Voiko työnantaja antaa potkut jos identifioidun kilpikonnaksi tai hämähäkiksi?
Suoraa asiakaspalvelua face to face ei ole, hoidan kommunikoinnin verkossa. Toimistolle pitää mennä, etänä ei voi tehdä. Mutta miten tuo eläimeksi identifioituminen. Voiko ta estää minua istumasta palavereissa maski naamalla? Aamuni ovat niin kiireisiä, että säästäisin meikkaamisen vaivan kun saisi käyttää maskia.
Kommentit (58)
Ei eläimiä ylipäätänsä palkata ansiotöihin. Ja jos yhtäkkiä pamahdat karhuksi niin ei sellaiset käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei eläimiä ylipäätänsä palkata ansiotöihin. Ja jos yhtäkkiä pamahdat karhuksi niin ei sellaiset käy töissä.
Persumiehet nyt pamahtelee miksi sattuu ...🤣
No palkkaisitko itse töihin kissan tai koiran?
Identifioituihan se Petterikin perhemieheksi ja hyvin meni läpi ;)
Vierailija kirjoitti:
Identifioituihan se Petterikin perhemieheksi ja hyvin meni läpi ;)
Ja Purra identifioituu ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että olen koko aikuisikäni ollut karhu. Nimittäin viimeistään syyskuun lopussa mun tekee mieli mennä talviunille ja herätä sitten taas huhtikuussa. Pitäisköhän ottaa asia puheeksi pomon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Karhu olisi hyvä koska maailmalla naiset valitsee mielummin karhun kuin miehen.
Kokeilemallahan tuo asia selviää.
Mun duunikaveri on idenfitioitunut iilimadoksi - tosin ei taida itse sitä tietää
Vierailija kirjoitti:
Mun duunikaveri on idenfitioitunut iilimadoksi - tosin ei taida itse sitä tietää
Meidän pomo on ameeba!
Jos vaikka idenfikoituisit ahkeraksi työntekijäksi!
T: pomo
Lidlillä on ihan huippuhauska (nauroin vedet silmissä) mainos, jossa savon murteella puhuva asiakas kertoo äsken olleensa lepakko? Ihan en tajunnut punch lineä, koska minusta se kalmo näyttää enemmän mieheltä? Mutta näin siis Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Saakos sitä sitten työttömyyskorvausta kun ei voi käydä töissä koska on identifioitunut eläimeksi? Onko kukaan kokeillut mikä on kelan kanta asiaan?
Ei voi, se on syrjintää. Riippuen kumpi olet, tule kuitenkin alas sieltä katosta äläkä syö enää viherkasvien lehtiä.
Jos teet työsi ja käyttäydyt normaalisti, ei voi antaa potkuja.
Hei, olikin taas lehdessä kahtalaista juttua: Yks tutkija väitti yhdessä lehdessä, että työpaikkojen ongelmana on nykyään jonkun henkilön eristäminen työyhteisöstä, jätetään ulkopuolelle, sosiaalinen eristäminen siis. Ja toinen tutkija sitten tulee lehtiin, että no, nyt meillä työpaikkolla on ongelmallista se, että ei uskalleta puhua kun pelätään toisten tunteiden loukkaamista.
Ou nou.
Ei uskalleta ottaa asioita puheeksi, ja toisaalta sitten eristetään ihmisistä sosiaalisesti.
Se o:lla alkava sana siihen sosiaaliseen eristämiseen, hävisi mielestä... vaikka pari tuntia sitten sen lehdestä just luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehet nyt pamahtelee miksi sattuu ...🤣
...ja missä sattuu, varsinkin kännipäissään virkapysdyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
MUlla on ollut työkaverina sikoja, olmeja, kanoja ja lehmiä ainaskii.
Työnantaja voi antaa kenkää ihan milloin tahansa tai milloin haluaa.
Kuuluu työkalupakkiin.
Ja höpö höpö, etkö muka ole katsonut teini-ikäisiä mutanttininjakilpikonnia? Noilta sujuu puhuminen(kin) ihan loistavasti. Tai kungfu-pandaa?