Kuinka vanha olet/olit kun lapsesi tulivat täysikäisiksi?
Kommentit (57)
Olin 52 ja mieheni 55 kun nuorin täytti 18 vuotta.
36v. Oli outoa yo juhlissa, kun tuntui, että kaikki muut on melkein mun äidin ja isän ikäisiä. Sain esikoisen 18-vuotiaana, sitten 21vuotiaana toisen 23-vuotiaana kolmannen 24-vuotiaana neljännen lapsen. Ja ihan normaalisti elettiin ja kasvatettiin lapset, vaikka oltiin muka niin nuoria. Oltiin töissä, säästettiin talolainaan ja ostettiin talo. Lapset harrasti ja oltiin huoltojoukoissa ja erilaisissa talkoissa mukana.
30-vuotiaana kohtuni jouduttiin poistamaan sairauden vuoksi, joten ehkä oli hyväkin, että saimme lapset nuorina. Muutenkin nyt nelikymppisenä alkaa tottua rauhallisempaan elämäntyyliin ja ihmettelen, kun monella mun ikäisellä on ihan pieniä lapsia, että miten he jaksaa? Itse en enää jaksaisi edes vuorotyötä tehdä saatika valvoa vauvan kanssa. Nuorena jaksoi hyvin vähilläkin yöunilla. Muutenkin alkanut tulla mulle polvivaivaa, miehelle alaselkäkipuja. Ihan fyysinen kuntokin ihan erilainen kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun täysikäinen??
Kysy äidiltäsi, mikä on täysi-ikäinen
Olin 43 kun kuopus tuli täysi-ikäiseksi. Pari vuotta nuorempi esikoisen kohdalla.
Esikoisen täyttäessä 18v olin itse pari viikkoa aiemmin täyttänyt 44v, kuopuksen täyttäessä 18v olin 45,5v. Nyt olen 48v.
Äitini oli 35v, 40v ja 50v, paitsi ettei ollut enää elossa nuorimmaisensa täyttäessä 18v.
Ja minä itse 46v ja 47v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun täysikäinen??
Vedä viddu päähäs.
Et vastannut kysymykseen.
Esikoinen 35v kuopus 37v,nyt 26v.
No joko Ap on saanuttarpeeksi tallennettua näitä ikiä .....moukat voi laittaa sulle lisää...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olin 38 kun vanhin tuli täysi ikäiseksi ja 40 kun minusta tuli isovanhempi
Vierailija kirjoitti:
51 ja 53
Ei kun 51 ja 54. Mies 56 ja 59.
Vierailija kirjoitti:
39-60v
Miinuspeukuttajalle tiedoksi, olin 21v kun esikoinen syntyi ja 42v kuopuksen syntyessä.
Jos oli vaikeaa laskea??
40 kun ensimmäinen, 41 kun seuraava ja 46 kun kolmas.