Tässä maassa ei näköjään voi ostaa rivariasuntoa ilman saunaa
Mikä helvetillinen pakkomielle on rakentaa melkein joka kämppään sauna? Vaihtoehdoksi jää kerrostalo, jos et halua saunaa. Harmillisen moneen kerrostaloasuntoonkin on ängetty sauna. Olenko ainoa suomalainen, joka ei halua saunaa kotiinsa???
Kommentit (111)
Ei sitä saunaa ole pakko käyttää saunomiseen. Tee siitä vaikka varasto.
Hae seurakunnalta kriisiapua ongelmaasi.
Miksi se saunan olemassaolo ahdistaa? Ei sua kukaan pakota sinne. Oon aina asunut saunallisessa asunnossa koko aikuisikäni ja sanonut kerran.
En ostaisi asuntoa ilman saunaa.
On suurta luksusta kun voi vaikka talvella lämmittää saunan. Auttaa sietämään talvea.
Saunomisen arvostelu on tabu Suomessa. Niitä viimeisiä yritystukien leikkaamisen lisäksi.
Remontoi sauna muuksi tilaksi. Me taas olemmme aina halunneet saunan, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se saunan olemassaolo ahdistaa? Ei sua kukaan pakota sinne. Oon aina asunut saunallisessa asunnossa koko aikuisikäni ja sanonut kerran.
Olet saunon elämässäsi vain kerran? Tuo on kyllä suomalaiselle jo varsinainen ennätys!
Se on huone. Itse päätät, miten sen sisustat.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole suositeltua ja palotarkastaja saattaa sen jopa kieltää.
Mä osrtin uudistuotantoasunnon Helsingin kantakaupungista ja me piirrätettiin sauna pois vaatehuoneeksi. Mitään järkeä pitää sellaista, jos kerrostalossa on hieno kattosauna.
Vierailija kirjoitti:
No, ei kai se ahdista. Asun tälläkin hetkellä asunnossa, jossa sauna. Sitä käytetään n 1x vuodessa. Nyt etsin uutta asuntoa. En haluaisi maksaa saunan neliöistä, koska en saunaa käytä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet saunon elämässäsi vain kerran? Tuo on kyllä suomalaiselle jo varsinainen ennätys!
Miksi se ahdistaa sua..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen kiukaan sieltä voi purattaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kiukaan sulakkeet veks ja vaikka koko kiuas poistoon, niin ei ole tulipalovaaraa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ihan turhia neliöitä: maksaa lainan korkoja, lämmitystä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukaan voi poistaa
Kannattaa katsella vähän vanhempia rivareita, niissä ei usein ole saunaa. Saunasta voit tehdä vaikka vaatehuoneen tai asentaa paikalle poreammeen jos se niin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ahdistaa sua..?
Anteeksi mitä tekee?
Olen koko aikuiselämäni asunut asunnoissa, joissa ei oo saunaa. Enkä oo kyllä kavanutkaan.