Nyt puhuu therianin äiti: Tytär ilmoitti, että haluaa vaihtaa koulua
https://www.is.fi/perhe/art-2000010674287.html
OULULAISPERHEEN 10-vuotias tyttö lähtee aamulla kouluun apein mielin. Syy on koulun uusin sääntö.
Kun tieto kiellosta tuli, tytär kysyi kyynelten lomasta, miksi hän ei saa olla sellainen kuin on, tytön äiti kertoo.
Tyttö reagoi voimakkaasti siihen, kun hänen koulussaan kiellettiin therianiksi pukeutuminen.
Kommentit (733)
Mammat pukee pienet lapset kaikenlaisiin korvahuppareihin ja korvapotkupukuun,tottakai ne luulee vanhempana olevansa eläimiä..
Meillä päin noita näky uimarannalla. Perheenisät näytti vilkuilevan kun varhaisteinit konttaili kissamaskeissaan. Kis kis kissimirri!
Taas äiti joka ei halua tuottaa lapselleen pettymystä. Ei ihme et meillä on niin paljon nuorilla mt-ongelmia.. ihan sairasta toi touhu.
Kun näyttää, toimii ja käyttäytyy kun eläin niin silloin sitä pitää kohella kun eläinta eikä silloin voi toimia ihmisoikeuksien mukaan. Eläintä pitää kohdella kuin eläintä ja ihmisiä pitää kohdella kuin ihmisitä
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä "therian" tarkoittaa aivan samaa kuin mielisairas. Sori vaan palstavassari mutta sinä kuulut samaan kastiin kun puolustelet noita ja sanot että sinulla oli lapsena samansuuntaisia harhoja. Oksetatte minua! Hyi helvetti!
Jos tämä oli minulle, no varmaan oli, niin en kyllä identifioidu vassariksi, politiikka ei oikein kiinnosta, joten minkä perään huudat seuraavaksi? Jos pettymykset on harjoja niin sitten olen harhainen. Täällä ei ole muita kuin minä, eikä tarvi teititellä. Jos lohduttaa niin jos tuntisin sinua kohtaan sen suurempia niin ehkä jopa sinä oksettaisit minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu oli kyllä eka kerran sellainen että "mitä helkkaria mä just luin".. Mä olen 60v entinen päiväkotitäti ja nähnyt,, kokenut, kuullut vaikka ja mitä, mutta tää meni kyllä yli ja vauhdilla. Millanen tuo lapsen äiti oikeasti on?? Kyllä tulee olemaan lapsella rankka elämä kun nyt elää mielikuvitus elämää koulussakin. Leikki on leikkiä ja koulu on koulu eikä leikkikenttä. Mikä ihmisiä nykyään riivaa kun annetaan lapsille vapaat kädet? Tässä sen nyt näkee kun kiellettiin rangaistukset ym ja nyt opettajatkin ovat kusessa kun lapset hyppivät silmille. Eikä mitään kunnioitusta opettajia tai muita kohtaan, ei edes vanhempia. Kakarat kulkevat puukkojen kanssa ja käyttävät aineita ja polttavat ties mitä. Pistäkää se kuri niille lapsille niin niillä on helpompi elämä. Kotoa se opetus ja kuri lähtee ja vanhempien tehtävä on opettaa lapsi kunnon ihmiseksi. <
Jep. Nää woket tuhoaa kaiken. Mä poistin elämästäni kaikki woket. En puhu niille enää sanaakaan enkä käytä niiden pronomineja. Sekoilkoot keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin hulluja juttuja. Mä oon aika avarakatseinen ja miten sanos - vapaamielinen? mut nykymaailma menee päivä päivältä hullummaksi. Kaikki on sallittua. Kaikki on mahdollista. Ketään ei saa "loukata". Kaikki pahoittaa mielensä. Tulee silti tilalle kokoajan uusia "sääntöjä", ohjeita, uusia sanoja, termejä ...
Ok boomer 💁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen therian! Haluan olla Laku-Pekka mutta te vihervassarit olette kieltäneet minut! Minä tulen vainoamaan teitä ikuisesti!
