Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on luvattu maa?

Vierailija
01.09.2024 |

Mitä sillä tarkoitetaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä asioita ei voi kertoa rehellisesti ja salailematta? Raamattu täynnänsä vertauskuvia ja kryptologiaa. Missä totuus? Miksette kerro totuutta kaikille?

Totuus kerrotaan kaikille halukkaille. Ei kristinusko ole mikään uskovaisten salaseura.

Mutta Jeesus sanoi muun muassa näin Jumalan valtakunnan asioista:

"Isä, taivaan ja maan Herra, olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.... joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle.... Opetuslasten on annettu tuntea Jumalan valtakunnan salaisuudet, mutta muille ne esitetään vertauksissa."

Raamattua kannattaa lukea ja myös pyytää, että Jumala johdattaisi itseäkin totuuteen.

Vierailija
22/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että riittää kun rakastaa. Se taitaa olla se tärkein asia ja opetus, jopa totuutta ja tietoakin tärkeämpää. Tietty terveys siihen lisäksi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi myös:

"Kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen... Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut."

Vierailija
24/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että riittää kun rakastaa. Se taitaa olla se tärkein asia ja opetus, jopa totuutta ja tietoakin tärkeämpää. Tietty terveys siihen lisäksi kuntoon.

Riittää ehkä ihmisille. Jumalalle riittää vain se, että tekee parannuksen syntielämästä ja kääntyy Jeesuksen tykö, uskoo evankeliumin.

Raamatullinen rakkaus taas on hedelmää, jota alkaa syntymään sen jälkeen, kun ihmisen oma sisin on ensin puhdistettu. Kuten muitakin hyvyyden piirteitä alkaa tulla esiin. "Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen."

Vierailija
25/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tietenkin Valinorin Kuolemattomat Maat, jossa on Haltioiden Eldamar, jonne haltiat palasivat Kolmannen Ajan päättyessä, jättäen Ardan ihmisten haltuun. 

Vierailija
26/27 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maan päällä Israel, hengellisessä mielessä taivas.

Israel on juutalaisille luvattu maa Raamatun mukaan.

Onko Jukka Kuoppamäki juutalainen?..  laulelee  taivas on sininen ja valkoinen...

-------------

Tämä on se mistä Raamattukin kertoo-ja tietysti kaikki tuo satanismi jota kouluissa, viihteessä ja tiede-uutisissa kerrotaan....

ihmissikakoira-risteytys-olennot videolla (n.6 minuutin kohdalla):

:

Nämä on se minkä takia Jumala lopettaa maailman.

muuten oliko nuo suomessa olleet kookkaat kansat eri rotua- ja siksi mm ruotsalaiset on rotupuhtaus-aate rotusotana tuhonneet suomenkansaa yhä vuoteen 2024 asti?

lisätietoa maailmasta:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18329688/julkkisten-kloonaukset

Oletteko koskaan miettineet mitä maailmassa  tapahtuu jos nuo geeniristeytys-olennot on olemassa?

Nämä on niin kauheita asioita että niitä ei edes voi puhua- ja on ihan selväettä Jumala tulee lopettamaan noiden maailmanvalta-satanistien mielipuolisen toiminnan- ja lopettaa  heidän satanisti-kultti karmeutensa.

... - TUOSSAHAN MYÖS selkisi miksi sanotaan että  POHJOINEN- KOSKA POHJOISESSA 'pohjoisnavalla'-  on Kuoppa- eli pohja... Pohja on se alkusana- ja tulee tuosta kuoppa-sanasta.

Siellä ei ole enää mitään-maailman reuna loppuu  siellä kuoppaan- ja Maapallo siis onkin Litteämaa... maapallo on litteä?

Vierailija
27/27 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tietoa- aha poistettu.-.-.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme