Voiko työnantaja antaa potkut jos identifioidun kilpikonnaksi tai hämähäkiksi?
Suoraa asiakaspalvelua face to face ei ole, hoidan kommunikoinnin verkossa. Toimistolle pitää mennä, etänä ei voi tehdä. Mutta miten tuo eläimeksi identifioituminen. Voiko ta estää minua istumasta palavereissa maski naamalla? Aamuni ovat niin kiireisiä, että säästäisin meikkaamisen vaivan kun saisi käyttää maskia.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet, i d i ootti.
No?
Jos identifioidut eläimeksi, et luultavasti enää puhu etkä kirjoita? Muutenhan tuo eläimeksi identifioituminen on ihan fuulaa.
Luultavasti. Olisi parempi työpaikalla olla identiteetiltään työntekijä kuin joku elukka.
Jos työnantajasi suhtautuu asiaan mitenkään muuten kuin kannustavasti voit syyttää häntä syrjinnästä. Jos ei asenne muutu nopeasti voit saada huimat korvaukset kokemastasi kärsimyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos työnantajasi suhtautuu asiaan mitenkään muuten kuin kannustavasti voit syyttää häntä syrjinnästä. Jos ei asenne muutu nopeasti voit saada huimat korvaukset kokemastasi kärsimyksestä.
Onneksi tämä on vain sinun fantasiaasi :)
Tosi oivaltava aloitus, meinasin pudota tuolilta kun oli niin hauska ja ajankohtainen. Kokeile ap reippaasti, sinulla olisi loistava tulevaisuus myös stand upin parissa jos muut juttusi ovat näin kertakaikkisen riemastuttavia.
Sori sarkasmi. Mun päätä särkee.
Eipä yleensä kai eläimiä pidetä missään palkkalistoilla. Monenlaisia töitähän eläimilläkin kyllä teetetään mutta ihan vaan ruokapalkalla. Ehkäpä sinäkin saattaisit soveltua vaikka jonkinlaiseksi firman maskotiksi. Köllöttelisit vaikka jossain terraariossa asiakastiloissa ja jos osaisit vielä esittää jotain asiakkaita viihdyttäviä temppuja niin ehkä ne sinulle jotain matoja tai kärpäsentoukkia raskisivat laittaa evääksikin.
Jos ap kävisi töissä se tietäisi, etttä työnantajalla on sanansa sanottavana työajan pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä identifioidun laiskiaiseksi.
Samoin enkä tarvitse siihen naamaria. Ap meikkaamiseen ei kannata tuhlata aikaa. Sä menet töihin ei sinne tarvitse meikata. Etätyö on aina parempi kuin paikalla olo työt. Jos on vain onnettomia tekosyitä miksi pitää tulla fyysisesti työpaikalle niin ala etsiä uutta paikkaa. Kerro siitä pomolle niin ehkä saa olla etänä töissä.
Olen karhu. Paskon sinne minne paskon vaikka käytävälle koska olen karhu, en välitä paskaakaan.
Iilimatona pääsin vasemmistoliiton puoluetoimistolle töihin.
Aamusta persun paska mukahauska aloitus ....moukka
Vierailija kirjoitti:
Olen karhu. Paskon sinne minne paskon vaikka käytävälle koska olen karhu, en välitä paskaakaan.
Kylläpä moukka kovan pisti ...Häpeä typeryyttäsi ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä moukka kovan pisti ...Häpeä typeryyttäsi ..
Olen karhu, en häpeä mitään typerä ihminen. Syön pääsi :)
Vierailija kirjoitti:
Tosi oivaltava aloitus, meinasin pudota tuolilta kun oli niin hauska ja ajankohtainen. Kokeile ap reippaasti, sinulla olisi loistava tulevaisuus myös stand upin parissa jos muut juttusi ovat näin kertakaikkisen riemastuttavia.
Sori sarkasmi. Mun päätä särkee.
Ei tosiaan mistään kohtaa hauska ...missä kohtaa pitäisi nauraa...
Vierailija kirjoitti:
Eläintarhaan ja aitaus ympärille.
Kilpikonnana aamiainen: salatinlehti. Lounas: salatinlehti. illallinen: kaalinlehti.
Voisi kummasti tulla olo: olen sittenkin vain ihminen!
No mitäpä luulet, i d i ootti.