Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuotta sulla on ollut kuukautiset? Oletko laskenut paljonko rahaa niihin mennyt?

Vierailija
01.09.2024 |

Mulla ollut nyt 35 vuotta. Ehkä mennyt noin 2500 euroa. Sotkeentuneita tai pilalle menneitä vaatteita ja pyykkäystä en nyt laske erikseen. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta sulla on ollut auto? Kuinka paljon sulla on mennyt bensaan, huoltoihin, renkaisiin, vakuutuksiin, korjauksiin? Maksoitko yksin kaiken?

Vierailija
22/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kuukautiset: Tamponeja n. 3 €, siteitä n. euron edestä, kipulääkettä n. 2 euron edestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta olet säästänyt kuukauden ravintomenoissa, koska et ole mies?

Vierailija
24/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten odotellaan sitä yhtä vajaqqia selittämään tohkeissaan miten tämä on tunnin junan syytä

Tai persujen

Vierailija
25/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta sulla on ollut auto? Kuinka paljon sulla on mennyt bensaan, huoltoihin, renkaisiin, vakuutuksiin, korjauksiin? Maksoitko yksin kaiken?

Mihin tämä nyt liittyy 😀

Meillä on perheessä kaksi autoa, minä maksan oman auton kulut ja mies vastaavasti omansa. Mulla on ollut oma auto (4 eri autoa) 30 v, mutta miehellä vain n. 14 v (suhteen ensimmäiset vuodet käytettiin pelkästään mun autoa). 

Ap

Vierailija
26/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli n.30 vuotta. Turha laskea kuluja koska ne olivat välttämättömiä. Vähän sama kuin kysyisi montako vuotta olet syönyt ja paljonko on rahaa mennyt.

Vierailija
27/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat vuodet menin Pirkka-tamponeilla ja olisiko ollut 2006 kevät, kun hankin ekan kuukupin. Nyt meni melkein 40€ kuukautislevyyn, joka taitaakin olla väärää kokoa kun falskaa. 

Kuukautissuojiin ei ole mennyt läheskään niin paljoa kuin kuukautisten aikaiseen kipulääkitykseen tai endometrioosista johtuviin lapsettomuushoitoihin.

Vierailija
28/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. 

Ja sanon nyt vain että jos pojilla/miehillä olisi niin kaikki julkiset paikat olisi täynnä ilmaisia side/tamponi-automaatteja!!

Huoh. 

Vierailija
29/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta -M51

Vierailija
30/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on kärsitty monen monta vuotta mielialanvaihteluista, kaikenhan voi laittaa menkkojen syyksi, M56.

Vierailija
31/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotiaana alkoivat, loppuivat noin 30 vuotiaana minipillerien myötä. Rahanmenoa en ole laskenut, tamponeita käytin lähes alusta asti.

Vierailija
32/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v. Mutta tästä pois kuuden lapsen odotusajat eli 35v kestäneet yhteensä.

En ole laskenut kuluja. Enemmän ärsyttää se, että tulevat vielä ihan ajallaan ( ja runsaina) vaikka ikää jo 53.

Vierailija
33/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v on olleet. parasta aikaakin.. voisivat kyllä ihan aikuisten oikeasti alkaa loppumana jo.

Vierailija
34/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset ollu 20 vuotta. Tampoonin asettaminen sattuu mutta en oo laskenu rahojen kulua.

M32

Voi näitä miehiä, kun ne on niin tyhmiä. Luulevat olevansa jotenkin hauskoja.

Vierailija
35/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotta olen kuukautisista saanut nauttia, ja omalla kohdallani ne ovat tulleet keskivertoa kalliimmiksi. Ainoat riittävät ja toimivat suojat maksavat noin 6€/kk, kuukuppi ei valitettavasti sovi. Lisäksi joudun käyttämään melko paljon särkylääkkeitä ja vähintään kaksi täsmälääkettä hormonaaliseen migreeniin kuussa. Näihin menee noin 12€/kk. Lähes joka kuukausi joudun olemaan kuukautisista aiheutuvien kipu- ja huimausoireiden takia pois töistä 1-2 päivää, ja koska olen yksinyrittäjä, siitä koituu väistämättä tulonmenetyksiä. Tätä on yritetty kyllä hoitaa kaikilla mahdollisilla tavoilla, ja gynekologilla on saanut ravata kymmeniä kertoja, mutta ikävä kyllä mistään ei ole ollut merkittävää apua, ainoastaan ikäviä sivuvaikutuksia. Jos tulonmenetyksiä ei lasketa, kuukautiseni ovat maksaneet minulle tähän mennessä noin 7000 euroa. Jos tulonmenetykset lasketaan yrittäjäuran ajalta, puhutaan pitkälti yli kymppitonnista. 

Vierailija
36/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v. En ole laskenut, mutta miksen pääse näistä edes hormonikierukalla????

Vierailija
37/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotta. Ja alusta asti säännöllisesti.

Vierailija
38/48 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11vuotta ja 200-300e. Tosin käytän halpoja siteitä enkä mitään hienoa merkkiä. Halvat maksaa 80snt ja paketti riittää juuri viikoksi.

Vierailija
39/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11vuotta ja 200-300e. Tosin käytän halpoja siteitä enkä mitään hienoa merkkiä. Halvat maksaa 80snt ja paketti riittää juuri viikoksi.

Sulla varmaan aika niukat? 

Vierailija
40/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatin hormonikierukan kolmen lapsen syntymän jälkeen ja näin sain kuukautiset pois 20 vuodeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän