Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaisitko tytölle Reiman Caiman pipoa?

09.02.2007 |

Mä olen saanut jostain päähäni, että tuo Caiman pipo olisi kiva tytölle. Neiti on 5v ja rakastaa yli kaiken kaikkia eläimiä. Tytölle en ole vielä pipoa näyttänyt, mutta uskoisin, että pitäisi siitä paljon. Mietin vain että onko tyhmää ostaa tytöille tuollainen pipo?

Oranssia mietin ensiksi, mutta lime ja turkoosikin kävisi, ehkä... No aloitetaan siitä oranssista väristä ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neidille en osaisi ehkä ajatella...tai en pojallekaan, mutta vain koska en itse tykkää liskoista..*kylmiä väreitä* ;)

Mutta jos tyttösi tykkää tuosta niin osta pois! Hyvinhän sitä tytölläkin voi käyttää. Suurinosa vaatteista kai soveltuu sekä tytöille että pojille kun kivasti yhdistelee, ja tärkeintähän on se että käyttäjä (ja ehkä äitikin) tykkää :))

Vierailija
2/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja ajattelin, että kohta 5-vuotias liskofanityttökin tykkäisi, mutta ei tuo innostunutkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänään kysyä tytön mielipidettä! Voihan se olla, et sieltä tulee " YÄK, POIKIEN PIPO!!" ;)

Vierailija
4/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat yhdestä suusta: ihana! (tytöt 3v ja 12v). Molemmat kuulemma voisivat käyttää kyseistä pipoa. Ihmettelin, että 3v:n kommenttia: poikien pipo, ei meinannutkaan kuulua, koska eihän pienet liskot pure, nehän on vain ihania =)))

Vierailija
5/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vain löytäisi niitä jostain!

Vierailija
6/6 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa materiaalia ja jotenkin hauska ei niin tavallinen. Voisin ostaa jos olisi väri sopiva, tuo oranssi ei sovi meidän varimaailmaan, mutta tytölle varsin vinkeä!