Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko koskaan valmiskaalilaatikkoa?

Vierailija
04.09.2024 |

Ketään? Onko hyvää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon laatikko ok. Ei toki itse tehdyn veroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kaalilaatikko on ihan ok.

Vierailija
4/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eläinrääkkäystä, jos kaalista tekee laatikkoa. Hyvästä vihanneksesta tulee kuvottavaa. 

Vierailija
5/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Kaalilaatikko on lemppareitani, mutta muu perhe ei tykkää. Itse tehty on parempaa, mutta sitä jää niin hirveästi yli pakastettavaksi.

Vierailija
6/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, koska en tiedä millaista jauhelihaa on käytetty, jauhata itse tiskillä paisti palasta

Vierailija
7/30 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi parhaat pierut hernekeiton jälkeen, maanantaina kaalia torstaina hernettä, niin pieru viikko kasassa

Vierailija
8/30 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Teen itse.

Vierailija
9/30 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo mistään kotoisin nuo kaupan kaalilaatikot, kaalikääryleitä tulee joskus ostettua mutta ei nekään häävejä ole.

Vierailija
10/30 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineslaatikoiden liha ei ole hääppöistä. Kaalilaatikko on hyvää mutta kannattaa tehdä itse.

Vierailija
11/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska niissä on lihaa. Pitäisi olla vegaanista, esimerkiksi soijarouheella.

Vierailija
12/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, koska kukaan muu perheenjäsen ei syö sitä.

Vierailija
13/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jos on punalappu, vaihtelua ruokavalioon. Syöhän sitäkin. 

Vierailija
14/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan. Kaalilaatikko on lemppareitani, mutta muu perhe ei tykkää. Itse tehty on parempaa, mutta sitä jää niin hirveästi yli pakastettavaksi.

Onko huono asia pakastaa ruokaa?

Vierailija
15/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lähikaupasta, joka lisää kaalilastikkoon naudanlihaa. Ihan ok.

Vierailija
16/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on yksi parhaista valmisruoista. Pidän kaalilaatikosta, mutta sen valmistaminen on melko aikaa vievää.

Vierailija
17/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta eineslaatikoita, ne on koostumukseltaan mössöä ja mun makuun mauttomia, kun ei niissä ole mausteita. Teen kaikki laatikot itse, vaikka olen sinkku. Ei sitä tarvitse saavillista kerralla tehdä, vähempikin riittää, ja sitä voi syödä muutaman päivän ja laittaa loput rasioissa pakkaseen. Onpahan sitten valmiina ensi kertaa varten, kun sitä taas haluaa.

Vierailija
18/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon laatikko ok. Ei toki itse tehdyn veroista.

Kokkikartanon einekset ylipäätään on hyviä. Näkyy toki hinnassa, mutta mielummin ostaa laatua kuin huonoa ja halpaa.

Vierailija
19/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta eineslaatikoita, ne on koostumukseltaan mössöä ja mun makuun mauttomia, kun ei niissä ole mausteita. Teen kaikki laatikot itse, vaikka olen sinkku. Ei sitä tarvitse saavillista kerralla tehdä, vähempikin riittää, ja sitä voi syödä muutaman päivän ja laittaa loput rasioissa pakkaseen. Onpahan sitten valmiina ensi kertaa varten, kun sitä taas haluaa.

Minä myös sinkkumiehenä teen laatikot itse kuten muutkin ruoat, jotain kalapuikkoja lukuun ottamatta. Tulee halvaksi (kun en käytä lihaa) ja saa sellaista kuin haluaa. En kuitenkaan pakasta. Normaalikokoinen vuoallinen kaalilaatikkoa kestää enintään kolme päivää minulla. 

Vierailija
20/30 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaalilaatikko onneksi toimii erinomaisesti pakastettuna! Se on lämmitettynä hyvin lähelle samanlaista kuin ennen pakastusta. Helppo ruoka kun pakastaa valimiina annospaloina. Siitä vaan lautaselle ja mikroon. Parissa minuutissa lämmin ruoka valmiina syötäväksi. Terveellistä hyvää ruokaa ja kukkarokin kiittää.