Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia aivoverenvuodosta läheisellä? Selvisikö ennalleen?

Vierailija
01.09.2024 |

Miten kävi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini halvaantui mutta eli vuosia vielä 95 vuotiaaksi, äitini parani melkein terveeksi, on nyt 90v..

Vierailija
42/47 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi, mutta vasen puoli on halvaantunut. Oli eläkkeellä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisi, mutta vasen puoli on halvaantunut. Oli eläkkeellä jo.

Äh, selvisi siis hengissä, muttei ennalleen, sori. Jalka toimii kuntoutuksen jälkeen vähän, käsi ei.

Vierailija
44/47 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 50v, ei kykene enää normi arkeen

Vierailija
45/47 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee aivoverenvuodot ja aivoinfarktit sujuvasti sekaisin.

Vierailija
46/47 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kuusi vuotta sitten SAV, lukinkalvon alainen verenvuoto, josta selvisin. Vuoto koilattiin ja olin sairaalassa yhteensä melkein kaksi kuukautta. En meinannut herätä nukutuksesta, eikä tiedetty yhtään kävelenkö tai puhunko heräämisen jälkeen. Minulle kävi kuitenkin hyvin, eikä puhumisen ja liikkumisen ongelmia jäänyt. Lääkärin mukaan vastaavasta tapauksesta vain kaksi prosenttia toipuu yhtä hyvin kuin minä ja tästä olen niin kiitollinen. Lähimuistin kanssa on edelleen ongelmia ja väsyn helpommin kuin ennen, mutta muuten kaikki on hyvin. Kaksi kuukautta hävisi muistitani kokonaan ja uniani en muista edelleenkään ( kyllähän minä niitä kuitenkin näen) Loppuelämäni olen kiitollinen sekä Tampereen, että Helsingin sairaanhoitoon. 

Vierailija
47/47 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädille laitettiin joku metalliverkko päähän, selvisi, mutta persoonallisuudesta tuli hieman äkkiväärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä