Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa parasta lusikassa nukkuminen ja nyt uusi miesystävä ei sitten tykkääkään siitä ??

Vierailija
04.09.2024 |

Tapasin alkukesästä kivan miehen ja seurusteltu tiiviisti siitä asti. Nukuttu lähes kaikki yöt yhdessä. Tykkään nukahtaa kainaloon, nukkua lusikassa ja muutenkin olla ihokontaktissa nukkuessa. Ja niin mieskin, tähän asti.

Kertaakaan ei ole sanonut, että tulee kuuma, ei tykkää nukkua niin liki tms. Mutta olen huomannut, että jos minä käännyn häneen selin, hän ei tule minuun kiinni. Viikko sitten yöllä heräsin siihen, kun hän työnsi minut napakasti itsestään kauemmas. Sen jälkeen en ole yrittänyt nukkua hänessä kiinni, eikä hän ole kysellyt mistä muutos. Kysyin siitä tuuppaamisesta, muttei tiedä mitä on unissaan tehnyt. Mulle tää läheisyys nukkuessa on todellä tärkeetä ja nyt on huijattu ja surullinen olo. Edellinen suhde (yli 20 vuotta) kylmeni siksikin, ettei öisin ollut läheisyyttä, mies ei halunnut.

Oliks tää nyt tässä sitten? =(

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö yhä nukkua lusikassa kun mies kuorsaa?

Vierailija
42/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tosi viileä makuuhuone niin lusikassa pystyy jonkin aikaa nukkumaan mutta onhan se nyt puuduttavaa, jos ei voi kääntyillä yöllä vapaasti.

Tottakai voi kääntyillä. Lusikassa voi olla molemmin päin, tai sekin riittää, että käsi on toisen kyljen/vatsan/selän päällä. Tai ollaan peput vastakkain. Nukun parhaiten, kun tunnen, että toinen on siinä.

Minä minä minä minä minä minä.  Oletko koskaan ajatellut ketään muuta kuin itseäsi?

Ihan vastaavasti se, joka haluaa nukkua erillään ajettelee vain itseään. Ja juuri hänen tahtonsa mukaan pitäisi mennä, toisen mielipahalla ei ole merkitystä?

Vierailija
44/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusikassa oleva pieree, munat haisoo aamulla pahalle. monta tuhnua,koviakin tullut. ehkä huomasi sen. sun vaginaerittää aineksia koko ajan. musii lämpimän peiton alla, sekamelska. vaikka olisi pöksyt. mutta muutenhan suositus on nukkua ilman mitään vaatteita. alapäälle hyvää,ei hiivoja jne. muutenkin keho rauhoittuu ilman vaatteita.

sitten on tutkittu myös,että yksin nukkuvat nukkuvat syvällisemmin. ja viileä pimeä huone. nämä tutkittuja.

sitten muu oma mieltymys, se alkuhuuma jo ohi, kuumuus, omaa reviiriä kääntyille,ottaa lempiasentoja jne. toisen hengitys olkoon hyvän tai pahanhajuinen,sekin häiritsee,tuhina, saati kuorsaus.

ihmettelen teitä roikkujija oletteko lapsena jääneet vaille imetystä oraalista muuta läheisyyttä,onko paijattu jne. ihme riippuvuus. ja joo, se oma peitto on oltava jonka voi kietoa just kuten tahtoo. ja aviopareille omat makuuhuoneet aina. oma unirytmi jne, vessakäynit jne. et kai verellä ukon munia ole sotkenut,sekin vielä. sun  takapuoli haiseee

Vierailija
45/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan mietit ja hioit tätä typerää satua? Oletko tehnyt tänään jo työhakemuksia ja ollut aktiivinen työllistyäksesi ja saadaksesi järkevää tekemistä?

Mikä satu? Sulle vissiin läheisyys ei ole tärkeää? Mulle on sekin tärkeetä, että erotessa annetaan pusu. Sitten kun se jää, ollaan taas etäännytty.

