Jokainen voi muuttaa vain itseään
Ei se muita haukkumalla kummemmaksi muutu, pahenee vaan.
Tarkasteleppa itseesi.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikkein vaikeinta. Helpompaa on vaatia muita muuttumaan...
Toiste päin se on kylllä
Tämä on totta. Annan siltikin kritiikkiä, jos joku ei osaa olla ihmisiksi.
Näio. Kunhan ei muuttele huonompaan suuntaan.
Kerro miksi en saa olla oma itseni? Miksi haluat muuttaa minua?
Vierailija kirjoitti:
Helpointa on muuttaa itseään, vaikeampaa on muuttaa muita
Jos te ette usko niin sivuanne ei voida näyttää
Kukaan ei halua muuttaa itseään. Kaikki ovat jo parhaita versioita itsestään :D
Nykymaailmassa tuntuu olevan trendi, että vaikka itsessä on vika, voi aina syyttää muita.
Helpointa on elää ja antaa toistenkin elää. Miksi se on nykyään niin monelle mahdottomuus?
Pöljä, EI TIETENKÄÄN VOI!! Mee kouluun tai johonkin!
Ei tarvetta. En ole persu tms. fasisti.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa tuntuu olevan trendi, että vaikka itsessä on vika, voi aina syyttää muita.
Ja vaatia ympäristöä muuttumaan sinun vuoksesi. Ei maailma toimi ihan noinkaan.
Pitää olla rehellinen ja totuudenmukainen. Tunne itsesi.
Se lähtee omista tavoista. Kukaan ei ole koukussa mihinkään muutakun tapoihinsa tässä elämässä. Oli se sit röökinpoltto tai tänne palstalle tuleminen tai ihan mikä vaan. Rikkokaa paska tapa paremmalla ja kattokaa miten teidän koko ajatusmaailma muuttuu. Ja kyllä, se on juuri niin helppoa miltä se kuulostaakin.
Mulla on lähipiirissä vähän päälle kolmekymppinen mies. Hän sai potkut töistä luvattomien poissaolojen takia, alkoi uhkapelaamaan netissä ja joutui ulosottoon. Avovaimo lähti. Hän ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Työnantaja oli väärässä, avovaimo hirveä ja ulosotto epäreilu. Elää yhteiskunnan tuilla nyt ja syyttää muita tilanteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähipiirissä vähän päälle kolmekymppinen mies. Hän sai potkut töistä luvattomien poissaolojen takia, alkoi uhkapelaamaan netissä ja joutui ulosottoon. Avovaimo lähti. Hän ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Työnantaja oli väärässä, avovaimo hirveä ja ulosotto epäreilu. Elää yhteiskunnan tuilla nyt ja syyttää muita tilanteestaan.
Sai tarpeekseen orjuudesta ja alkoi elämään mukavasti. Ei tuossa ole mitään vikaa.