Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vi-siblin käyttäjät! Mihin sekoitatte sen?

Vierailija
04.09.2024 |

Oon puuroon sekoittanut mutta ei välttämättä oo aina aikaa tehdä puuroa (edes mikrossa) niin mietin mihin sen voi muualle sekoittaa?

Jugurttiin laitoin ja se jäi jotenkin ihan kokkareiseksi sinne joukkoon enkä pystynyt syömään. Äsken sekoitin pieneen lasilliseen vettä ja meinasi oksennus tulla 🤢 Pidätin hengitystä ja koitin olla ajattelematta mitään ja sitten vettä päälle kunnolla. Aamulla kun muutenkin aina vähän huono olo niin en pysty sekoittamaan veteen maun/hajun/koostumuksen takia enkä jugurttiin. Vai pitääkö ostaa semmonen maidonvaahdotin jolla sen sais vaikka piltti tmv hedelmäsoseeseen niin ettei jää "klönttejä" 🤔

Mutta mihin te sen sekoitatte?

Entä onko ollut apua? Mulla ärtyvä suoli ja ummetusta pääasiassa. Välillä ripulia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Pegorionia! Sen kanssa ei ainakaan mulla ole mitään ongelmia, ihan vain sekoitan pussillisen lasilliseen vettä, huuhdon lasin ja juon vähän lisää vettä päälle varmuuden vuoksi.

Vierailija
22/30 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vielä. Olen siis ap.

Olen nyt ottanut sen niin että suoraan suuhun puoli mitallista kerrallaan ja vettä heti päälle. Mietinkin että kolmekin mitallista on aika paljon. Otatteko sen pitkin päivää vai kerralla? Onko sillä väliä ottaako kerralla enemmän vai jakaa osiin?

Nyt en oo päiväkausiin käynyt kakkoshädällä. Visibliniä ottanut vähän niin ja näin. Pegorionia pari pussia viikonlopun aikana. En vaan tunne tarvetta ulostaa. Alkaa jo mennä hermot tähän ummetukseen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Bollinger-shamppanjaan.

Vierailija
24/30 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekoitin auttaa sekoituksessa.

Vierailija
25/30 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ummetusta Visiblinia vaikkei koskaan ennen ole ollut

Vierailija
26/30 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemaan Visiblinista siis

Vierailija
27/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekoitan sen aina psilosybiiniin, tuttavat katsovat ihmeissään kun kerron käyttäväni ruoanlaitossa.

Vierailija
28/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan tätä vielä. Olen siis ap.

Olen nyt ottanut sen niin että suoraan suuhun puoli mitallista kerrallaan ja vettä heti päälle. Mietinkin että kolmekin mitallista on aika paljon. Otatteko sen pitkin päivää vai kerralla? Onko sillä väliä ottaako kerralla enemmän vai jakaa osiin?

Nyt en oo päiväkausiin käynyt kakkoshädällä. Visibliniä ottanut vähän niin ja näin. Pegorionia pari pussia viikonlopun aikana. En vaan tunne tarvetta ulostaa. Alkaa jo mennä hermot tähän ummetukseen! 

Microlax?

Vierailija
29/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut+kuituvalmiste.

Vierailija
30/30 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketistakin saat samaa psylliumjauhetta 70% halvemmalla. On kyllä niin pahaa että en pysty käyttämään. Käytän leseitä.