Miehen rasvaprosentti 25%. Onko se liikaa?
Tuntuu, ettei naiset pidä viehättävänä. Olen kuitenkin normaalipainoinen. 182cm/80
Kommentit (52)
Normaali miehen rasvaprosentti on 8-25 eli just tuon sisällä
Ei ole olemassa yhtäkään miesmallia jolla olisi 20% rasvat. Harvassa on edes 15%.
Mies ei käytännössä voi olla objektiivisesti hyvännäköinen jos on korkeissa rasvoissa. Matalarasvainen mies jolla on hyvännäköiset kasvot saa ihan tolkuttomasti naishuomiota. Se korostaa kasvojen miehekkäitä piirteitä ja kulmikkuutta.
Itse olen tosin jo sen verran iäkäs etten jaksa vaivautua pudottamaan rasvoja koska ei huvita enää irtoseuran hakeminenkaan. Lapsetkin on jo tehty ja lähteneet omilleen. Mutta nuorena se (rasvattomuus) oli helppo tie naisseuraan. Enkä ollut erityisen lihaksikas, kävin salilla ehkä kerran viikossa. Tämä oli ysärillä ennen nettejä.
PS. nykyaikana valtaosa nuorista miehistä [ja naisistakin] on lihavia. Erottaudut sillä vielä enemmän kuin minun nuoruudessa jos laihdutat, hyväkuntoinen mies on nykyaikana kuin joku värikäs kanarianlintu. Harvinaisuus
Suositeltava rasvaprosentti on naisilla 2136 % ja miehillä 825 % välillä. Jos tuosta ei nouse niin on vielä ok.
Vierailija kirjoitti:
Normaali miehen rasvaprosentti on 8-25 eli just tuon sisällä
Ulkonäöllinen ero 8% ja 25% välillä on suunnilleen sama kuin taloudellinen ero jonkun Kongon ja Sveitsin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Suositeltava rasvaprosentti on naisilla 2136 % ja miehillä 825 % välillä. Jos tuosta ei nouse niin on vielä ok.
Aikamoinen Jabba saa olla että pystyy lyllertämään edes avustettuna paria metriä eteenpäin 2136% rasvaprosentilla. Pitää käytännössä koko ajan olla palvelijoita tuomassa ruokaa eteen tai nostamassa mahaa nosturiin että mahtuu liikkumaan.
Ootte tekin. Mulla on 25% ja näytän ihan hyvältä (toki ihannerasvat onkin), vyötärö löytyy ja ulkonäkö on sporttinen. Miehellä on saman verran ja itse asiaa välillä harmittelee, mutta ei minua haittaa pätkääkään että pieni vatsa löytyy, muuten on urheilullinen hänkin. Molemmat on helposti normaalipainossa. Keski-ikäisistä yli puolet ei ole.
Jokunen prosentti "ylimääräistä" rasvaa ei haittaa mitään, eikä kaikki ihannoi sitkeänkuivakkaa luukkia. Toki jos häiritsee sinua itseäsi, niin sitten laihduta.
Vierailija kirjoitti:
36% vastaa obesiteettia naisilla. Yli kolmannes kehon painosta on silloin rasvaa. En ymmärrä miksi sinun piti laittaa tuo tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ootte tekin. Mulla on 25% ja näytän ihan hyvältä (toki ihannerasvat onkin), vyötärö löytyy ja ulkonäkö on sporttinen. Miehellä on saman verran ja itse asiaa välillä harmittelee, mutta ei minua haittaa pätkääkään että pieni vatsa löytyy, muuten on urheilullinen hänkin. Molemmat on helposti normaalipainossa. Keski-ikäisistä yli puolet ei ole.
Jokunen prosentti "ylimääräistä" rasvaa ei haittaa mitään, eikä kaikki ihannoi sitkeänkuivakkaa luukkia. Toki jos häiritsee sinua itseäsi, niin sitten laihduta.
25% naisella on ihan eri asia kuin miehellä. Valtaosa naisurheilijoistakaan ei halua mennä hirveästi alle 17% koska kuukautiset loppuvat.
Miesten ammattibodareilla on rasvat jopa 3-5% (tuota en pidä tosin paitsi terveenä, niin myöskään edes ylläpidettävänä tilana - he ovat siinä muutaman päivän ja sitten syövät itsensä takaisin sinne 10% tienoille).
