Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa tahdikkaasti ystävän uudelle miehelle, että ystävälläni on aika "värikäs" menneisyys mitä tulee miehiin

Vierailija
31.08.2024 |

Ystäväni on löytänyt aivan kultaisen miehen. Mies on hauska, pitkä, komea, kiltti ja ennen kaikkea uskonnollinen. Ystäväni puolestaan on aika kevytkenkäinen ja erityisesti opiskeluaikoina hänellä oli suurin piirtein joka viikonloppuna uusi mies, kenen kanssa makasi. Mielestäni tämä uusi mies ansaitsee tietää näistä ystäväni opiskeluajoista. Mikä olisi tahdikas keino kertoa ystäväni menneisyydestä? Ajattelin, että voisi olla paras mainita asiasta vaivihkaan keskustelussa, esim. "ja sullahan niitä miehiä riitti silloin opiskeluaikoina".

N28

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta mieheni seksihistoria. Jos hän on aikanaan osannut ottaa " ilon irti", niin eipä ole multa pois. Seksiä voi harrastaa myös turvallisesti seksitaudeilta suojautuen.

Kondomi ei suojaa herpekseltä ja se tarttuu myös oireettomana.

Osa seksitaudeista aiheuttaa lapsettomuutta.

Kannattaa ensin tehdä ne lapset niin jos saa seksitaudin mikä aiheuttaa lapsettomuutta niin on lapset tehty.

Vierailija
162/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin kertoa, että kun täyttää 40 niin ei nuo vanhemmat miehet enää houkuta, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suhde on kyllä pilalla tiedon jälkeen tai sitten mies on täysi tossu.

Kaikkia miehiä etoo kyläpyörät, se on biologiaa.

Niin etoo naisiakin.

Ei edo. Naisia kiihottaa mies jolla on ollut paljon panoja.

Kyllä etoo. Alkaisi oksettamaan. Miettisin, että mitäköhän tauteja tollakin on, ja missä kaikkialla on munaanasa kastellut🤢🤮

Vierailija
164/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta mieheni seksihistoria. Jos hän on aikanaan osannut ottaa " ilon irti", niin eipä ole multa pois. Seksiä voi harrastaa myös turvallisesti seksitaudeilta suojautuen.

Kauhea määrä kumppaneita ja sitten löydetään se oikea eikä saa lasta, sitten aletaan kiukuttelemaan siitä muille.

Vierailija
165/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en valitse tiettyjen ammattien miehiä, koska niillä on paljon naisia ihan kaikilla ja itse en halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita ja naisia pyörii ympärillä, jos se lähtee ulos.

Vierailija
166/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä? Miksi kertoisit ja sekaantuisit toisten asioihin? Olet kateellinen?

Suurin osa miehistä ei välitä naisen historiasta pätkääkään, riittää kunhan nainen on kaunis ja hyvä sängyssä. 

Kyllä välittää. Se alkaa syömään miestä kun kuvittelee sen tytsynsä voihkimassa toisen miehen munan seivästämänä. 

Ehkä se tuollaista on todella epävarmojen kohdalla jotka eivät itse ole olleet kuin yhden tai kahden kanssa

Nimen omaan. Sitä on jo kättelyssä ikään kuin tappiolla. Mutta ei se kokenutkaan mies mitään yleiskonetta halua jonka pytty on huolella hoonattu.

Vierailija
167/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei välitä naisen historiasta pätkääkään, riittää kunhan nainen on kaunis ja hyvä sängyssä. 

Kyllä välittää. Se alkaa syömään miestä kun kuvittelee sen tytsynsä voihkimassa toisen miehen munan seivästämänä. 

Ehkä se tuollaista on todella epävarmojen kohdalla jotka eivät itse ole olleet kuin yhden tai kahden kanssa

Nimen omaan. Sitä on jo kättelyssä ikään kuin tappiolla. Mutta ei se kokenutkaan mies mitään yleiskonetta halua jonka pytty on huolella hoonattu.

Kiva olla miehen kanssa jolla on ollut paljon naisia ja vertailee sun vartaloa muihin ja onko sulla viiva vai ei.

Vierailija
168/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa seurustelemaan 40-vuotiaana niin miehesi on takuulla nähnyt sinua kauniimpia naisia.

Seurustelusuhteet ei oikein onnistu enää 40 ja yli vuotiaana.

Vierailija
169/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että aika moni on kovin epävarma itsestään ja taipuvainen mustasukkaisuuteen. Ajatus siitä, että puoliso on nauttinut seksistä jonkun toisen/ toisten kanssa, on liian epämukava. Omaa riittämättömyyden tunnetta yritetään sitten verhota jonkinlaisen ylevän moraalijargonin alle. 

Vierailija
170/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin hyvin kokeneena todeta että eipä käy tuollaisetkaan mielessä. 

Koita nyt vähän nostaa itsetuntoas, kuulostaa melko surkealta. 

Vierailija
171/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että aika moni on kovin epävarma itsestään ja taipuvainen mustasukkaisuuteen. Ajatus siitä, että puoliso on nauttinut seksistä jonkun toisen/ toisten kanssa, on liian epämukava. Omaa riittämättömyyden tunnetta yritetään sitten verhota jonkinlaisen ylevän moraalijargonin alle. 

Ei ole kiinni epävarmuudesta vaan osa ei oileasti tykkää, että kumppani on uittanut kaluaan monen sisällä.

En tykkää naisten miehistä.

Vierailija
172/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin hyvin kokeneena todeta että eipä käy tuollaisetkaan mielessä.&

Olen itsekin kokenut, mutta haluan mieluummin auton jolla ei ole ajettu paljon. Itse haluat sellaisen väljäkoneisen ja savuttavan romun.

Vierailija
173/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se ole oikeaa rakkautta, jos et kerro menneisyydestäsi ja sinut valitaan väärin perustein. Kumppanisi luulee sinua ihmiseksi mitä et ole.

Jos joku uusi tuttavuus ihan ensi töikseen alkaisi tehdä tiliä existään, niin minusta se olisi pikemminkin outoa kuin rehellistä. Sellainen avoimuus niin varhaisessa vaiheessa pakottaisi minut tekemään valintoja ennenkuin edes tuntisin ihmistä kunnolla. Tottakai noista kerrotaan sitten, kun suhde alkaa saada vakaata pohjaa ja aletaan mennä kohti vakavaa seurustelua/parisuhdetta. Mutta alkuvaiheessa tutustutaan yleensä aika neutraaleilla vesillä ja koetellaan kemioita, huumorintajua, luonnetta, mielenkiinnon kohteita. Olisi hyvin erikoista aloittaa kaivamalla elämänsä likapyykki esiin asenteella "ota tai jätä". Jos sille miehelle on olemassa arvopohja, joka määrittelee voiko esiaviollista seksiä olla tms. niin aivan varmasti hän osaa itsekin tämän tuoda esiin ja tunnustella vastaako ystäväsi näitä odotuksia. Ja joskus sitä ei edes halua tietää tällaisia asioita kumppanistaan.

Vierailija
174/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen vaan ei tarvita kuin yksi kumppani, kun sen taudin voi saada. Mikä ei palstaincelille ole ongelma, kun hän ei saa koskaan ketään.

Vierailija
175/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin hyvin kokeneen

Sinä kyllä olet neitsyt jonne, ja sellaiseksi myös jäät.

Vierailija
176/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä sanoisi mitään, tiedän kuinka paljon etenkin miehet keksii ja rehentelee panoilla, jotka ei tapahtuneet muualla kun jonnen mielikuvituksessa. 90% on satua, huomaa sen täälläkin näistä jotka ilmoittaa olevansa "kokeneita". Neitsyitä ne on, ja levittelee kateellisena paskajuttuja jotka ei yleensä edes pidä paikkansa.

Vierailija
177/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen vaan ei tarvita kuin yksi kumppani, kun sen taudin voi saada. Mikä ei palstaincelille ole ongelma, kun hän ei saa koskaan ketään.

Sinulle on ongelma, kun sinusta ei tykätään, koska sinulla on ollut paljon miehiä.

Vierailija
178/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on ongelma, kun sinusta ei tykätään, koska sinulla on ollut paljon miehiä.

Kuitenkin minä olen onnellisesti naimisissa, sinä et koskaan. Miehet keksii juttuja, täälläkin joka toinen "mies" on oikeasti neitsyt. Ei pidä uskoa juttuja heidän valloituksistaan, ne on silkkaa valhetta. Ja niitä kertovat ne katkerat ukopt, joille kukaan ei ikinä anna, ja hyvästä syystä.

Ellei ole ollut kärpäsenä katossa, ei todellakaan edes tiedä muiden seksielämästä yhtään mitään. Toisin kun incel luulee, tavallinen ravintolailta ei enemmistölle naisista tarkoita mitään irtoseksiä, kun sellaista ani harva nainen haluaa. Juttuja ja "varmoja tietoja" liikkuu, mutta vain kanssaincel on niin kokematon, että oikeasti uskoo niihin satuihin.

Vierailija
179/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alkaa seurustelemaan 40-vuotiaana niin miehesi on takuulla nähnyt sinua kauniimpia naisia.

Seurustelusuhteet ei oikein onnistu enää 40 ja yli vuotiaana.

Häh? Tän ikäisenähän ne vasta alkaakin kunnolla onnistua, kun molemmat on oppineet jo vähän tuntemaan itsensä ja tietämään mitä haluaa.

Siihen ei kyllä vaikuta se, että joo, mies on nuorempana varmasti pannut nykyistä minua kauniimpien ja nuorempien naisten kanssa. 

Vierailija
180/228 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, annapa ihmisten hoitaa tarpeellinen tietovaihto menneisyyksistään ihan itse....