gigantista piti hakea kahvinkeitin
Mikä ihme siinä on ku pelkkää kahvinkeitintä lähtee gigantista ostamaan, niin ruvetaan lähes väkisin tyrkyttää ties minkälaisia turhia lisäpalveluita? Mikä liittymä sulla on? Kyllä sulla pitää siinä puhelimessa olla tietoturva, tiesitkös? Kun kahvinkeitintä yrittää maksaa, niin tuoteturva, kallis kuitenki toi moccamaster. Pistetään se sulle kuule tähän kylkeen mukaan, eikös juu? Ei niinku jaksa, lähdin pois ja ostin saman hemmetin moccamasterin toisesta paikasta. Pitäkää tunkkinne!!
Kommentit (41)
Miksi et tehnyt valitusta Giganttiin, kyllä tuo on jo tiedossa. Hinta ratkaisee joskus, pitää olla pää kylmänä niin kaupassa kuin netissäkin.
Täällä samanlainen kokemus. Kannattaa kiertää kyseinen kauppa kaukaa.
Mä olin ostamas kuulokkeita niin yritti mulle kans väkisin myydä jotain puhelinliittymää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt valitusta Giganttiin, kyllä tuo on jo tiedossa. Hinta ratkaisee joskus, pitää olla pää kylmänä niin kaupassa kuin netissäkin.
Tilaa noudettavaksi niin ei kukaan kysele.
Sama kokemus mutta mikron kanssa. Vanha, kauan palvellut mikroni hajosi ja ajattelin gigantista uuden ostaa ja kaikenmaailman muita juttuja alettiin tyrkyttää ja kysellä. Jäi mikro ostamatta, ostin toisesta liikkeestä.
Gigantin myyjä meni hiljaseks ku totesin sille et " jos mä haluun häränpihvin, niin enkai mä sillon kävele karvakäteen sisään". Loppu nopeesti tyrkyttäminen.
Itse en vaan yksinkertaisesti osta mitään, mitä en itse ole menossa ostamaan. Kaiken maailman lisätakuut ja muut,,turhaa rahantuhlausta.
Jep siksi en mene enää Giganttiin. Itse onneksi asun Verkkokaupan lähellä niin pystyy käydä siellä. Verkkiksessä kukaan ei tule häiritsemään
Juu, kohta tarvii liittymän vessapaperiin.
Huomaa sarkasmi >.>
Mitä järkeä jotain kahvinkeitintä ostaa. Kofeiininarkkari.
Oon ostanu gigantista telkkarin, tabletin kuulokkeilla, pesukoneen ja kypäräkameran, kertaakaan ei olla tyrkytetty yhtään mitään.
Juuri tämän takia minä juon nykyisin teetä.
Vielä enempi kyrsii kun tuo sama litania tulee puhelimeen.
Mitäs jos vaan sanoo, että kiitos tällä kertaa en tarvitse muuta?
Ei ole kertaakaan tuputettu mitään extraa.
Lähes aina tarjotaan extroja. Jaa, nyt olikin kodinkoneliikkeestä kyse. Siitä en valitettavasti tiedä mitään.
Gigantin myyjillä on provikkapalkat, siksi yrittävät tyrkyttää kaikkea mahdollista ylimääräistä mukaan. Onneksi ostajalla on valta päättää ostaako vai jättääkö ostamatta, täytyy vaan olla päättäväinen ja jättää myyjän ylimääräiset jorinat kuumtelematts. Itse yleensä sanon heti kun haluamani tuote on löytynyt, että kiitos en tarvitse yhtään mitään muuta ja sitten rivakasti kassalle.
Syy on se, että G-kauppa saa parhaan katteen liittymistä, vakuutuksista yms. Ja tietysti myyjä parhaat provikat.
Ostit sitten kalliin ja yliarvostetun mocca masterin, vaikka paljon parempiakin keittimiä on tarjolla. Noissa ei ole ajastinta, vesisäiliö on äärimmäisen vaikea puhdistaa, kannulla kaadettava vedet, kun ei ole irroitettavaa säiliötä, se "saatanan" suodattimen tippalukkolukitus on rikottava heti alkuunsa ettei se vaan jää X asentoon, jolloin kahvit on pöydällä.
Tuollaiset perusjutut kannattaa ostaa marketista. Prismassa tai Cittarissa ei kukaan tuputa mitään.