Mitä mieltä punastelevasta naisesta?
Minä olen sellainen, olen ollut aina. Nyt olen eronnut pitkästä liitosta ja olisin halukas tutustumaan mieheen/miehiin. Mutta tämä punastelu ja ujous, apua.
Kommentit (24)
Punasteletko vain seksuaalisissa tilanteissa vai myös arkipäiväisissä?
Vierailija kirjoitti:
Arkipäivän tilanteissa ja varsinkin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä on pitkä liitto? Punastelu on tyttöjen ja nuorten naisten ominaisuus.
Sinä olet aito ja mielestäni helposti lähestyttävissä. Minä itsekkin olen vähän arka perusluonteeltani, vaikka olen opetellut olemaan rohkeakin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Aikuiset ei punastele
Sinä olet täysi tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä on pitkä liitto? Punastelu on tyttöjen ja nuorten naisten ominaisuus.
No entäs punastelevat miehet, heitäkin on. Nainen voi punastua vaikka 100-vuotiaana jos siihen on taipumusta. Eli sinä olet sitä mieltä että miespuolisten ja yli 30-v naisten punastelu ei ole sallittua? Missähän tynnyrissä sinäkin olet elänyt kun ei oikeasta elämästä ole mitään hajua.
Kyllä kiihottaa punasteleva ja ujo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Aikuiset ei punastele
Sinä olet täysi tollo.
Mielipidettä kysyttiin ja vastasin rehellisesti.
Söpöä, mutta kyllä se punastelu varmaan sänkypuuhissa vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Punastelen arjen tilanteissa ja keskusteluissa, seksissä ei ole ujousongelmaa eikä punastelua (ujoudesta johtuvaa) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Punastelen arjen tilanteissa ja keskusteluissa, seksissä ei ole ujousongelmaa eikä punastelua (ujoudesta johtuvaa) Ap
Kun komea mies tulee juttelemaan, niin olet siinä naama punaisena änkyttämässä, mutta kun se kaivaa sen mahtimelan housuistaan ja käskee polvilleen, niin otat sen suuhusi ahnaasti maiskutellen eikä punastuta yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun komea mies tulee juttelemaan, niin olet siinä naama punaisena änkyttämässä, mutta kun se kaivaa sen mahtimelan housuistaan ja käskee polvilleen, niin otat sen suuhusi ahnaasti maiskutellen eikä punastuta yhtään?
Meehän in kk eli muualle ap:ta kiusaamasta. Ap:n kaltaisille naisille löytyy kyllä kivoja, suojelunhaluisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihottaa punasteleva ja ujo nainen.
Mikä siinä erityisesti kiihottaa?
Kyllä punastelu kuuluu naisellisuuteen. Minulle ainakin kelpaa. Yleensä punastelu vähenee kun ollaan ihan kahdenkesken. Yleensä punastelija aina hiukan vähättelee fyysisiä avujaan. Rohkaistuu sopivasti kun huomaa että mies on hänestä kiinnostunut sekä vaatteet päällä että ilman niitä. Nimenomaan perheenäiti ainesta ihan parhaasta päästä.
Aivan, punastelu liittyy aina seksuaaliseen tilsnteeseen, siis mies on jossakin roolissa, kuten ihan vaan asiakkaana, läsnä. Sigmund oivalsi sentään tämän tarkalleen oikein, kuten kuka tahansa muukin tarkkaavainen mies.
Nyt tiedetään, että punastelu on yhteydessä estro/testo suhteeseen (ja siis naisellisuuteen, feminiiniyteen). Pojat punastelevat ennen äänenmurrostaan kun testot ovat minimissään, tytöt alkavat punastelemaan ensivuodon jälkeen kun estrot menevät kybälle ja heillä punastelutaipumus siitä sitten heikkenee sitä mukaa kun estron tuotannon määrä heikkenee kuunkierto kuunkierrolta, tyypillisesti 25-30 ikävuoden jälkeen eivät enää punastele.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, punastelu liittyy aina seksuaaliseen tilsnteeseen, siis mies on jossakin roolissa, kuten ihan vaan asiakkaana, läsnä. Sigmund oivalsi sentään tämän tarkalleen oikein, kuten kuka tahansa muukin tarkkaavainen mies.
Nyt tiedetään, että punastelu on yhteydessä estro/testo suhteeseen (ja siis naisellisuuteen, feminiiniyteen). Pojat punastelevat ennen äänenmurrostaan kun testot ovat minimissään, tytöt alkavat punastelemaan ensivuodon jälkeen kun estrot menevät kybälle ja heillä punastelutaipumus siitä sitten heikkenee sitä mukaa kun estron tuotannon määrä heikkenee kuunkierto kuunkierrolta, tyypillisesti 25-30 ikävuoden jälkeen eivät enää punastele.
Outo teoria. Aluksikin, sekä aikuiset naiset että miehet punastelevat. Kerro mikä esto miehellä olisi ettei voisi punastua ollenkaan? Tai nainen yli 30-vuotaana? Punastua voi sekä samaa että eri sukupuolta olevan kanssa. Ihan soopaa tuo hormoniteoriasi, eikö sinulla ole mitään oikeaa kokemusta elämästä ja ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Kun vanhat naiset (yli 30v) huomaavat etteivät enää punastele, he alkavat käyttämään poskipunaa (puuteria), nuoruutta feikatakseen.
Suloistahan se on.