Niin, mitäs jos kokee eläneensä edellisessä elämässä ihmisenä, mutta vähän tummempana versiona ? Ja nyt kokee olevansa eri värinen, onko se yhtä sallittua kuin vaikka eläminen kissana ?
Jos voi identifioitua toiseen sukupuoleen tai lajiin, niin miksei sitten toisen etnisyyden tai kulttuurin edustajaksi. Onko identifioitumisessa sittenkin jotkut rajat ja säännöt? Mekkoeinarointi ja turrinaamarit ovat ok, mutta kenkälankki naamassa ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin hulluja juttuja. Mä oon aika avarakatseinen ja miten sanos - vapaamielinen? mut nykymaailma menee päivä päivältä hullummaksi. Kaikki on sallittua. Kaikki on mahdollista. Ketään ei saa "loukata". Kaikki pahoittaa mielensä. Tulee silti tilalle kokoajan uusia "sääntöjä", ohjeita, uusia sanoja, termejä ...
Ok boomer 💁
Ei ne tajuu konttaavii ja kengättömii kissalapsii. Tää on vaan edistystä tollai.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku äitin lässytys. Kysykää isältä että mitä mieltä on.
Isän mielipidettä ei kysytä yleensä transiutushommissakaan, vaan translapsi on Munchausen-äidin oma erityisprojekti.
Jokainen itseään eläimenä pitävä on mielisairas. Se on ihan helvetin yksiselitteistä.
Miksi tuo nainen puhuu tyttärestä, eikä naaraspennusta? Fasisti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo nainen puhuu tyttärestä, eikä naaraspennusta? Fasisti!
Miksi se olettaa sukupuolen? Miksi se olettaa edes eläimen? Voi muutkin naukua kuin kissat! Pitäisi sanoa että oletettu lapseni haluaa olla koulussa oletettu oletettu mutta oletettu oletettu ei anna hänen oletettu olla olla oletettuna olettettu oletettuaan.
T. Vihervasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen therian! Haluan olla Laku-Pekka mutta te vihervassarit olette kieltäneet minut! Minä tulen vainoamaan teitä ikuisesti!
Niin, mitäs jos kokee eläneensä edellisessä elämässä ihmisenä, mutta vähän tummempana versiona ? Ja nyt kokee olevansa eri värinen, onko se yhtä sallittua kuin vaikka eläminen kissana ?
Jos voi identifioitua toiseen sukupuoleen tai lajiin, niin miksei sitten toisen etnisyyden tai kulttuurin edustajaksi. Onko identifioitumisessa sittenkin jotkut rajat ja säännöt? Mekkoeinarointi ja turrinaamarit ovat ok, mutta kenkälankki naamassa ei?
Minä haluan olla nokikepakko ja elää sossurahoilla ilman että tarvitsee töitä tehdä. Miksi en saa? Eikö kaikki saakaan olla mitä haluaa?
No eikö lasta voisi kannustaa ja lohduttaa. Eikös vaatekin lämmitä ja suojaa viileässä, jos on paksu villakangas. Vaikkei saa olla eläinasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer 💁
Ei ne tajuu konttaavii ja kengättömii kissalapsii. Tää on vaan edistystä tollai.
Ne ei tajuu myöskään tissiamputaatiosta haavelevia ja amisviikset nettihormoneilla kasvattavia tyttöjä, joita pelottaa aikuistuminen ja yliseksualisoitu naiskuva. Autismikirjolaisia yksinäisiä tyttöjä, joita naisen sosiaalinen rooli oudoksuttaa.
Onkohan äiti ilmoittanut Kelaan. Eläimistä ei makseta lapsilisää.
Vierailija kirjoitti:
Mammat pukee pienet lapset kaikenlaisiin korvahuppareihin ja korvapotkupukuun,tottakai ne luulee vanhempana olevansa eläimiä..
Säkin luulet olevasi tamponi, koska sut kapaloitiin sideharsoon.
Ja taas syrjitään. Miksi transeläimet saavat koulutusta mutta ciseläimet eivät? Samat oikeudet kaikille eläimille!
Napakka tyttö, entäs jos tahtoo Etoniin😂