Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuotta sulla on ollut kuukautiset? Oletko laskenut paljonko rahaa niihin mennyt?

Vierailija
01.09.2024 |

Mulla ollut nyt 35 vuotta. Ehkä mennyt noin 2500 euroa. Sotkeentuneita tai pilalle menneitä vaatteita ja pyykkäystä en nyt laske erikseen. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset olleet 44 vuotta.

Enemmän kuin rahanmeno, ärsyttää kokemani kivut ja peruuntuneet menot kuukautisten takia.

44??? Ei voi olla? Vai ylläpidätkö sä niitä keinotekoisesti?

Niin mun äidille tehtiin, oli se outoa kun 60sellä oli vielä menkat.

Vierailija
42/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan plus miinus nolla, teen välillä kuukautisverestä verilettuja, joten säästän ruokakuluissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että kuukautissuojia on olemassa.

Aika uusi ylellisyys nimittäin.

Vierailija
44/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta. En ole laskenut. Sille kivulle ja vitutukselle ei ole hintaa.

Vierailija
45/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotta. En ole laskenut. Sille kivulle ja vitutukselle ei ole hintaa.

Ei kun tarkemmin, 42v.

Vierailija
46/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä moukat aiheet näin aamusta..mitä ap. teet näillä tiedoilla ..kirjoitatko ylös ruutuvihkoon..😂😂😂

Vierailija
47/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41v. Mutta tästä pois kuuden lapsen odotusajat eli 35v kestäneet yhteensä.

En ole laskenut kuluja. Enemmän ärsyttää se, että tulevat vielä ihan ajallaan ( ja runsaina) vaikka ikää jo 53.

Mutta jälkivuoto ainakin mulla kestänyt sen odotusajankin edestä. Laskitko sitä?

Vierailija
48/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotta.

En mitenkään pysty laskemaan hintaa, koska en muista mitä suojat on milloinkin maksaneet ja miten paljon niitä on milloinkin kulunut.

Joo, jollain kupeilla ja kestositeillä varmaan olisi saanut kustannuksia alas. Mutta mulle kuukautiset on aina ollut muutenkin niin inhottava juttu, että en ole halunnut nähdä niiden eteen yhtään enempää vaivaa tunaamalla millään kupeilla ja muilla, joita pitää vielä erikseen huoltaa. On maksanut mitä on maksanut ja ympäristöstä huolehdin kaikessa muussa. Lapsilla olen esimerkiksi käyttänyt pelkästään kestovaippoja.

Niin, ja omat kuukautissuojani on ollut varmaan parikymmentä vuotta kotimaisia Vuokkosia, että ainakin olen (tältäkin) osalta tuonut työtä ja verorahaa Suomeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme