Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yleistä on että naiset haalii friend zonelle miehiä ja saa näiltä eri palveluita?

Vierailija
01.09.2024 |

En tarkoita mitään inceljuttuja vaan tapahtuuko tuota oikeasti jossain muodossa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa sitä näki joskus, mutta ne on tietyt naiset jotka sitä tekee ja tietyt miehet jotka lähtee mukaan. Pitää olla ulkonäköä ja flirttaileva tyyli, ei miehet rumalle naiselle palveluksia tee.

Vierailija
2/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on incel-juttu? Jos tarkoitat atk-aöua niin se tietokonemerkki on Intel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut koskaan mun tapa. Jos tarvitsen apua esim. auton kanssa, niin pyydän sitä isältä tai veljeltä. Jos on joku isompi juttu, niin vien auton korjaamolle.

Mä en edes kehtaisi tehdä tuollaista, että suoraan sanoen käyttäisin vain hyväkseni miehiä ja pyytelisin palveluksia. 

Vierailija
4/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et siis tee mieskavereillesi palveluksia? Vai odotatko, että saat mu*** kakkoseen, jos teet palveluksen mieskaverille, koska ilmeisesti sinun pitää saada pimpsaa,jos teet palveluksen naiskaverillesi, eikö niin.

Vierailija
5/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle naiset on vaan pilluja. Niiden kanssa ei voi olla kaveri. 

Vierailija
6/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn naispuoliset ystävät luulevat olevansa ap:n ystäviä,mutta ap odottaa saavansa seksiä.niiltä. 

Vierailija
7/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten yleistä, mutta kyllähän noita on.

Vierailija
8/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunnen tuollaisia naisia.

Aina niillä on joku kamu, joka jeesaa 'miesten' hommissa, kuljettaa, korjaa autoa tms.

Tiedän, että jotkut näistä miehistä ovat olleet kiinnostuneita seurustelumielessä, mutta tuo nainen ei ole heitä kelpuuttanut. Palvelukset kyllä kelpaavat.

En itse ole saanut vastaavaa apua, joten olen kateellinen. Eli esim. exät eivät ole halunneet jeesata.

Vierailija
9/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen, joka tekee just noin. Antaa ymmärtää, että olisi jotain mahdollisuuksia, ehkä. Kuitenkin dissaa heti, jos hänen toiveitaan ei jostain syystä toteuta. Naureskelee selän takana, miten Pera, Ake ja Miro ovat tyhmä, kun ne vaan roikkuu, vaikka hän vain käyttää hyväkseen. 

Vierailija
10/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä kuullut että ystävyys voi olla molemminpuolista ja palvelukset voi korvata jotenkin, esim muuttoapu pizzoilla ja kaljalla? Kuskaaminen siten että oon toisella kerralla ite kuskina yms yms.

Vierailija
11/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kannattavaa touhua - pääsi panemaan naisen kavereita.

Vierailija
12/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa sitä näki joskus, mutta ne on tietyt naiset jotka sitä tekee ja tietyt miehet jotka lähtee mukaan. Pitää olla ulkonäköä ja flirttaileva tyyli, ei miehet rumalle naiselle palveluksia tee.

Mä en nyt mikään kaunotar ollut, enkä flirttikään ja kaikki kaksimielisyys ahdisti. Olin sosiaalinen, mulla oli hyvät korvat ja aina otin huomioon kyselin kuulumiset. Niin ja tein ruokaa. Koskaan ei kahviakaan tarvinnut juoda pelkiltään.

Tajusin tuon kuplani ja friendzonejutut vuosia jälkeenpäin. Mä pidin aitona kavereina, mutta jannut sitten hävisivät mun elämästä kun mä rakastuin. Osa niistä hävis vaan sanomatta sanaakaan ja jäi moikkaiskavereiksi. Sitten oli pari jotka väkisin yritti pöksyyn, toisesta tein rikosilmoituksen oli sen verran ronskia touhua.

Vierailija
13/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset demari-akat kun tietää, niin tuo on ihan normaalia. Ne ukot jotka tuohon lähtee, niin ne on niitä aisureita.

Vierailija
14/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häikäilemättömiä naisia jotka käyttävät samalla tavalla hyväksi myös naiskavereidensa hyväntahtoisuutta.

Vierailija
15/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään tuollaista naista.

Vierailija
16/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ikinä kuullut että ystävyys voi olla molemminpuolista ja palvelukset voi korvata jotenkin, esim muuttoapu pizzoilla ja kaljalla? Kuskaaminen siten että oon toisella kerralla ite kuskina yms yms.

Turha toivo että saisi mitään vastapalveluksia.

Vierailija
17/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap et siis tee mieskavereillesi palveluksia? Vai odotatko, että saat mu*** kakkoseen, jos teet palveluksen mieskaverille, koska ilmeisesti sinun pitää saada pimpsaa,jos teet palveluksen naiskaverillesi, eikö niin.

Jamppa ainakin antaa ihan mielellään? Mikä vika siinä on ihan hauskaa puuhaa

Vierailija
18/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmaisia lounaita.

- Milton Friedman

Vierailija
19/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sulle. Ihana, että sanoit noin. Mä olen potenut jonkin verran huonoa omaatuntoa, kun en ollut kuviota ymmärtänyt. Joka siis myöhemmin paljastui hyvinkin klassiseksi friendzone tapaukseksi, mutta mä pidin aitona ystävyytenä. Olen monesti miettinyt, että kuinka ihmeessä se mies ymmärsi niin väärin. Eikä mitenkään tuonut esille itseään ja kiinnostusta. Sehän olisi voinut olla molemmin puolista.

Hän kuskas mua jonkin verran. Näin kuitenkin, että omasta vapaasta tahdosta. Soitteli ja kyseli, että tarviitko kyytiä sinne tai tänne. Välillä tarvitsin, välillä en. Tilipäivänä tarjosin rahaakin, muttei ottanut, kun on kuitenkin tehnyt niin monet ruuat, korjannut hänen vaatteitaan, hoitanut hänelle verhot jne. Näitähän piisaa. Paljon kaikenlaista, mutta fyysistä läheisyyttä meillä ei ollut.

Vierailija
20/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. onko tässä nyt kyse siitä mitä normaalien ihmisten kielenkäytössä kutsutaan ystävystymiseksi, toisten taas friendzonelle haalimiseksi. Mulla on useampi miespuolinen ystävä ja kyllä, ystävien tapana on auttaa toisiaan. Viimeksi tänään sain miespuoliselta kaverilta autokyydin, ensi viikolla autan häntä muutossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä