Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa parasta lusikassa nukkuminen ja nyt uusi miesystävä ei sitten tykkääkään siitä ??

Vierailija
04.09.2024 |

Tapasin alkukesästä kivan miehen ja seurusteltu tiiviisti siitä asti. Nukuttu lähes kaikki yöt yhdessä. Tykkään nukahtaa kainaloon, nukkua lusikassa ja muutenkin olla ihokontaktissa nukkuessa. Ja niin mieskin, tähän asti.

Kertaakaan ei ole sanonut, että tulee kuuma, ei tykkää nukkua niin liki tms. Mutta olen huomannut, että jos minä käännyn häneen selin, hän ei tule minuun kiinni. Viikko sitten yöllä heräsin siihen, kun hän työnsi minut napakasti itsestään kauemmas. Sen jälkeen en ole yrittänyt nukkua hänessä kiinni, eikä hän ole kysellyt mistä muutos. Kysyin siitä tuuppaamisesta, muttei tiedä mitä on unissaan tehnyt. Mulle tää läheisyys nukkuessa on todellä tärkeetä ja nyt on huijattu ja surullinen olo. Edellinen suhde (yli 20 vuotta) kylmeni siksikin, ettei öisin ollut läheisyyttä, mies ei halunnut.

Oliks tää nyt tässä sitten? =(

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko köykäinen suhde teillä, jos nukkuminen on siinä parasta.

Vierailija
62/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läheisyyttä pitää nimenomaan olla öisin? Olisiko mahdollista kehitellä joku kompromissi että esim. katsotte telkkaria lusikassa? Tai menette sänkyyn puoli tuntia aikaisemmin kuin normaalisti ja lusikoitte sen puoli tuntia ja sitten mies saa vetäytyä? Vapaapäivien aamuina? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa tässä kuumuudessa?

Vierailija
64/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan mietit ja hioit tätä typerää satua? Oletko tehnyt tänään jo työhakemuksia ja ollut aktiivinen työllistyäksesi ja saadaksesi järkevää tekemistä?

Mikä satu? Sulle vissiin läheisyys ei ole tärkeää? Mulle on sekin tärkeetä, että erotessa annetaan pusu. Sitten kun se jää, ollaan taas etäännytty.

Ap

Oletko läheisriippuvainen ja liimautuva.

Anna miehesi minulle, jos ongelmat on VAIN tota luokkaa mm. ottaen huomioon aloituksesikin. 🙄

sivusta

Vierailija
65/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lusikassa olemista. Miehen ihokarvat kutittaa, henki haisee yöllä pahalle, tulee kuuma, toinen kuorsaa korvaan, ei voi kääntyä. Inhoan niin paljon.

Vierailija
66/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä ole ongelmaa, jos se ei miestäkään haittaa.

Vierailija
67/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä yöunilla on niin perustavanlaatuinen merkitys ihmisen kokonaisvaltaiselle terveydelle, että tuollainen lusikassa nukkumisen vaatiminen olisi vähän sama kuin vaatisi että kumppanin on pakko polttaa tupakkaa.

Vierailija
68/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi läheisyyttä pitää nimenomaan olla öisin? Olisiko mahdollista kehitellä joku kompromissi että esim. katsotte telkkaria lusikassa? Tai menette sänkyyn puoli tuntia aikaisemmin kuin normaalisti ja lusikoitte sen puoli tuntia ja sitten mies saa vetäytyä? Vapaapäivien aamuina? 

Me opittiin nukkumaan omissa huonoissa olosuhteiden pakosta ennen kuin mies sai uniapneasa ja kuorsaamisensa kuriin ja se oli kyllä paras päätös ikinä. Kyllä siihen riittävään läheisyyteenkin keinot löytyy ja kumpikin voi paremmin kun nukkuu yönsä hyvin. Ei herää kun toinen kömpii myöhemmin sänkyyn tai nousee aiemmin, käy yöllä vessassa tai pyörii unissaan, tai siihen kuorsaamiseen silloin kun sitä vielä oli. 

Vierailija
69/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ihanalle. Sivusta vaan kommentoin.

Vierailija
70/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko köykäinen suhde teillä, jos nukkuminen on siinä parasta.

Uneksiminen on kyllä niin parasta sanoi kuka mitä tahansa. Kun siinä kaikki on mahdollista.

Vierailija
71/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista luettavaa nämä ihmisten kommentit täällä. Eli fyysisestä läheisyydestä nauttivat ihmiset ovat ilmeisestikin prosentuaalisesti todellakin vähemmistössä jos vastauksista tekee jonkinlaisen arvion suhteista.

