Ostatteko koskaan valmiskaalilaatikkoa?
Kommentit (30)
Kokkikartanon laatikko ok. Ei toki itse tehdyn veroista.
On eläinrääkkäystä, jos kaalista tekee laatikkoa. Hyvästä vihanneksesta tulee kuvottavaa.
Ostan. Kaalilaatikko on lemppareitani, mutta muu perhe ei tykkää. Itse tehty on parempaa, mutta sitä jää niin hirveästi yli pakastettavaksi.
en, koska en tiedä millaista jauhelihaa on käytetty, jauhata itse tiskillä paisti palasta
Toiseksi parhaat pierut hernekeiton jälkeen, maanantaina kaalia torstaina hernettä, niin pieru viikko kasassa
Ei ne oo mistään kotoisin nuo kaupan kaalilaatikot, kaalikääryleitä tulee joskus ostettua mutta ei nekään häävejä ole.
Eineslaatikoiden liha ei ole hääppöistä. Kaalilaatikko on hyvää mutta kannattaa tehdä itse.
En, koska niissä on lihaa. Pitäisi olla vegaanista, esimerkiksi soijarouheella.
Ostan, koska kukaan muu perheenjäsen ei syö sitä.
Ostan jos on punalappu, vaihtelua ruokavalioon. Syöhän sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ostan. Kaalilaatikko on lemppareitani, mutta muu perhe ei tykkää. Itse tehty on parempaa, mutta sitä jää niin hirveästi yli pakastettavaksi.
Onko huono asia pakastaa ruokaa?
Olen ostanut lähikaupasta, joka lisää kaalilastikkoon naudanlihaa. Ihan ok.
Kyllä, se on yksi parhaista valmisruoista. Pidän kaalilaatikosta, mutta sen valmistaminen on melko aikaa vievää.
En osta eineslaatikoita, ne on koostumukseltaan mössöä ja mun makuun mauttomia, kun ei niissä ole mausteita. Teen kaikki laatikot itse, vaikka olen sinkku. Ei sitä tarvitse saavillista kerralla tehdä, vähempikin riittää, ja sitä voi syödä muutaman päivän ja laittaa loput rasioissa pakkaseen. Onpahan sitten valmiina ensi kertaa varten, kun sitä taas haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon laatikko ok. Ei toki itse tehdyn veroista.
Kokkikartanon einekset ylipäätään on hyviä. Näkyy toki hinnassa, mutta mielummin ostaa laatua kuin huonoa ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
En osta eineslaatikoita, ne on koostumukseltaan mössöä ja mun makuun mauttomia, kun ei niissä ole mausteita. Teen kaikki laatikot itse, vaikka olen sinkku. Ei sitä tarvitse saavillista kerralla tehdä, vähempikin riittää, ja sitä voi syödä muutaman päivän ja laittaa loput rasioissa pakkaseen. Onpahan sitten valmiina ensi kertaa varten, kun sitä taas haluaa.
Minä myös sinkkumiehenä teen laatikot itse kuten muutkin ruoat, jotain kalapuikkoja lukuun ottamatta. Tulee halvaksi (kun en käytä lihaa) ja saa sellaista kuin haluaa. En kuitenkaan pakasta. Normaalikokoinen vuoallinen kaalilaatikkoa kestää enintään kolme päivää minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaalilaatikko onneksi toimii erinomaisesti pakastettuna! Se on lämmitettynä hyvin lähelle samanlaista kuin ennen pakastusta. Helppo ruoka kun pakastaa valimiina annospaloina. Siitä vaan lautaselle ja mikroon. Parissa minuutissa lämmin ruoka valmiina syötäväksi. Terveellistä hyvää ruokaa ja kukkarokin kiittää.
en