Mä en voi sietää miestäni humalassa!!!!!!!!!!!!!
Siis jos lähtee kaljalle äijien kanssa ja on vähänkään humalassa kotiin tullessaan multa palaa " käämit" heti!!! yhdessä juhliminen onkin sitten asia erikseen..
Kommentit (12)
Meniskin vain kavereittensa kanssa, mutkun ei. Mielellään ottaa kalsarikännit ja alkaa jankkaamaan jotai kovinkin kehittävää keskustelua. Hyi saatana.
Mies kuvittelee olevansa niin fiksu että. Jankuttaa samaa asiaa eikä osaa lopettaa.
Luulee olevansa hauska ja mainio seuramies vaikka todellisuudessa on vain kuolaava puusilmä.
Eilen lähti ryypylle, soittelee koko ajan ravintolasta ja kun kotiin pääsi olin huora, varas jne. Seuraavana päivänä sitten anteeksi pyytelee. Olen tässä puhunutkin, et jos viinan juonti noin tärkeää niin ehkä parempi lopettaa koko suhde. Katsotaan miten käy. Hyväksyisin viinan juonnin n. 1 kerran kahdessa kuukaudessa. Tolla vaan menee useimmiten juominen pahasti yli, eli ei tosiaan järki seiso päässä. Osaiskin ottaa nätisti.
Onneksi lapset eivät olleet kotona, tosin sit tota ei ois tapahtunutkaan.
kaikista tulee niin hemmetin täydellisiä. voi yööööööööööök.
meinaa jos itse on selvä. Olen usein ihmetellyt mistä johtuu että naapurin äijä ei tunnu läheskään yhtä ärsyttävältä, mutta johtunee siitä, että omansa tuntee parhaiten ja näin ollen huomaa pienenkin muutoksen. Ja taitaa koskea melkein kaikkia, kun olen seurannut niin järjestään näyttää miehen kännit ärsyttävän eniten vaimokkeita :) tai vaimon kännit ukkoa, jos joutuu olemaan kuskina (kamala kiire kotiin :D)
Että näin se vaan on ja toimii toistekin päin, eli huomaan kyllä, että jos itse otan ja mies ei, niin sama nalkutus tulee kuin pahimmalta akalta. Kokeilkaapa, ei ne miehetkään ole sen kummempia kun tilanne onkin toisinpäin vaikka aina naisia syytetään baari-illoista nalkuttamisesta.
Pienessä hiprakassa onneksi hänen hyvät piirteensä korostuu =D
Itse en juo ollenkaan, mies juo muutaman kerran vuodessa eikä ärsytä yhtään. Silloin kun itse vielä otin niin ei koskaan tullut riitaa --> oltiinkin melkein ainut pariskunta joka ei kännissä tapellu.
vaikken ite otakkaan. Ihmiset on ihan hauskoja sopivassa humalassa.
tissutelee iltaisin muutamia oluita ,mutta ei oo missään kännissä toisin ku jos se lähtee kaverien kaa lähibaariin niin yleensä aina ollut jossain tappelussa tms. ja sit tulee kotiin syö keittiössä kun mikäki sika ja jos valitan niin rupee vittuilemaan tai kaivelemaan joitain vanhoja riitojen aiheita ja jauhaa taas niistä... se pistää niin vihax että.. sitte aina krapulaisena pyytelee anteex...
Lukekaas nyt ap:n viesti ja noita vastauksia... Hohhoijaa..
olen vuosien varrella oppinut. Itse yritän olla reagoimatta mihinkään erityisesti, ajatella niin, että kestän tän kännin kun huomenaamulla on taas suunnilleen oma järkevä itsensä. Eli yritän olla välittämättä ärsyttävistä kommenteista, sivuuttaa ne kuin en olisi kuullutkaan ja jutella pokkana ihan muusta, muiden kanssa jos muita on. Yleensä kännisen huomion saa helposti siirrettyä muuhun kun on ovela. Minä ainakin osaan hyvin johdatella humalaista miestäni, menee kuin pässi narussa :) Mutta nalkuttaminen aiheuttaa vain riitaa, koska kännisen kaikkivoipa aivotoiminta ei tajua, että itsessä voisi olla vikaa, vaan vika on muissa sanojissa.
t. 13
sietää miestänsä kun mies on juonut...