Naapuri jäi kesäkuun alusta kesälomalle eikä ole vieläkään palannut takaisin töihin
Kommentit (26)
Ehkä sai potkut? Tai firma kippasi. Sellaista on liikkeellä.
Voi olla sairauslomalla ja jopa vakavasti sairas. Oletko kyylä? Älä kyylää naapurien tekemisiä ja elämää. Kyylääjät ovat ikävää porukkaa. Olet kyllä ilmiselvä trolli.
Voittanut paljon rahaa tai saanut ison perinnön. Ei ole enää tarvetta mennä töihin.
Jäin kesälomalle ja sitten tuli irtosanomisviesti. Sain kesälomarahaa 2200 euroa, ero rahaa 6630 euroa ja palkan 2800 euroa.
Mistä tiedät ettei tee etätöitä? Vai sanoiko hän itse ettei ole palannut töihin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei tee etätöitä? Vai sanoiko hän itse ettei ole palannut töihin?
Ei ollut korona-aikanakaan etätöissä joten epäilen
Ketä kiinnostaa nykyaikana työnteko kun sosiaalltukia saa niin helposti. Kotona on mukava köllötellä ja raha juoksee tilille. Työtä tekevät idiootit maksavat koko lystin.
Eikö vielä viimeiset ehtineet vuorotteluvapaalle?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa nykyaikana työnteko kun sosiaalltukia saa niin helposti. Kotona on mukava köllötellä ja raha juoksee tilille. Työtä tekevät idiootit maksavat koko lystin.
kummasti vaan asutaan kerrostalo luukussa ei autoo ei venettä ei omakotitaloa ei mitää.perseauki ollaan ja se totta et köllötellään kun ei muuhun varaa.
Siinäpä sulle pohtimista. Jos olet niin kiinnostunut, niin mikset vaan kysy siltä naapurilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kummasti vaan asutaan kerrostalo luukussa ei autoo ei venettä ei omakotitaloa ei mitää.perseauki ollaan ja se totta et köllötellään kun ei muuhun varaa.
Henkilökohtaisesti tykkään asua kerrostalossa. Auto kyllä löytyy. En tarvitse elämääni paljon ja saan lähes kaiken haluamani sosiaalituilla. Arvostan vapauttani.
En pidä työssäkäyviä idiootteina, mutta itse mieluummin elän tuilla.
Onks se kansanedustaja? Korkeakoulun opettaja? Saikulla? Työtön? Tehnyt talven auraushommia yötä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut korona-aikanakaan etätöissä joten epäilen
No eihän se mitään tarkoita. Siitähän on jo 4 vuotta. On voinut vaihtaa työpaikkaa jo monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti tykkään asua kerrostalossa. Auto kyllä löytyy. En tarvitse elämääni paljon ja saan lähes kaiken haluamani sosiaalituilla. Arvostan vapauttani.
En pidä työssäkäyviä idiootteina, mutta itse mieluummin elän tuilla.
hyvä että niitä tukia leikataan ja hinnat nousee.sun tapainen paskiainen on entistä köyhempi.vituttaa maksaa tollasten loisien elämää sairaat ja vaikka irtisanotut ja muut työtä etsivät eriasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä mietiskellyt työasioita. V"tuttaa joka päivä töihin mennessä ja varsinkin sieltä tullessa. Tökkii todella pahasti. Nettopalkkani on 1700e. Laskurin mukaan saisin ansiosidonnaista niiden alennuksien jälkeenkin vielä 1000e käteen. Jos en kävisi töissä, voisin luopua autosta ja siinä jo säästäisin satasia. Lisäksi säästäisin 40 tuntia viikossa työaikaa ja saisin unohtaa heräämiset ennen kukonlauluaja töillä pilatut viikonloput. Alkoi vähän jo houkuttaa. Tuntuu oikeastaan vähän tyhmältä käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä mietiskellyt työasioita. V"tuttaa joka päivä töihin mennessä ja varsinkin sieltä tullessa. Tökkii todella pahasti. Nettopalkkani on 1700e. Laskurin mukaan saisin ansiosidonnaista niiden alennuksien jälkeenkin vielä 1000e käteen. Jos en kävisi töissä, voisin luopua autosta ja siinä jo säästäisin satasia. Lisäksi säästäisin 40 tuntia viikossa työaikaa ja saisin unohtaa heräämiset ennen kukonlauluaja töillä pilatut viikonloput. Alkoi vähän jo houkuttaa. Tu
Ainiin ja unohdin siis mainita, että on jo velaton talo ja kesämökki. Kolme autoa on, mutta yhdelläkin pärjättäisiin.
Minäkin olen kesälomalla. Palaan sitten kun kesä loppuu, mutta vielä on helteitä eli loma jatkuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä mietiskellyt työasioita. V"tuttaa joka päivä töihin mennessä ja varsinkin sieltä tullessa. Tökkii todella pahasti. Nettopalkkani on 1700e. Laskurin mukaan saisin ansiosidonnaista niiden alennuksien jälkeenkin vielä 1000e käteen. Jos en kävisi töissä, voisin luopua autosta ja siinä jo säästäisin satasia. Lisäksi säästäisin 40 tuntia viikossa työaikaa ja saisin unohtaa heräämiset ennen kukonlauluaja töillä pilatut viikonloput. Alkoi vähän jo houkuttaa. Tu
siitä vaan sitten anssin jälkeen saat vajaa 600e käteen.ja työkkäri tarjoo paska hommia välillä.mut onhan toi sun palkka surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä mietiskellyt työasioita. V"tuttaa joka päivä töihin mennessä ja varsinkin sieltä tullessa. Tökkii todella pahasti. Nettopalkkani on 1700e. Laskurin mukaan saisin ansiosidonnaista niiden alennuksien jälkeenkin vielä 1000e käteen. Jos en kävisi töissä, voisin luopua autosta ja siinä jo säästäisin satasia. Lisäksi säästäisin 40 tuntia viikossa työaikaa ja saisin unohtaa heräämiset ennen kukonlauluaja töillä
ja kohta ei olis mitään ja asuisit kerrostalo läävässä narkkien kanssa.
jos se ei tykännyt olla samassa työpaikassa? vaihtoi paikkaa