Ap

en tajuu jos joka välissä pusu pusu, hali hali, keitetään potut, pusu hali, viedään roskat pusu hali. ei edes joka pv tarvii suudella tai pusuja. kevyt hipaisu kin riittää -olen huomannut sinut. noillekin oma hetkensä joskus. jotain on jäänyt ihminen vaille jos koko ajan huomiota tarvii. puhun naisena, arkena muutakin ajateltavaa. kunnon suhde ei vaadi vahvistuksia koko aikaa, tai kohta nekin toisen mieliksi tavaksi,että kunhan pääsee eroon ja toi on tyytyväinen

Vierailija
46/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasan yks ihminen, jonka kanssa lusikassa haluaisin olla. Enkä ees yöllä vaan aamulla, päivällä ja illalla!

Vierailija
47/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, olen kuullut kaiken. En enää ihmettele ikisinkkuja jos tää on syy suhteen lopettamiseen. Tottakai alkuvaiheessa kiehnätään 24/7, mutta me herkkäunisemmat aletaan jossain vaiheessa priorisoida yöunia.

Vierailija
48/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tosi viileä makuuhuone niin lusikassa pystyy jonkin aikaa nukkumaan mutta onhan se nyt puuduttavaa, jos ei voi kääntyillä yöllä vapaasti.

Tottakai voi kääntyillä. Lusikassa voi olla molemmin päin, tai sekin riittää, että käsi on toisen kyljen/vatsan/selän päällä. Tai ollaan peput vastakkain. Nukun parhaiten, kun tunnen, että toinen on siinä.

Minä minä minä minä minä minä.  Oletko koskaan ajatellut ketään muuta kuin itseäsi?

Ihan vastaavasti se, joka haluaa nukkua erillään ajettelee vain itseään. Ja juuri hänen tahtonsa mukaan pitäisi mennä, toisen mielipahalla ei ole merkitystä?

Toisen siis pitäisi nukkua huonosti tai jopa valvoa, jotta takiainen saa haluamansa?

Vierailija
49/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi, ettei tiedä, mitä on unissaan tehnyt. Miksi tämä ei riitä sinulle?

Kerrot, että juuri sinä olet lopettanut ihokontaktissa nukkuimisen ja nyt olet siitä kiukkuinen hänelle?

Lakkaa sabotoimasta omaa onneasi.

hää lopetti tuon vääränlaisen läheisriippuvaisuuden kun ukko tönäisi vek sen. siihen asti ol iilimatona,että toinen ei saasyvää unta

Vierailija
50/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Sitten kannattaa vieroittautua hyvissä ajoin, sillä vanhempana ihmiset kuorsaavat. Hitto mitä jos itse kuorsaat ja siksi tulet työnnetyksi pois? Miehet ei yleensä henno tätä naisille kertoa.

Vierailija
51/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eri huoneissa että voi nukkua rauhassa. Siinäpä sinulle miettimistä ja hyvin menee.

Vierailija
52/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuman jälkeen itseäni alkoi ärsyttämään miehen yöllinen naamalle hönkiminen, kuorsaaminen ja sätkiminen. Lisäksi lusikassa tulee kuuma.

Vierailija
53/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa nukkua ihokontaktissa. Läheisyys, paijailu jne on kivaa ennen nukahtamista, mutta nukkumiseen tarvitsee omaa tilaa. Olen tavannut kerran naisen kenen kanssa pystyimme nukkumaan lusikassa, ja se molemmille aikamoinen yllätys. 

Mä tapasin kerran miehen jonka kanssa me nukuttiin ihan solmussa, eikä oikein tiennyt missä toinen loppuu ja toinen alkaa. Se muuten onki kumma juttu.

Ihana symbioosi

menkää kohtuun. joku varhaisfiksaatio tapahtunut. uni on omaa latautmista omaa reviiriä. väärää läheisriippuvaisuutta

Vierailija
54/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, olen kuullut kaiken. En enää ihmettele ikisinkkuja jos tää on syy suhteen lopettamiseen. Tottakai alkuvaiheessa kiehnätään 24/7, mutta me herkkäunisemmat aletaan jossain vaiheessa priorisoida yöunia.

Joillekin fyysinen läheisyys on tärkeää parisuhteessa. Ei tietenkään pidä pakottaa ketään nukkumaan huonosti tai luopumaan jostain itselle todella tärkeästä. Eli ei tässä kumpikaan ole ns. oikeassa tai väärässä, eivät vaan sovi yhteen. Jos tapailisin jotakuta ja hän ei koskaan haluaisi nukkua lusikassa, niin kyllä vaan joutuisin päättämään jutun. Se olisi lähes sama jos sanoisi ettei halua koskaan seksiä. Mitä ihmettä mä sellaisessa suhteessa roikkuisin?

Vierailija
55/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin fyysinen läheisyys on tärkeää parisuhteessa. Ei tietenkään pidä pakottaa ketään nukkumaan huonosti tai luopumaan jostain itselle todella tärkeästä. Eli ei tässä kumpikaan ole ns. oikeassa tai väärässä, eivät vaan sovi yhteen. Jos tapailisin jotakuta ja hän ei koskaan haluaisi nukkua lusikassa, niin kyllä vaan joutuisin päättämään jutun. Se olisi lähes sama jos sanoisi ettei halua koskaan seksiä. Mitä ihmettä mä sellaisessa suhteessa roikkuisin?

Mun mies on nyt 20v suhteen jälkeen alkanut nukkumaan tosi levottomasti. En pysty enää nukkumaan hänen vieressään. Eli päättäisit muuten hyvän suhteen tällaisen takia?

Vierailija
56/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole ahdistavampaa kuin takiajainen joka roikkuu kokoajan kiinni ja siihelän lisättynä se että nainen on kun lämpöpatteri että ei siinä kuumuudessa saa nukuttua. Omissa parisuhteissa yksikään nainen ei ole ymmärtänyt tätä vaan jokainen on nalkuttanut ja valittanut kun pikkulapsi kun olen halunnut nukkua yöllä enkä valvoa naista huomioimassa. Mutta eihän naiset koskaan ajattele kuin itseään ja miehen nukkuminenkin on täysin yhden tekevää kun nainen  himoitsee huomiota. Kun käyttäytyy kuin pikkulapsi huomion haussa niin se saa naisen näkymään vain lapsena eikä todellakaan ouolisona

naisena sanon, näin on. piereskely lusikassa, kuumuus,omat asennot,kuorsaus,jo raskas hengitys,hengityksen haju, tutkimus kertoo yksin alasti nukkuvat nykkuvat syvällisemmin,myös viileä tumma huone. joo ja unirytmi eri,yöveskit, kääntyily herättää, eikä muutenkaan joka välissä pusu pusu, keitän potut,pusu, vien roskat pusu, noillekin oma aikansa lapsena jääneet jotain vaille

Vierailija
57/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on nyt 20v suhteen jälkeen alkanut nukkumaan tosi levottomasti. En pysty enää nukkumaan hänen vieressään. Eli päättäisit

Ootko v*ddu tosissasi? 🙄 Hitusen eri asia. 

Vierailija
58/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan jaksa enää valvoa öitään. Vastarakastuneena sitä jaksaa öisin ihastella ja pusutella toista, mutta jossain vaiheessa väsymys vie voiton. Minäkin työnnän miestäni erilleen, kun hän nukkuu minussa kiinni.

Vierailija
59/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
60/94 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vaan erilaisia ja täytyy etsiä itselle sopiva puoliso.

En itse voisi nukkua ihokontaktissa edes huumattuna, lusikassa tulee jo minuuteissa ahdistunut, kuuma ja klaustrofobinen olo.

Olen siirtynyt nukkumaan jopa kokonaan eri huoneessa kuin mieheni, sillä läheisyys häiritsee minua ja estää nukkumasta.

N