Parisuhteessa parasta lusikassa nukkuminen ja nyt uusi miesystävä ei sitten tykkääkään siitä ??
Tapasin alkukesästä kivan miehen ja seurusteltu tiiviisti siitä asti. Nukuttu lähes kaikki yöt yhdessä. Tykkään nukahtaa kainaloon, nukkua lusikassa ja muutenkin olla ihokontaktissa nukkuessa. Ja niin mieskin, tähän asti.
Kertaakaan ei ole sanonut, että tulee kuuma, ei tykkää nukkua niin liki tms. Mutta olen huomannut, että jos minä käännyn häneen selin, hän ei tule minuun kiinni. Viikko sitten yöllä heräsin siihen, kun hän työnsi minut napakasti itsestään kauemmas. Sen jälkeen en ole yrittänyt nukkua hänessä kiinni, eikä hän ole kysellyt mistä muutos. Kysyin siitä tuuppaamisesta, muttei tiedä mitä on unissaan tehnyt. Mulle tää läheisyys nukkuessa on todellä tärkeetä ja nyt on huijattu ja surullinen olo. Edellinen suhde (yli 20 vuotta) kylmeni siksikin, ettei öisin ollut läheisyyttä, mies ei halunnut.
Oliks tää nyt tässä sitten? =(
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt olen niitä, jotka tykkää halia nukkuessaankin. Onhan joillain yhteinen tuplapeittokin. Se lähinnä harmittaa, ettei ole reilusti sanonut tai pahoitellut asiaa. On vaan niin hylätty olo.
Ap
Yöllä nukutaan ja piste. Se on sitten eri asia, aika ja paikka, missä tehdään muita juttuja.
Mikä ihmeen lusikkaterroristi olet, kun et antaisi partnerisi nukkuakasn rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista luettavaa nämä ihmisten kommentit täällä. Eli fyysisestä läheisyydestä nauttivat ihmiset ovat ilmeisestikin prosentuaalisesti todellakin vähemmistössä jos vastauksista tekee jonkinlaisen arvion suhteista.
Itse saan voimaa ja energiaa fyysisestä läheisyydestä nukkuessa, lisäksi pääsen aivan erilaiseen rentouden tilaan mitä enemmän ihokontaktia kumppaniin nukkuessa on. Kehoni alkaa menemään veteläksi ja parhaimmillaan alan sätkimään kun krooniset jännitykset kehossa alkavat fyysisen läheisyyden ansiosta laukeamaan ja avautumaan. Aivan taivaallista.
Vuoden ajan seurustelin miehen kanssa joka myös nautti äärimmäisen paljon lähellä nukkumisesta. Nukuimme muutaman yön toisiimme kietoutuneena jopa riippumatossa. Ja lähetyssaarnaajaan nukahdimme seksin jälkeen myös muutamia kertoja.
Myös seksi oli lähes täydellistä hänen kanssaan. Harmi, että siinä parisuhteessa ei sitten muut asiat toimineet noin h
🤣🤣🤣
Yöllä nukutaan ja piste. Se on sitten eri asia, aika ja paikka, missä tehdään muita juttuja.
Mikä ihmeen lusikkaterroristi olet, kun et antaisi partnerisi nukkuakasn rauhassa?
Mies olis voinut jo ekana yhteisenä yönä tehdä asian selväksi, ettei tykkää nukkua lusikassa. Oli pakko teeskennellä pesää saadakseen ja saadakseen naisen rakastumaan. Sitten voikin alkaa nukkua rauhassa, mut turha ihmetellä jos sitä pesää ei saakaan enää kovin usein
Olen nainen ja en kestä lähekkäin nukkumista. Jos mulla olis tällänen lusikkamies niin varmasti tulisi ero. Eli ymmärrän että tämä voi olla tärkeä juttu suhteessa.
On se kun ei saa edes nukkua rauhassa. Lusikassa voi panna mutta tuska tulisi jos pitäisi nukkua liki koko yö. Aikuinen ihminen ei tarvitse läheisyyttä 24/7.
Mua harmitti viikko sitten kun mies ei nukkunutkaan kalu mun sisällä, niin ku on viimeisimmät 15 vuotta tehnyt. En ole vielä ottanut puheeksi asiaa, pitäisikö?
Miksi pitää joka yö kiehnätä? Vaikka kuinka läheisyydestä tykkää, nii pitää osata nukahtaa ilmankin.
En minäkään joka ilta halua kainaloon, vaikka siitä tykkään, ja sama miehellä. Ihan normaalia
Vierailija kirjoitti:
Mies olis voinut jo ekana yhteisenä yönä tehdä asian selväksi, ettei tykkää nukkua lusikassa. Oli pakko teeskennellä pesää saadakseen ja saadakseen naisen rakastumaan. Sitten voikin alkaa nukkua rauhassa, mut turha ihmetellä jos sitä pesää ei saakaan enää kovin usein
No eihän se mies ole mitään sanonut ettei tykkää nukkua noin. Eihän he ole edes keskustellet asiasta. Mies ei muista mitä on unissaan tehnyt.
Minä nukun puolisoni kanssa aina ihokontaktissa ja meillä on iso yhteinen peitto myös.
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun puolisoni kanssa aina ihokontaktissa ja meillä on iso yhteinen peitto myös.
Olen kateellinen
En pystyisi nukkumaan noin!
Olen levoton nukkuja, pakko päästä kääntyilemään pitkin yötä. Eihän siinä kumpikaan pystyisi nukkumaan.
Omat huoneet ollut jo monta vuotta, molemmille taattu nukkumisrauha.
Sunkin pitää tulla vastaan tässä vähän hei.... Anna miehen nyt edes laittaa mulkkunsa sun peppuun lusikka-asennos.
Ette ymmärtäneet pointtia. 3kk nukuttu ihan hyvin lusikassa, eli ei se nyt ihan tuskaa miehelle ole ollut?