Parisuhteessa parasta lusikassa nukkuminen ja nyt uusi miesystävä ei sitten tykkääkään siitä ??
Tapasin alkukesästä kivan miehen ja seurusteltu tiiviisti siitä asti. Nukuttu lähes kaikki yöt yhdessä. Tykkään nukahtaa kainaloon, nukkua lusikassa ja muutenkin olla ihokontaktissa nukkuessa. Ja niin mieskin, tähän asti.
Kertaakaan ei ole sanonut, että tulee kuuma, ei tykkää nukkua niin liki tms. Mutta olen huomannut, että jos minä käännyn häneen selin, hän ei tule minuun kiinni. Viikko sitten yöllä heräsin siihen, kun hän työnsi minut napakasti itsestään kauemmas. Sen jälkeen en ole yrittänyt nukkua hänessä kiinni, eikä hän ole kysellyt mistä muutos. Kysyin siitä tuuppaamisesta, muttei tiedä mitä on unissaan tehnyt. Mulle tää läheisyys nukkuessa on todellä tärkeetä ja nyt on huijattu ja surullinen olo. Edellinen suhde (yli 20 vuotta) kylmeni siksikin, ettei öisin ollut läheisyyttä, mies ei halunnut.
Oliks tää nyt tässä sitten? =(
Kommentit (94)
Olkaa onnellisia, että olette noin terveitä, että tuollainen nousee kynnyskysymykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tosi viileä makuuhuone niin lusikassa pystyy jonkin aikaa nukkumaan mutta onhan se nyt puuduttavaa, jos ei voi kääntyillä yöllä vapaasti.
Tottakai voi kääntyillä. Lusikassa voi olla molemmin päin, tai sekin riittää, että käsi on toisen kyljen/vatsan/selän päällä. Tai ollaan peput vastakkain. Nukun parhaiten, kun tunnen, että toinen on siinä.
En osaa nukkua ihokontaktissa. Läheisyys, paijailu jne on kivaa ennen nukahtamista, mutta nukkumiseen tarvitsee omaa tilaa. Olen tavannut kerran naisen kenen kanssa pystyimme nukkumaan lusikassa, ja se molemmille aikamoinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt olen niitä, jotka tykkää halia nukkuessaankin. Onhan joillain yhteinen tuplapeittokin. Se lähinnä harmittaa, ettei ole reilusti sanonut tai pahoitellut asiaa. On vaan niin hylätty olo.
Ap
Ehkä se mies arvostaa enemmän kunnon yöunia. Työssäkäyvät ovat sellaisia, että väsyneenä tulee helposti vihaiseksi ja jos ei saa nukkua, niin kiukustuu.
Jos asia olisi noin, niin toivoisin että kertoo sen, eikä vain tuupi
Vierailija kirjoitti:
No, lusikassa makaaminen on rasittavaa, eikä siinä pysty nukkumaan.
Mutta pystyt teeskestelemään 3kk, että pystyt ja tykkäät siitä?
Vierailija kirjoitti:
En osaa nukkua ihokontaktissa. Läheisyys, paijailu jne on kivaa ennen nukahtamista, mutta nukkumiseen tarvitsee omaa tilaa. Olen tavannut kerran naisen kenen kanssa pystyimme nukkumaan lusikassa, ja se molemmille aikamoinen yllätys.
Mä tapasin kerran miehen jonka kanssa me nukuttiin ihan solmussa, eikä oikein tiennyt missä toinen loppuu ja toinen alkaa. Se muuten onki kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin kerran miehen jonka kanssa me nukuttiin ihan solmussa, eikä oikein tiennyt missä toinen loppuu ja toinen alkaa. Se muuten onki kumma juttu.
Ihana symbioosi
Minä laitoin kovan tyynyn pystyyn päiden kohdalle, kun hengitys häiritsi, jos sattumoisin oltiin naamat vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Uutuudenviehätys ja vieraskoreus on siis haihtunut.
En itsekään tykkää nukkua vieri vieressä saati ihan lusikassa. Tulee kuuma, ahdistaa, ei pysty liikkumaan vapaasti. Ennen nukkumaanmenoa voi sitten hakea hellyyttä ja läheisyyttä.
Me nukutaan eri huoneissa, kumpikin halutaan levittäytyä rauhassa, mies myös kuorsaa, ei hitto ketään iholle kun nukun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutuudenviehätys ja vieraskoreus on siis haihtunut.
En itsekään tykkää nukkua vieri vieressä saati ihan lusikassa. Tulee kuuma, ahdistaa, ei pysty liikkumaan vapaasti. Ennen nukkumaanmenoa voi sitten hakea hellyyttä ja läheisyyttä.
Teetkö siis suhteen alussa toisen mieliksi asioita, joista et yhtään tykkää? Miksi?
Ap
En, mutta sinun miehesi ilmeisesti on vieraskorea.
Jospa sillä alkaa stondata kun tunget iholle koko ajan. Noloa seon jos kalu seisoo koko ajan ja pihtaat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se oli yllätys?
Mikään ei ole ahdistavampaa kuin takiajainen joka roikkuu kokoajan kiinni ja siihelän lisättynä se että nainen on kun lämpöpatteri että ei siinä kuumuudessa saa nukuttua. Omissa parisuhteissa yksikään nainen ei ole ymmärtänyt tätä vaan jokainen on nalkuttanut ja valittanut kun pikkulapsi kun olen halunnut nukkua yöllä enkä valvoa naista huomioimassa. Mutta eihän naiset koskaan ajattele kuin itseään ja miehen nukkuminenkin on täysin yhden tekevää kun nainen himoitsee huomiota. Kun käyttäytyy kuin pikkulapsi huomion haussa niin se saa naisen näkymään vain lapsena eikä todellakaan ouolisona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tosi viileä makuuhuone niin lusikassa pystyy jonkin aikaa nukkumaan mutta onhan se nyt puuduttavaa, jos ei voi kääntyillä yöllä vapaasti.
Tottakai voi kääntyillä. Lusikassa voi olla molemmin päin, tai sekin riittää, että käsi on toisen kyljen/vatsan/selän päällä. Tai ollaan peput vastakkain. Nukun parhaiten, kun tunnen, että toinen on siinä.
Minä minä minä minä minä minä. Oletko koskaan ajatellut ketään muuta kuin itseäsi?
Yhdessä nukahtaminen on kiva ja helpottaa nukahtamista, mutta sen jälkeen ollaan unimaailmassa ja siirtyillään eri puolille sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, lusikassa makaaminen on rasittavaa, eikä siinä pysty nukkumaan.
Mutta pystyt teeskestelemään 3kk, että pystyt ja tykkäät siitä?
Mikä 3 kk teeskentelemistä? Ei tuossa mitään sellaista sanottu.-eri
Joo ei todellakaan mitään lusikkaa. Itse asiassa haluan erilliset sängytkin, olen herkkäuninen.
Ehkä se mies arvostaa enemmän kunnon yöunia. Työssäkäyvät ovat sellaisia, että väsyneenä tulee helposti vihaiseksi ja jos ei saa nukkua, niin kiukustuu.