Onko vauvapalsta muuttanut mielesi jossain asiassa?
Minä suhtauduin ennen uimahalleihin neutraalisti ja kävin joskus jopa uimassa. Luettuani vauvapalstaa minua kuitenkin kuvottaa ajatus uimahallin menosta!
Muita?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tätä kautta on selkiytynyt moni asia:
Mitä tungettu elimistöön, vuosikymmenten seuraaminen ja kuuntelu, järjestetyt "sattumat", oudot rikokset joiden kohteena oltu vuosikymmeniä, motiivit niiden takana, ihmisiä niiden takana.
Tuollaisia mm. on selkiytynyt.
Suomessa on hurja määrä sairaudentunnottomia mt-potilaita vapaalla jalalla ja vailla hoitosuhdetta.
En ole aiemmin ymmärtänyt, että tuet voivat olla niin suuret, että ei kannata mennä töihin.
On muuttanut. Nuorempana luulin, että aikuiset tietäisivät edes vähän paremmin minne ovat elämänsä kanssa menossa kuin teini-ikäinen. Ai että olin väärässä.
On. Olin aliarvioinut ihmisten tyhmyyden.
En tiennyt, että tällaisilla alustoilla muovaillaan ihmisten mielipiteitä, vaikutetaan mielipiteisiin. Ukrainan sodasta ei saa sanoa kritiikin sanaa ja muutama muu aihe lehtää heti ulos. Tyhänpäiväisiä, kuten The Harlins ja Koivut sensijaan suorastaan hellitään.
Aikaisemmin luulin, että kaikki suomalaiset osaavat yhdyssanojen oikeikirjoituksen. AV-palsta on avannut silmäni: Kaikki eivät osaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menee jos tämän palstan idarit onnistuu vaikuttamaan omiin kantoihin.
Palsta yksin, mutta kun samat teemat alkavat toistua koko ajan.
Esim. itse uskoin aikaisemmin, että työtävälttelevät työttömät ovat harvinaisuus. Nyt esim. neljän työpaikan hakeminen on monille ylitsepääsemätöntä niin kertoohan se, että työhaluttomia todella on.
Vastaavasti palstalla saa aina pekutuksia kommentit, jossa naiset kertovat miten estävät miesten kaverisuhteita. Eli sosiaalinen eristämisellä parisuhteessa onkin yllättävän laajan kannatuspohja.
Toki nämä teemat tulevat vastaan muuallakin.
Melkein mikä tahansa (negatiivinen) ennakkoluulo ihmisistä saa täällä vahvistusta. Jos ennakkoasenne on, että vaikkapa naiset, miehet, työttömät, varakkaat, vanhat, nuoret jne mitä vaan on ikäviä tyyppejä jollain tapaa, niin varmasti löytyy kommentteja ja tykkäyksiä jotka vahvistaa ajatuksen.
On käynyt selväksi miksi koulukiusaamista ei koskaan saada loppumaan. Tämä palsta on täynnä kiusaajia jotka on valmiita hyökkäämään joukolla toisen kimppuun ihan mitättömistä syistä. Lisäksi kaikenlaiset ennakkoluulot kukkii. Luulin, että aikuiset on aikuisia, mutta ei...
Mieleni ei ole varsinaisesti muuttunut mutta havaintoni on miten ihmiset ajattelee ja toimii eritavoin.
Kyllä, en ole missään IRL tavannut niin sairaita ihmisiä mitä täällä..! Uskomatonta ajatella, että palstan häiriintyneet nettikiusaajat elävät vapaana joukossamme.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että tällaisilla alustoilla muovaillaan ihmisten mielipiteitä, vaikutetaan mielipiteisiin. Ukrainan sodasta ei saa sanoa kritiikin sanaa ja muutama muu aihe lehtää heti ulos. Tyhänpäiväisiä, kuten The Harlins ja Koivut sensijaan suorastaan hellitään.
Itsekin järkytyin, kun vuosia sitten selvisi ylläpidon olevan sen takana. Sitä ennen ajattelin ainoastaan mt-ongelmaisten trollien olevan vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menee jos tämän palstan idarit onnistuu vaikuttamaan omiin kantoihin.
Palsta yksin, mutta kun samat teemat alkavat toistua koko ajan.
Esim. itse uskoin aikaisemmin, että työtävälttelevät työttömät ovat harvinaisuus. Nyt esim. neljän työpaikan hakeminen on monille ylitsepääsemätöntä niin kertoohan se, että työhaluttomia todella on.
Vastaavasti palstalla saa aina pekutuksia kommentit, jossa naiset kertovat miten estävät miesten kaverisuhteita. Eli sosiaalinen eristämisellä parisuhteessa onkin yllättävän laajan kannatuspohja.
Toki nämä teemat tulevat vastaan muuallakin.
Ylläpito voi laittaa nuolia mielin määrin ja laittaakin.
Samoin..Miten paljon Suomessa on vielä tänäpäivänä sivistymättömiä ja tyhmiä ihmisiä.. 😬