Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työnantaja antaa potkut jos identifioidun kilpikonnaksi tai hämähäkiksi?

Vierailija
04.09.2024 |

Suoraa asiakaspalvelua face to face ei ole, hoidan kommunikoinnin verkossa. Toimistolle pitää mennä, etänä ei voi tehdä. Mutta miten tuo eläimeksi identifioituminen. Voiko ta estää minua istumasta palavereissa maski naamalla? Aamuni ovat niin kiireisiä, että säästäisin meikkaamisen vaivan kun saisi käyttää maskia.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi. Eikö ole syrjintää jos tuollaisen vuoksi saisi lopputilin??

Vierailija
42/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos identifioidut eläimeksi, et luultavasti enää puhu etkä kirjoita? Muutenhan tuo eläimeksi identifioituminen on ihan fuulaa.

Ja höpö höpö, etkö muka ole katsonut teini-ikäisiä mutanttininjakilpikonnia? Noilta sujuu puhuminen(kin) ihan loistavasti. Tai kungfu-pandaa?

Ninjakilpparit söivät ymmärtääkseni pizzaa vallan iloisesti, joten toihan vois olla ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eläimiä ylipäätänsä palkata ansiotöihin. Ja jos yhtäkkiä pamahdat karhuksi niin ei sellaiset käy töissä.

Mä vähän luulen, että olen koko aikuisikäni ollut karhu. Nimittäin viimeistään syyskuun lopussa mun tekee mieli mennä talviunille ja herätä sitten taas huhtikuussa. Pitäisköhän ottaa asia puheeksi pomon kanssa?

Minä kans! Syödä ensin tolkuttomat määrät kaikkea tosi lihottavaa (lue: hyvää), kellahtaa talviunille, välttää kaikki pakkanen ja loska, ja sit keväällä herätä taas ihan biksukondiksessa! Pomokin vois innostua.

Vierailija
44/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian voi

Vierailija
45/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion mennä seuraavaan työhastatteluun Batman puku päällä. Katotaan jos vaikka sillä natsais.

t. Läski AV-mamma

Vierailija
46/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut olevani nopea auto, kai ihmisen kehittämäksi laitteeksikin saa identifioiduttua, Cars elokuvassa autoille annettiin inhimilliset piirteet, haluan olla Salama Mcqueen ja ajaa kaasu pohjassa.

Vierailija
47/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen tarvetta identifioitua noidaksi. Sellainen ihana pitkä musta viitta ja se ihanaakin ihanampi musta noidanhattu. Luuta aina mukana ja kahvipannu josta saa aina ihanat noitakahvit. Oi että, lähdenpä tästä vaateostoksille. Luuta ja kahvipannu löytyy omasta takaa jo. Kissakin löytyy luudanvarrelle.

Vierailija
48/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos identifioidut konnaksi joka vie firman rahat.

Vierailija
49/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidun silmät auki nukkujaksi. Menee työvuorot yllätävän nopeasti.

-yökkö

Vierailija
50/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sais tod.näk. kehut ilmapiirin luomisesta ja huumorin viljelystä, kun lapset diggaisi.

-lastenkodin ohjaaja ja avoimesti pulloharja punkkari

Vierailija
51/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Onhan meillä täällä jo ketju, jossa joku hevonen miettii osallistumistaan. Jos hän on kyennyt kommunikoimaan 250 sivun verran, mikset sinä pystyisi kilpikonnana samaan?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4294616/miten-hevosena-pystyn-osallistu…

Vierailija
52/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka idenfikoituisit ahkeraksi työntekijäksi!

T: pomo

Eli ihmisrobotiksi, joka paiskii herkeämättä töitä ilman taukoja kellon ympäri.  Ja tekee heti, mitä vain käsketään. 

Vierailija
53/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, sillä larppaaminen on ihan kiva vapaa-ajan harrastus (itsekin olen sitä harrastanut usean vuosikymmenen), mutta harrastukset kuuluvat vapaa-aikaan, eivät työpaikalle (tai kouluun).

Vierailija
54/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin palkata hämähäkkinaisen ikkunanpesijäksi hyvällä palkalla. Kilpparille en oikein keksi käyttöä.

Vierailija
55/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidun konsernin pääjohtajaksi ja toimin sen mukaisesti.

Vierailija
56/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että onnistuu.

Työtahtisi perusteella sinut on ristitty etanaksi.

Vierailija
57/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos identifioitui sittiäiseksi ja kieriskelit kaikki vapaa-ajat lannassa. Surururu

T: Urpo

Vierailija
58/58 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei kilpikonnat kuulu työsuojelun piiriin, niin työnantaja voi tehdä mitä vaan ilman seurauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän