Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gigantista piti hakea kahvinkeitin

Vierailija
03.09.2024 |

Mikä ihme siinä on ku pelkkää kahvinkeitintä lähtee gigantista ostamaan, niin ruvetaan lähes väkisin tyrkyttää ties minkälaisia turhia lisäpalveluita? Mikä liittymä sulla on? Kyllä sulla pitää siinä puhelimessa olla tietoturva, tiesitkös? Kun kahvinkeitintä yrittää maksaa, niin tuoteturva, kallis kuitenki toi moccamaster. Pistetään se sulle kuule tähän kylkeen mukaan, eikös juu? Ei niinku jaksa, lähdin pois ja ostin saman hemmetin moccamasterin toisesta paikasta. Pitäkää tunkkinne!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantin tuputtaja on kuin feissarin ja puhelinmyyjän risteytys. Ei tuollaiseen tuputukseen pidä alentua. Samat tavarat saa muualtakin.

Vierailija
22/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostit sitten kalliin ja yliarvostetun mocca masterin, vaikka paljon parempiakin keittimiä on tarjolla. Noissa ei ole ajastinta, vesisäiliö on äärimmäisen vaikea puhdistaa, kannulla kaadettava vedet, kun ei ole irroitettavaa säiliötä, se "saatanan" suodattimen tippalukkolukitus on rikottava heti alkuunsa ettei se vaan jää X asentoon, jolloin kahvit on pöydällä. 

Et sit osanut käyttää omaa Moccamasteriasi. Ei se ole ollenkaan vaikeata. Varmaa opasvideoitakin on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kierrellä kaupassa ja tutkia tuotteita omassa rauhassa. En halua ketään kertomaan tuotteista tai mistään muustakaan palvelusta yhtään mitään.

Vierailija
24/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa sanoa myyjälle että, löydän kyllä en tarvitse apua. Tuppisuu alo vaan ihmettelette kun joku tulee palvelemaan 

Vierailija
25/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki jäi kaupat tekemättä pesukoneesta kun liian innokkaasti tuputettiin tuoteturvaa ja uutta puhelinliittymää.

Vierailija
26/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanu gigantista telkkarin, tabletin kuulokkeilla, pesukoneen ja kypäräkameran, kertaakaan ei olla tyrkytetty yhtään mitään.

Olet varmaan iso, pelottavan karjun näköinen mies. Itse on olen nainen, blondi ja minut valitaan poikkeuksetta kaupustelun kohteeksi. Myöskin kerjäläiset. 

Ikinä en osta mitään mitä en ollut aikonut muttei se välity näköjään näille tyrkyttäjille. Pitävät minua ihan turhaan helppona, tyhmänä uhrina. 

Vierailija
27/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä jotain kahvinkeitintä ostaa. Kofeiininarkkari.

No tapansa kullakin nauttia kahvia, mutta kysyn vaan, eikös ois helpompaa keittimellä?

Vierailija
28/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan sanoo, että kiitos tällä kertaa en tarvitse muuta?

Minulle alkoi kassa-apina rustailla tietokoneelle jotain sopimusta kysymättä haluanko sellaisen.

Hän onnistui saamaan nimeni, mutta kun alkoi kysely hetusta, niin tiedustelin mitä epäkohteliaimmin että mitvit?!

Kuulemma ihan ehdottomasti tarvitaan tähän sopimukseen hetu.

Ilmoitin maksavani mikron kortilla. Ja jonkun joutavan vastanönnönnöön jälkeen uudemman kerran, että "KORTILLA TAI KANNA MIKRO TAKAISIN HYLLYYN".

No onnistuihan se ostos sitten.

Toinen prkl oli Veikon kone, missä kassapalikka yritti väkisin tehdä minulle luottosopimusta. 

Vierailija
29/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantillakin on verkkokauppa. Ja vaikka kuinka monella muullakin. 

Vierailija
30/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä asioin useimmiten Powerissa. Siellä saa rauhassa katsella ja valita, apua saa pyytäessään. Gigantin touhu on mennyt aivan kamalaksi!

Vierailija
31/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kierrellä kaupassa ja tutkia tuotteita omassa rauhassa. En halua ketään kertomaan tuotteista tai mistään muustakaan palvelusta yhtään mitään.

Silloin  kannattaa välttää erikoisliikkeitä ja mennä johonkin Prismaan tai City-markettiin, niissä saa ihan rauhassa itsekseen katsella. Itse kun en ole mikään tekniikan ihmelapsi varsinaisesti, otan ihan mielelläni myyjän avuksi, jos jotain laitehankintoja olen tekemässä. Ylimääräisestä tyrkyttämisestä en tykkää kyllä minäkään.

Vierailija
32/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä jotain kahvinkeitintä ostaa. Kofeiininarkkari.

No tapansa kullakin nauttia kahvia, mutta kysyn vaan, eikös ois helpompaa keittimellä?

Ei ole. Helpompaa se on pressopannulla tai vaikka perinteisellä kahvipannulla. 

Vierailija
33/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin  kannattaa välttää erikoisliikkeitä ja mennä johonkin Prismaan tai City-markettiin, niissä saa ihan rauhassa itsekseen katsella. Itse kun en ole mikään tekniikan ihmelapsi varsinaisesti, otan ihan mielelläni myyjän avuksi, jos jotain laitehankintoja olen tekemässä. Ylimääräisestä tyrkyttämisestä en tykkää kyllä minäkään.

Kahvinkeittimen ostoon tarvitaan tekniikan ihmelapsi, jollainen sinusta on Gigantin finninaamainen myyjä???

Siinä olet toki oikeassa, että lapselta näyttää. Tekniikan ihme on sitten aivan toinen asia. 

Vierailija
34/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt valitusta Giganttiin, kyllä tuo on jo tiedossa. Hinta ratkaisee joskus, pitää olla pää kylmänä niin kaupassa kuin netissäkin.

Tilaa noudettavaksi niin ei kukaan kysele.

Yritin tätä viimeksi kun vain kikantissa oli tarjouksessa sähköhammasharja joka piti ostaa hajonneen tilalle.

Olivat perkẹleet keksineet että maksava asiakas voi käyttää tätä porsaanreikää nilkoissa roikkuvien pentujen välttämiseen ja valmiiksi maksettujen tavaroidenkin nouto oli siirretty myymälän puolelle.

Vierailija
35/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ostan mielummin Kärkkäiseltä missä myyjät auttaa vaan ei tyrkytä. Marketeista ei viitsi ostaa kun siellä ei koskaan löydy myyjää joka tietäisi jotain tuotteesta.

Vierailija
36/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää maksaa liikaa ja alvit sitten heti lyötiin hintoihin vrt kilpailijat?

Vierailija
37/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei -sana on kyllä mulla toiminut ihan hyvin. Myös gigantissa, kun ei meillä muita kodinkoneliikkeitä ole. Yhden vehkeen kanssa oli ongelmia käyttöönotossa, mutta ihan kädestä pitäen sitten neuvoivat.

Vierailija
38/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen ostoon tarvitaan tekniikan ihmelapsi, jollainen sinusta on Gigantin finninaamainen myyjä???

Siinä olet toki oikeassa, että lapselta näyttää. Tekniikan ihme on sitten aivan toinen asia. 

Anteeksi vaan, näköjään ymmärtämättäni osasin sinua, täydellistä ja fiksua isosti ärsyttää. Minä en ole ap, ENKÄ puhunut kahvinkeittimen ostamisesta, vaan kommentoin ihan yleisesti omia tapojani, menenpä sitten ostamaan vaikka puhelimen tai pesukoneen. Sen kahvinkeittimen voin kyllä minäkin ostaa Prismasta, niin tyhmä en toki ole. Voisit seuraavan kerran lukea vähän useamman kommentin, ennen kuin itse kommentoit.

Vierailija
39/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu niitä osamaksusopimuksia tekemään, niin silloinhan ne ainakin ennen tekivät hirmuisen maksupaperin. Sen irtisanomisessa piti nähdä vaivaa, mutta jos maksaa samoin tein, niin ei ole mitään ongelmaa ollut, kyllä sinne raha kelpaa.

Vierailija
40/41 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostit sitten kalliin ja yliarvostetun mocca masterin, vaikka paljon parempiakin keittimiä on tarjolla. Noissa ei ole ajastinta, vesisäiliö on äärimmäisen vaikea puhdistaa, kannulla kaadettava vedet, kun ei ole irroitettavaa säiliötä, se "saatanan" suodattimen tippalukkolukitus on rikottava heti alkuunsa ettei se vaan jää X asentoon, jolloin kahvit on pöydällä. 

Et sit osanut käyttää omaa Moccamasteriasi. Ei se ole ollenkaan vaikeata. Varmaa opasvideoitakin on tarjolla.

Laitappa linkki mocca masteriin jossa on ajastus ja automaattinen tippalukko 🤣🤣🤣 joka on ollut jo joskus 80-luvulla philipsin keittimessä. Hinta vain 439€😂😂😂😂😂 Työnnä sinä hanuriisi nuo aataminaikuiset yli kalliit vermeesi.

https://www.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/kahvi-ja-tee/kahvinkei…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän