Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka oikeasti tyytyväisiä hallitukseen?

Vierailija
03.09.2024 |

Minä olen. Erittäin tyytyväinen.

Siitäkin huolimatta, että minut luetaan pienituloiseksi.

Ymmärrän kipeätkin ratkaisut, ne on vaan pakko tehdä. 

Ja huom, vastaa tähän ketjuun VAIN jos olet tyytyväinen! Valitusketjuja jo löytyy yllin kyllin. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan saa tanan tyytymätön hallitukseen.

Ylivoimaisesti paskin hallitus ikinä.

Tämä 

Vierailija
82/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän emme nyt voi mitenkään ennustaa, mitä kaikkea tästä Orpon ja Purran ohjelmasta seuraa. 

Kun nyt lähdetään sitä valtion omaisuuttakin myymään.

Jos mä haluaisin veikata, niin kun historiassa joskus sitten näihin päiviin katsotaan, niin saattaapi toteamus olla, että voi itkujen itku minkä tekivät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen 3/5. Mielestäni tulisi nyt leikata rajummin, kaikki järjestö- ja yritystuet leikkuriin, julkishallintoon kunnon matokuuri ja soteuudistuksen jatko eli yhdistää hyvinvointialueet viiteen tai kuuteen.

Olisin toivonut, että ensi vuoden budjetti olisi jo saatu tasapainoon tai edes velkaantumista olisi selvästi voitu vähentää. 12 miljardia per vuosi on aivan liikaa. 

Hyväksyisin näiden toimenpiteiden jälkeen tuloverotuksen kiristämisenkin muutamaksi vuodeksi, jotta talous saataisiin tasapainoon. 

Ei sitä saada tuolla tavalla tasapainoon. Ei myöskään taloutta pyörittäviä ihmisiä. Mistä tulee lisää rahaa kulutukseen?

Vierailija
84/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin hallitus jätti niin huonon perinnön että nykyhallitukselle ei annettu vaihtoehtoja. 

Mutta mikä parasta kovimmin keppiä saavat ne tyhjäntoimittajat jotka elävät sosiaalituilla yhteiskunnan piikkiin. Hyvä että nuo laiskurit pakotetaan töihin.

Hyvin on oikeiston syöttämä valehtelu mennyt perille. Minne menet töihin, jos työttömiä on satoja tuhansia ja avoimia työpaikkoja muutama kymmenen tuhatta eikä niidenkään palkoilla elä. Tällaisten ajatteluun kykenemättömien ihmisten takia meillä on Suomen historian huonoin hallitus. 

Vierailija
85/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa tämä pitää kertoa, että heikko älyisille perskokkareille menee jakeluun? Rikkaat saavat lapsilisiä, kotitalousvähennyksiä, lääkekorvauksia, yksityiseltä lääkäriltä kelakorvauksia, verohelpotuksia esim. niistä sijoitusasunnoista jne.  Mitä helvettiä nuo ovat jos ei tukia?

Eli siis pitäisikö "rikkailta" poistaa mahdollisuus käyttää kaikkia yhteiskunnan palveluita, mitkä pääosin hyvätuloiset Suomessa rahoittavat? Mikäköhän olisi näiden motivaatio tämän jälkeen verojen maksuun, jos mitään vastiketta ei saa vaan pitäisi vain rahoittaa pieni- ja heikompiosaisten elämää? 

Mitä verohelpotuksia saa sijoitusasunnosta? 

Mistä helvetistä sinä alat puhumaan? Sinä väitit, että rikkaat eivät saa tukia! Kyse ei ollut mistään yhteiskunnan palvelujen käytöstä, vaan ainoastaan väitteestäsi, ett

hoho, sijoitusasunnon vuokratulojen veroista voi vähentää vaikka sen kämpän remontit.

Tiestkö että minä voin vähentää esim private banking vuosimaksut veroistani? Sinä pölhö kokkareiden äänestäjä maksat siitä, että minun ei tarvitse jonottaa tullipuku köyhien kanssa pankkitiskille. Vi tut taako yhtään?

Vierailija
86/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän nyt ovat sellaisia neljän vuoden mittaisia kärsimysnäytelmiä kaikille vuorotellen. Välillä oikeisto on tyytyväinen ja välillä vasemmisto. On se kumma kun mistään ei päästä yhteisymmärrykseen pitkällä jänteellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän