Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia apteekin ovulaatiotesteistä!?

09.02.2007 |

Siinä se kysymys tulikin!

Ostin tänään kun kotitestiltä tilamaani testit ei tullutkaan ja en halunnut jättää testaamatta!

Aikas arvokkaita olivat 26¿ 5 kpl.

Tein jo yhden ja haamujen haamun sain heti. Kuinkahan tarkkoja ovat?

Marlene78 kp 19 / 28-32

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin myös niitä apteekin omia ovulaatiotestejä, vaikka hinta hirvittikin. En ole ikinä ennen testaillut millään ja ainakin ihan helppokäyttöisiä ovat. Olen nyt testannut kolmena aamuna, enkä ole saanut kuin testiviivan. Ovulaation pitäisi laskureiden mukaan olla maanantaina.

Jos viitsit kirjoitella vaikka tähän samaan pinoon, olis kiva kuulla onnistutko oviksen bongauksessa.

Ei tästä nyt kyllä sulle mitään hyötyä ja tietoa ollut, mut kiinnostaa itseäkin...

Onnea oviksen bongaukseen!

Vierailija
2/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin aamusella uuden otsikon alla kysymyksen teroluteista ja ovistestistä. Mulle tuli nimittäin plussa vilja-ovistestillä aamulla ja nyt selkeä plussa apteekin omalla, vaikka ei ole edes aamuvirtsa kyseessä. Teroluteissa menossa kolmas päivä...

Alkuperäinen, kerrohan sitten vahvistuiko haamusi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynen käskystä jouduin noihin sijoittamaan. Aiemmin käytin kotitestien tikkuja ja hän käski siis ostaa apteekista eikä netistä.

No sain kyllä oviksen bongattua, mutta aloitettuani clomit olen sen jälkeen saanut tosi vahvat plussat ihan nettitesteilläkin joten en viitsinyt enää rahojani niihin laittaa. Ja sen ilmoitin gynellekin! ;)

Eli mun kokemuksen perusteella eivät juuri eroa muuta kuin hinnaltaan nettitesteistä.

Onnea matkaan kaikille!

Vierailija
4/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin ovistestejä ja itse kyl tykkäsin. Hinta oli kyl ihan kamala, mutta mulla antoi selkeemmin oviksen ilmi kun " halppismerkit" (mammaksia muistaakseni kokeilin rinnalla).

Vierailija
5/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja limat tuli tänään,kipua vasemmalla puolella. Näyttäisköhän plussaa jo huomenna. Voiko muuten ovislimat tulla vaikkei ovulois??

Marlene kp 20 / 28-34

Vierailija
6/7 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai ne sit ovat hintansa arvoiset.

Marlene78 kp 21 28 - 34

Vierailija
7/7 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne toimii hyvin. Ja ne on ihan helppo jakaa puoliksi saksilla leikkaamalla eli yhdestä paketista saa 10testiä. Ja ne puolikkaat näyttää viivat ihan ok.