Vierailija kirjoitti:
https://www.pennmedicine.org/for-patients-and-visitors/find-a-program-o…
The normal amount of body fat is between 25 and 30 percent in women and 18 and 23 percent in men. Women with more than 30 percent body fat and men with more than 25 percent body fat are considered obese. Morbid obesity is defined as having a body fat of over 35%.
Eihän lihaksikkaalle kaverille 182cm/80kg ole mitään. Liian vähän painoa pikemminkin.
Miten muka rasvaprosentti 20 on liian vähän naiselle? Ihan naiselta näytän niissäkin rasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The normal amount of body fat is between 25 and 30 percent in women and 18 and 23 percent in men. Women with more than 30 percent body fat and men with more than 25 percent body fat are considered obese. Morbid obesity is defined as having a body fat of over 35%.
Tää on varmaan tarkoitettu kuvaamaan maailman läskeintä kansaa eli jenkkejä. Niillä on jotkut omat standardinsa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% naisella on ihan eri asia kuin miehellä. Valtaosa naisurheilijoistakaan ei halua mennä hirveästi alle 17% koska kuukautiset loppuvat.
Miesten ammattibodareilla on rasvat jopa 3-5% (tuota en pidä tosin paitsi terveenä, niin myöskään edes ylläpidettävänä tilana - he ovat siinä muutaman päivän ja sitten syövät itsensä t
On on eri naisella ja miehellä. Mutta oikeasti 25% mies ei lihavaa ole nähnytkään, kuulostaa niin oudoilta teidän kommentit että pakko tuoda jotain realismia mukaan.
Liikkuva ihminen näyttää aina samoissa rasvoissakin paremmalta kuin liikkumaton, 25% rasvat ei miehelläkään ole ylipainoa. Ihannerasvat on eri asia kuin ylipaino. Joku tinderin pikaliisaa etsivä voi kaivata kaikki ulkonäkökikat itselleen mitä löytyy, mutta se ei tarkoita ettäkö 25% olisi liikaa niin ettei kukaan viehäty tai että ammattibodariluukki olisi jotenkin yleinen ja ilman ei onnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan tarkoitettu kuvaamaan maailman läskeintä kansaa eli jenkkejä. Niillä on jotkut omat standardinsa:D
En ymmärrä pointtiasi, kun obesiteettiongelma on paljon isompi jenkeissä kuin täällä. Jenkeistä liki kolmasosa on rasvaprosentiltaan yli 40% eli kuolettavasti obeeseja (elinaikaa samalla painolla korkeintaan 20 vuotta).
Suomessa kyllä on paljon ihmisiä joilla on yli 35% rasvat mutta ei läheskään niin paljon kuin USA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ammattibodareilla on rasvat jopa 3-5% (tuota en pidä tosin paitsi terveenä, niin myöskään edes ylläpidettävänä tilana - he ovat si
25% mies ei ole *lihava*. Mutta ei se hyvältäkään näytä ja on todella isoa vatsamakkaraa sekä pullottavat posket.
https://www.lily.fi/blogit/fitness-fuhrer/mita-rasvaprosentti-kertoo/
Naiset näyttää musta parhaalta tossa 18-20% tienoilla. Outoa, että alarajaksi on asetettu 21%. 25% naiset alkavat näyttämään jo aika löllöiltä. Voin vaan kuvitella miten löysä samanmoinen mies on.
Kysy joltain homoseksuaalien kehonrakennuspalstalta.
No mä en ainakaan halua lihoa miksikään 25% rasvaiseksi, vaikka se olisi naiselle mukamas ihanneolotila.
Allekirjoitan tuon voimakkaasti. Deittailin netissä 2014-2017. Olin itse arviolta ehkä 25-30% rasvoissa ja olin ihan näkymätön naisille niin livenä kuin deittiäpeissäkin.
Parin vuoden laihduttamisen ja urheilun jälkeen olin ehkä 12-14%. Kaikki jäänteet pulleista poskista ja kaksarista kadonneet ja näkyi vatsalihaksia.
Tuli jopa silloin suoria aloitteita naisilta jotka paljon itseäni nuorempia, ja joita kävin tapaamassa yön yli. Joka tuntui käsittämättömältä kun ihan sama ihminen ja persoona samoine reploineen olin.
Kun lukee näitä IS, HS artikkeleita joissa miehet valittaa naisettomuutta niin melkein aina kuvista näkee että mies on todella pulleassa kunnossa. Ei sellaisilla kasvokuvilla pärjää noissa äpeissä joissa on raaka kilpailu. Laihduttakaa, hyvät ihmiset.