Itse saan voimaa ja energiaa fyysisestä läheisyydestä nukkuessa, lisäksi pääsen aivan erilaiseen rentouden tilaan mitä enemmän ihokontaktia kumppaniin nukkuessa on. Kehoni alkaa menemään veteläksi ja parhaimmillaan alan sätkimään kun krooniset jännitykset kehossa alkavat fyysisen läheisyyden ansiosta laukeamaan ja avautumaan. Aivan taivaallista.

Vuoden ajan seurustelin miehen kanssa joka myös nautti äärimmäisen paljon lähellä nukkumisesta. Nukuimme muutaman yön toisiimme kietoutuneena jopa riippumatossa. Ja lähetyssaarnaajaan nukahdimme seksin jälkeen myös muutamia kertoja.

Myös seksi oli lähes täydellistä hänen kanssaan. Harmi, että siinä parisuhteessa ei sitten muut asiat toimineet noin hyvin ja sen oli päätyttävä.

Toivottavasti löydän vielä elämääni miehen joka nauttii yhtä paljon lähekkäin nukkumisesta kuin tämä mies teki. 

Vierailija
72/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (N) en tykkää lusikassa nukkumisesta. Meillä on jopa erilliset peitot, kun mies tykkää lämpimämmästä täkistä kuin minä. Tykkään kuitenkin nukahtaa niin, että mun kämmen on miehen käsivarrella. Näin saan sen turvaa tuovan ihokontaktin, eikä kummallekaan tule hikinen olo.

Vierailija
73/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukahdan vaan omaan kylkiasentoon. Js mulle tulee järjestään kuuma, jos on kylkikyljessä. Sanonkin sen kyllä..

Mt6

Vierailija
74/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua yksin. Parisuhtessa 8 vuotta. En minä nukkuessa seuraa kaipaa. Nainen alta 40

Vierailija
75/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa nukkua ihokontaktissa. Läheisyys, paijailu jne on kivaa ennen nukahtamista, mutta nukkumiseen tarvitsee omaa tilaa. Olen tavannut kerran naisen kenen kanssa pystyimme nukkumaan lusikassa, ja se molemmille aikamoinen yllätys. 

Miksi se oli yllätys?

Kumpikaan ei ollut tottunut nukkumaan niin. Ensimmäisenä yhteisenä yönä nainen tuli lusikkaan, juteltiin, paijaliltiin ja nukahdettiin. Molemmille oli aamulla suorastaan järkytys kun heräsimme tiukasti lusikasta. Kumpikaan ei voinut ymmärtää miten oli pystynyt nukkumaan toisessa kiinni koko yön. Tämän naisen kanssa läheisyys toimi muutenkin ihan eri tavalla kuin kenekään muun kanssa. Harmi ettei meistä tullut paria. 

Vierailija
76/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista luettavaa nämä ihmisten kommentit täällä. Eli fyysisestä läheisyydestä nauttivat ihmiset ovat ilmeisestikin prosentuaalisesti todellakin vähemmistössä jos vastauksista tekee jonkinlaisen arvion suhteista.

Itse saan voimaa ja energiaa fyysisestä läheisyydestä nukkuessa, lisäksi pääsen aivan erilaiseen rentouden tilaan mitä enemmän ihokontaktia kumppaniin nukkuessa on. Kehoni alkaa menemään veteläksi ja parhaimmillaan alan sätkimään kun krooniset jännitykset kehossa alkavat fyysisen läheisyyden ansiosta laukeamaan ja avautumaan. Aivan taivaallista.

Vuoden ajan seurustelin miehen kanssa joka myös nautti äärimmäisen paljon lähellä nukkumisesta. Nukuimme muutaman yön toisiimme kietoutuneena jopa riippumatossa. Ja lähetyssaarnaajaan nukahdimme seksin jälkeen myös muutamia kertoja.

Myös seksi oli lähes täydellistä hänen kanssaan. Harmi, että siinä parisuhteessa ei sitten muut asiat toimineet noin h

Fyysistä läheisyyttä voi olla ja useimmiten myös on, vaikka ei nukutakaan lusikassa tai toisiinsa kietoutuneena. Todellista mielenköyhyyttä jos ei keksi miten. 

PS. Miehellä on ollut melkoiset unenlahjat kun ei edes siihen herännyt kun sinä aloit onnellisena sätkiä siinä häneen kietoutuneena. Suurin osa meistä ei omaa tuollaista lahjaa. 

Vierailija
77/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty nukkumaan jos on yhtään kontaktia toiseen

Vierailija
78/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö naiset siitä että miehen kova kalu on koko yön peppua vasten tai jalkojen välissä?

Vierailija
79/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et juttele tästä asiasta sen miehen kanssa? 

Vierailija
80/94 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöunet ovat kyllä lähtökohtaisesti paljon tärkeämmät kuin lusikkailu naisen kanssa.

Jos ei saa kunnolla nukuttua tulee kärttyiseksi aikä jaksa. Avainsana on priorisointi.

M