väliä sillä on? Kyse on omasta identiteetistä, ei ulkopuolisten mielipiteistä.

Vierailija
30/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hirvittävää olla teini, tai edes nuori aikuinen! Kaikki oli niin sekavaa, tunteet tuli ja meni. Nytkin on aivan järkyttävää, mutta tämä sentään loppuu kohta ja lapset ovat aikusia!

N51

Vierailija
31/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika creepyltä

Vierailija
32/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään päällä H&M lasten osastolta ostettu paita, jossa Mikki Hiiren kuva. Tykkään siitä todella paljon ja tunsin itseni kauniiksi se päällä. Olen täysin lakannut ajattelemasta, että mitä muut ajattelevat jos pukeudun lasten ja nuorten vaatteisiin, kun itse tunnen oloni hyväksi ja omaksi itsekseni niissä.

- Ap

Vierailija
33/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika creepyltä

Minua naurattaa tämä kommentti. Hyvää huumoria!

- Ap

Vierailija
34/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö aloittajalle.

Vierailija
35/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän me tunnetaan mutta ei me olla. Ihminen muuttuu paljon henkisestikin vuosien myötä vaikka voi tuntua siltä että ei ole muuttunut.

Totta. Viimeistään peiliin katsoessaan tajuaa ikänsä. Mutta voi sitä mieleltään olla nuori, vaikkei fyysisesti siltä näytäkään.

Vierailija
36/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen viettämään aikaa niiden oikeiden teinien kanssa, niin alkaa se aikuisuus taas maistumaan.

MInä olen 56-vuotias opettajatar ja tunnen myös olevani teini. Vaikka vietän päivät pitkät teinien kanssa. Teinit ovat paljon mukavampia kuin esim. aikuiset kollegat. Aikuisuus ei kiinnosta yhtään.

Kiva kuulla ja minuakaan ei aikuisuus kiinnosta yhtään ja viihdyn todella hyvin teinien ja nuorten kanssa. Oikein voimaannun heidän seurassaan ja on aina tosi mukavaa. Oikein imen, kuin vampyyri sitä nuorten ihanan raikasta ja optimistista täynnä tulevaisuuden uskoa ajatusmaailmaa ja sen jälkeen tunnen aina oloni paljon paremmaksi pitkän aikaa.

-Ap

Et oo kyllä viettänyt aikaa oikeiden teinien kanssa, vaan katsonut jotain ihme ysärileffoja. Oikeat teinit ovat ahdistuneita ilmastonmuutoksesta, ympäristön hävityksestä, mikromuoveista, sodan uhasta ja hyvinvointivaltion tuhoutumisesta. Maailma palaa.

Vierailija
37/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on intuitioni mukaan trolli. Loogisesti sanan "setä"- käyttö paljasti kaiken. Kyseessä miestrolli, josta on hauskaa keksiä erilaisia juttuja palstalle. 

Vierailija
38/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä olen 56-vuotias opettajatar ja tunnen myös olevani teini. Vaikka vietän päivät pitkät teinien kanssa. Teinit ovat paljon mukavampia kuin esim. aikuiset kollegat. Aikuisuus ei kiinnosta yhtään.

Kiva kuulla ja minuakaan ei aikuisuus kiinnosta yhtään ja viihdyn todella hyvin teinien ja nuorten kanssa. Oikein voimaannun heidän seurassaan ja on aina tosi mukavaa. Oikein imen, kuin vampyyri sitä nuorten ihanan raikasta ja optimistista täynnä tulevaisuuden uskoa ajatusmaailmaa ja sen jälkeen tunnen aina oloni paljon paremmaksi pitkän aikaa.

-Ap

Et oo kyllä viettänyt aikaa oikeiden teinien kanssa, vaan katsonut jotain ihme ysär

Ei kaikki teinit ole näitä ilmastosta ahdistuvia vaan on niitäkin, jotka elävät sitä huoletonta nuoruutta onnellisina ja tulevaisuuden uskoisina, mikä juuri on ihanaa ja oikeaa teinin elämää.

- Ap

Vierailija
39/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on intuitioni mukaan trolli. Loogisesti sanan "setä"- käyttö paljasti kaiken. Kyseessä miestrolli, josta on hauskaa keksiä erilaisia juttuja palstalle. 

En ole trolli, mutta sanoin setä, koska en halunnut sanoa ikävämpää ilmaisua 60v miehestä, joka on suuntautunut nuoriin. Varmaan ymmärrät pointtini.

- Ap

Vierailija
40/62 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sellainen teini kun olin 40 vuotta sitten. En nykyinen teini : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan