Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä punastelevasta naisesta?

Vierailija
03.09.2024 |

Minä olen sellainen, olen ollut aina. Nyt olen eronnut pitkästä liitosta ja olisin halukas tutustumaan mieheen/miehiin. Mutta tämä punastelu ja ujous, apua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, punastelu liittyy aina seksuaaliseen tilsnteeseen, siis mies on jossakin roolissa, kuten ihan vaan asiakkaana, läsnä. Sigmund  oivalsi sentään tämän tarkalleen oikein, kuten kuka tahansa muukin tarkkaavainen mies.

Nyt tiedetään, että punastelu on yhteydessä estro/testo suhteeseen (ja siis naisellisuuteen, feminiiniyteen). Pojat punastelevat ennen äänenmurrostaan kun testot ovat minimissään, tytöt alkavat punastelemaan ensivuodon jälkeen kun estrot menevät kybälle ja heillä punastelutaipumus siitä sitten heikkenee sitä mukaa kun estron tuotannon määrä heikkenee kuunkierto kuunkierrolta, tyypillisesti 25-30 ikävuoden jälkeen eivät enää punastele.

Kun vanhat naiset (yli 30v) huomaavat etteivät enää punastele, he alkavat käyttämään poskipunaa (puuteria), nuoruutta feikatakseen.

Kuule älä tule tänne aikuisten palstalle noilla teorioillasi. Jo se että mielestäsi yli 30-v nainen on vanha, kertoo sinun olevan ihan kakara. Ainakin mieleltäsi.

Vierailija
22/24 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Aikuiset ei punastele

Sinä tässä nolo olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelu on aivan suloista. Se tuo esiin myös sen, että sinulla on terveitä ja aitoja tunteita ja tuskin olet psykopaatti tai narsisti. Punastelu on ainakin minulle suorastaan magneettista ja kannustaa minua rohkaistumaan tulla tutustumaan sinuun.

Vierailija
24/24 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista. Tulee sellainen viaton kuva punastuvasta naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi