Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä? Lenny Kravitz on 60-vuotias 😲

Vierailija
01.09.2024 |

Kuinka voi olla noin hyvännäköinen? Näyttää nelikymppiseltä...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenny on aina ollut mies. Ne säilyy miehinä myös vanhuksina. Nämä naismaiset miehet taas ovat kuin vaihtarikäiset naiset, kasvattavat pallomahaa ja leukoja.

Vierailija
22/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tuosta biisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 0:55 tuossa videolla 🔥🔥🔥

Vierailija
24/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani, joka syö mielestäni vain itse tehtyä ruokaa. 

Vierailija
25/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kravitz's Plant-Based DietIn his Bahamian residence, he immerses himself in an environment conducive to healthy eating, growing much of his food. This connection with nature translates into a diet rich in fruits and vegetables like cucumbers, mangoes, broccoli, and particularly soursop..

Rikkaalle tämäkin lienee helpompaa, eiköhän sillä löydy puutarhurit ja kokit tekemään tästä omavaraisesta Bahaman elämästä mukavampaa.  

Kaurahiutaleet, maapähkinät, juurekset, pinaatti, marjat, omenat, siemenet, täysjyväjauhot eivät ole kalliita. Niistä täytyy itse tehdä vihersmoothieta, sämpylöitä, puuroja, keittoja jne. Nimenomaan tulee erittäin halvaksi. Lähes halvin dieetti, mutta aikaa menee keittiössä pari tuntia päivässä vähintään. Whole foods plant based diet. 

Vierailija
26/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuva farmariasu sen tekee.

Vierailija
27/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kravitz's Plant-Based DietIn his Bahamian residence, he immerses himself in an environment conducive to healthy eating, growing much of his food. This connection with nature translates into a diet rich in fruits and vegetables like cucumbers, mangoes, broccoli, and particularly soursop..

Rikkaalle tämäkin lienee helpompaa, eiköhän sillä löydy puutarhurit ja kokit tekemään tästä omavaraisesta Bahaman elämästä mukavampaa.  

Kaurahiutaleet, maapähkinät, juurekset, pinaatti, marjat, omenat, siemenet, täysjyväjauhot eivät ole kalliita. Niistä täytyy itse tehdä vihersmoothieta, sämpylöitä, puuroja, keittoja jne. Nimenomaan tulee erittäin halvaksi. Lähes halvin dieetti, mutta aikaa menee keittiössä pari tuntia päivässä vähintään. Whole foods plant based diet. 

Itselläni yli viisi vuotta mennyt tätä aika lailla. 

t. sama

Vierailija
28/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurinalainen (kasvis) ruokavalio ja treenaus, terveet elämäntavat. Ei taida Lennyn lautasella näkyä hkblöötä ja lasissa keskikaljaa 😁

Vierailija
29/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Lisätestosteronia vetää ainakin 100% varmuudella

Vierailija
30/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin häntä vanhemmaksi, koska nimi on mainittu julkisuudessa niin pitkään.

Vierailija
31/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkailu vaatii hyvän kondiksen. Kaiken lisäksi biisit ovat ROCK!

Vierailija
32/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin häntä vanhemmaksi, koska nimi on mainittu julkisuudessa niin pitkään.

Nojaa. Ysärillähän toi tais pinnalle ponnistaa eli 60v ei ihmetytä

Vierailija
33/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju hiljeni, koska selvisi, että hyvän kunnon syynä oli veganismi ja itse valmistettu ruoka. 

Vierailija
34/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin järkkyä sekin, että kravitz ei ole enää se kolmikymppinen eikä itsekään teini-ikäinen vaan aika tosiaan kuluu hurjaa tahtia ja ihmisen elämä on lopulta tosi lyhyt.

Ei kyllä kantsisi tuhlata siitä minuuttiakaan esim tällä paskapalstalla notkumiseen.

Vierailija
35/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin järkkyä sekin, että kravitz ei ole enää se kolmikymppinen eikä itsekään teini-ikäinen vaan aika tosiaan kuluu hurjaa tahtia ja ihmisen elämä on lopulta tosi lyhyt.

Ei kyllä kantsisi tuhlata siitä minuuttiakaan esim tällä paskapalstalla notkumiseen.

Tämä. Tämä. Tämä.  💯 

Palstailu tältä päivältä: done. 

Vierailija
36/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nelikymppinenkään on tuossa kuosissa ja näyttää noin elinvoimaiselta ja freesiltä.

Vierailija
37/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että mitäpä jos j.lo ja lenny olisi saaneet yhteisen muksun..

Vierailija
38/38 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju hiljeni, koska selvisi, että hyvän kunnon syynä oli veganismi ja itse valmistettu ruoka. 

Oon itse (lähes) vegaani. Mutta älytöntä ajatella että tuo olisi ainoa syy. Ei ole mitään syytä olettaa että yksikään kehoansa julkisuudessa esittelevä mies ei käyttäisi lisätestosteronia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän