Huomenna eläke
Tulee taas tilille.
Saan 1688euroo
Paljonkos sinä saat??
Kommentit (53)
Sullan iso eläke on.
Minä vaan 1221e
En mitään kun pääsen eläkkeelle vasta vuoden kuluttua.
Sitä odotellessa :)
En mitään, saan palkkaa kun ole vielä nuori ja kaunis enkä vanha ja ryppyinen.
Eläkekarttuma on 2300€, mutta eläkkeeseen on aikaa vielä 12 vuottaz
1500e nasahtaa. Suurin osa menee velan maksuun, mutta se onkin viimeinen erä. Siitä on hyvä jatkaa kohti tulevaa talvea ja uuttavuotta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, saan palkkaa kun ole vielä nuori ja kaunis enkä vanha ja ryppyinen.
Nuori voita olla,mut niin saatanan ruma 🤣
Tilille tupsahtaa 2067€
Hyvin pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Sullan iso eläke on.
Minä vaan 1221e
Paljonko bruttona ?
Kuinka paljon eläkkeistä menee veroa.? Itse jäämässä vuoden kuluttua
Tod. näk OVE:lle 01.12.2024 alkaen, pitäisin alkaa selvittämään tarkat luvut mitä tämä tarkoittaa sitten 4 vuoden kuluttua kun siirtyy syrjään jos on edelleen työelämässä mukana.
Paljonko teidän eläkkeistänne menee veroa?
Vierailija kirjoitti:
2122 € ja tulee vasta 3.9.
Eli veronpalautus..:::)
Tulee tilille 1 767€, vero 18,5 %
Veroa menee 23,5% ja se on enemmän kuin koskaan palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullan iso eläke on.
Minä vaan 1221e
Paljonko bruttona ?
Ohis olet jäämässä vuoden päästä eläkkeelle vuoden päästä ja et tiedä eläkkeen veroprosenttia. Eläkettä verotetaan enemmän kuin palkkatuloja. Ja eläke on 40-60% palkkatuloista. Itse jään eläkkeelle 15 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullan iso eläke on.
Minä vaan 1221e
Paljonko bruttona ?
Ohis olet jäämässä vuoden päästä eläkkeelle vuoden päästä ja et tiedä eläkkeen veroprosenttia. Eläkettä verotetaan enemmän kuin palkkatuloja. Ja eläke on 40-60% palkkatuloista. Itse jään eläkkeelle 15 vuoden päästä.
Niin ? Mitä ihmeellistä siinä on, etten vielä tiedä tulevan eläkkeeni veroprosenttia??
Tosin en vielä tiedä varmasti edes eläkkeeni määrääkään!
Pientä yli 3000 e tulee sijoituksista, eläke jää alle 1500 e/kk netto. Me tyhmät vanhukset emme aikanaan reissanneet ja keränneet kokemuksia, me säästimme ja sijoitimme ja nyt nuoremmat haluavat säästötileillemme vedoten siihen, että heillä ei ole rahaa, kun matkat Lontooseen ja Barcelonaan maksavat niin paljon. Olettehan tietoisia, että eläkeläiset on säästäneet eläissään paljon, paljon enemmän kuin nykyiset kolmekymppiset tulevat koskaan säästämään.
Vierailija kirjoitti:
Pientä yli 3000 e tulee sijoituksista, eläke jää alle 1500 e/kk netto. Me tyhmät vanhukset emme aikanaan reissanneet ja keränneet kokemuksia, me säästimme ja sijoitimme ja nyt nuoremmat haluavat säästötileillemme vedoten siihen, että heillä ei ole rahaa, kun matkat Lontooseen ja Barcelonaan maksavat niin paljon. Olettehan tietoisia, että eläkeläiset on säästäneet eläissään paljon, paljon enemmän kuin nykyiset kolmekymppiset tulevat koskaan säästämään.
Emme ole tästä tietoisia.
En yhtään.