Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastailkaahan pliis..

20.01.2006 |

Kun kävin tk lääkärillä maanantaina epäsäännöllisen menkkakierron ja runsaan valkovuodon takia. Lääkäri tutki mut, alapäässä silmämääräisesti kaikki ok. Otti kokeita. Eilen soittelin tuloksia, muu nega, mut klamydia oli positiivinen. No se oli aika ylläri. Olen naimisissa, syyksi selvisi miehen entinen tyttöystävä, joten olin saanut tartunnan mieheltäni. Haettiin heti lääkkeet ja syötiin kertakuuri. Nyt ootellaan et pöpö lähtis veke. No, tuo tartunta on hyvin saattanut olla jo ainakin vuoden päivät mulla, miehellä ei oireita, eikä mullakaan sen kummemmin, muuta ku noi kyseiset, vois johtua ihan muustakin.

Pelkään vain nyt sitä että jos se bakteeri on aiheuttanut jotain häikkää mun alapäähän, niin etten vois saada lapsia :( Sekin ilmeisesti voi olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia asiasta, hyviä ja huonoja????

Kuukauden päästä oon menossa vielä gynelle, josko se tutkii sit ultralla tai jotain, ni sit selviäis ettei oo tapahtunu mitään peruuttamatonta. Toivottavasti ei. Vauvakuume on nimittäin hirmu kova, mulla ja miehellä. Toivotaan et voidaan hyvillä mielin alkaa yrittämään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen " kokemus" vuosia sitten eli sain klamydian entiseltä kumppanilta. Oireet tuli aika nopeesti, kamala virtsatietulehdus. Lääkäriin ja tehokas antibioottikuuri vei pöpön mennessään. Pohdin samoja asioita, kuin sinä ja miehesi nyt. Lääkäri sanoi, että jos tulehdus ehtii mennä oikein pahaksi niin se voi aiheuttaa jotain arpeutumista ja sitä myötä lapsettomuuttakin. Mutta minun tapauksessani ei mennyt ja vähän samalta kuulostaa sinunkin tapauksesi:-) Tällä hetkellä kotona temmeltää kohta kolme vuotias ja juuri vuoden täyttäneet neidit ja taidan odottaa kolmatta nassikkaa:-) Joten ei muuta kun seuraa esimerkkiäni:-)

Mukavaa talven jatkoa ja vauvaonnea! Ansku

Vierailija
2/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisevasta vastauksesta, toivotaan todella että mullakin kaikki ok. No se selviää viimeistään siel gynellä kuukauden päästä.

Hyvää talven jatkoa sinnekin! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans vähän samanlainen juttu tossa pari vuotta sitten, olen melko varma ettäsain sen exältäni, ja sen suhteen olin silloin lopettanut jo 2 vuotta sitten, joten mulla oli ihan samanlainen paniikki asian suhteen. Meni siinä monet yöunet ku mietti että onko munanjohtimet tulehtuneet umpeen! Itse olen alalla ja samoin äitini (lääkäri), ja hän kertoi että jos klamydia on aiheuttanut kunnon tulehduksen, niin kyllä siitä aina jonkinlaiset utlehdusoireet pitäis tulla, eli esim. polttelua alavatsalla, yleiskunto laskee ym. Itse päätin sitten vaan olla stressaamatta asialla, koska oishan siinä muuten järki lähtenyt. Tuosta on nyt n. 3 vuotta ja olen juuri jättänyt pillerit pois ja alamme pikkuhiljaa yrittämään sitä pikkuista kääröä!!

Että älä huoli!