Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yleistä on että naiset haalii friend zonelle miehiä ja saa näiltä eri palveluita?

Vierailija
01.09.2024 |

En tarkoita mitään inceljuttuja vaan tapahtuuko tuota oikeasti jossain muodossa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia, että kaverit auttavat toisiaan. Ei sukupuoli liity siihen mitenkään.

Vierailija
22/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haalinut ketään friend zonelle, vaan en ole kellekään kelvannut. Miehet ovat jättäneet friend zonelle, vaikken ole edes ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kuullut tuosta. En tiedä.

Vierailija
24/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole haalinut ketään friend zonelle, vaan en ole kellekään kelvannut. Miehet ovat jättäneet friend zonelle, vaikken ole edes ylipainoinen.

On ihmisiä, joita hyväksytään ystäviksi. Sitten on ihmisiä, joita halutaan. Sitten on ihmisiä joista on hyötyä. Lopuksi jää ihmiset, joilla ei ole merkitystä.

Vierailija
25/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa naisen kanssa mutta en ole myöskään kokenut, että yksikään kaveruuteni tai ystävyyteni naisten (tai miesten) kanssa olsi muodostunut ja edennyt vain jomman kumman meistä halusta/i tahdosta ja tarpesita käsin. 

Vierailija
26/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä, joita hyväksytään ystäviksi. Sitten on ihmisiä, joita halutaan. Sitten on ihmisiä joista on hyötyä. Lopuksi jää ihmiset, joilla ei ole merkitystä.

Niinpä. Kun olen tämän huomannut, ei näillä miehilläkään ole minulle mitään merkitystä. Tämä toimii puolin ja toisin.

Vierailija
27/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverina miehiä, en koe että oon varsinaisesti heitä sen enempää friend zonennut kuin hekään mua. Ja kyllä saan heiltä joissain tilanteissa apua, niin hekin multa. Ja esim jos joku vaikka korjaa mun tietokonetta niin tarjoon palkaks ruoat. Normaali molemminpuolista ystävyyttä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
28/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin saamaton ja epävarma ettei hän osaa avata suutaan (puhua rehellisesti omista tunteistaan), se on hänen ongelmansa. Minä jätän hänet Friend Zonelle pysyvästi. Tai pudotan hänet kokonaan pois kaveripiiristä. En tarvitse velttoja miehiä elämääni. Minulle riittävät naispuoliset ystävät ja ne harvat suoraselkäiset miehet (reippaat, rehelliset, keskustelutaitoiset) mitä vielä Suomesta löytyy.

Suomalainen keskustelukulttuuri on valittavan lyhyt ja ohut. Miehet ovat keskustelutaidossa paljon heikompia kuin naiset. Se näkyy jo peruskoulun alaluokilla. Juuri tämän takia minä suosin ulkomaisia miehiä. Heidät on kotona opettu keskustelemaan (small talk) ja heillä on käytöstavat hallussa. 

Vierailija
29/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ovat ystäviä. Vietän heidän kanssaan aikaa sen vuoksi, että haluan. Jos en pidä ihmisestä, en kyllä ala pyytämään palveluksia, koska en jaksaisi esim. istua autokyydissä jonkun epämiellyttävän tyypin kanssa. Mulla on oma auto ja varaa maksaa sen bensat. Jos tarvitsen apua jossain käytännön asioissa, kysyn veljeä tai siskon miestä. 

Vierailija
30/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 v naiset tekevät tuota sangen usein.

25-30v naiset hieman harvemmin.

30-40 vuotiaat vielä harvemmin.

40+ naiset eivät juuri koskaan. 

Vierailija
31/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-25 v naiset tekevät tuota sangen usein.

25-30v naiset hieman harvemmin.

30-40 vuotiaat vielä harvemmin.

40+ naiset eivät juuri koskaan. 

Eräs 34-vuotias nainen yritti tuota kanssani yhdessä vaiheessa. Ei oikein onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi