Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko koskaan valmiskaalilaatikkoa?

Vierailija
04.09.2024 |

Ketään? Onko hyvää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on yksi parhaista valmisruoista. Pidän kaalilaatikosta, mutta sen valmistaminen on melko aikaa vievää.

Uunissa kypsyminen vie aikaa, mutta ei se varsinainen ruoanlaitto vie paljoa aikaa. Ylipäätään uuniruoat on yleensä tosi helppoja valmistaa. "Kippaa ainekset uunivuokaan ja kypsennä kunnes valmis"

Vierailija
22/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että kaalilaatikkoa saa valmiina vaikka joskus töihin einesannoksia ostankin. Itse teen kaalilaatikkoa, vasta itseasiassa tein ja hyvää oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten maksalaatikkoa parempaa ruokaa ei olekaan (rusinoilla).

Vierailija
24/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii,mutta oma on oma ja sillai,että ohra-riisiä ja uuniin raidallista sianlihasiivuja päälle antamaan makua, otan ne pois,en syö niitä,mutta maku upee loodassa.  vanhetessaan paranee, sit noi vamistiskin laatikot jopa parempia kuin einekset.

Vierailija
25/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osta valmis-mitään. Kyllä me tehdään ihan itse kotona ruoka ja vältetään eineksiä. 

Vierailija
26/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tehdä itse, vaikka onkin melko työlästä. Valmis kaalilaatikko on ihan höttöä. 

Vierailija
27/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali maksaa nyt alle euron kilo. Halpa hinta tuskin näkyy valmiskaalilaatikossa. Nyt jos joskus kaalilaatikko kannattaa tehdä ihan itse!

Vierailija
28/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en, koska en tiedä millaista jauhelihaa on käytetty, jauhata itse tiskillä paisti palasta

Voi mitä elitismiä! Vai että ihan paistista! Kuule ennenvanhaan käytettiin ruhosta tarkkaan ihan kaikki, luita myöten. Liha oli arvokasta ja siitä tehtiin jos jonkinlaista, oli todellakin tietotaitoa. Nyt nyrpistellään ja vain paisti kelpaa, koska minä minä minä. 

Vierailija
29/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on yksi parhaista valmisruoista. Pidän kaalilaatikosta, mutta sen valmistaminen on melko aikaa vievää.

Uunissa kypsyminen vie aikaa, mutta ei se varsinainen ruoanlaitto vie paljoa aikaa. Ylipäätään uuniruoat on yleensä tosi helppoja valmistaa. "Kippaa ainekset uunivuokaan ja kypsennä kunnes valmis"

No, aika monet uuniruuat vaatii kyllä enemmän kuin kippaamisen! Esim. kaalilaatikko. Silppuamista on paljon ja ruskistusta. Toki kun sen on tehnyt, niin ruoka uunissa hautumisen jälkeen kyllä sitten palkitsee. 

Vierailija
30/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, että kaalilaatikkoa saa valmiina vaikka joskus töihin einesannoksia ostankin. Itse teen kaalilaatikkoa, vasta itseasiassa tein ja hyvää oli.

kuuma valmistiskistä haluamaasi koon vuokaan, sitten kokkikartanolla ja saarioisellaainakin. itse tehty hyvää, jos ohra-riisillä, ei ei siirappia. sianlihasiivut päälle uunin ajaksi, niitä ei tarvii syödä, antaa makua kuivaan kaaliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi