Miten kertoa tahdikkaasti ystävän uudelle miehelle, että ystävälläni on aika "värikäs" menneisyys mitä tulee miehiin
Ystäväni on löytänyt aivan kultaisen miehen. Mies on hauska, pitkä, komea, kiltti ja ennen kaikkea uskonnollinen. Ystäväni puolestaan on aika kevytkenkäinen ja erityisesti opiskeluaikoina hänellä oli suurin piirtein joka viikonloppuna uusi mies, kenen kanssa makasi. Mielestäni tämä uusi mies ansaitsee tietää näistä ystäväni opiskeluajoista. Mikä olisi tahdikas keino kertoa ystäväni menneisyydestä? Ajattelin, että voisi olla paras mainita asiasta vaivihkaan keskustelussa, esim. "ja sullahan niitä miehiä riitti silloin opiskeluaikoina".
N28
Kommentit (228)
Mitä jos pidät huolen ihan omista asioistasi vaan?
M46
Miksi ihmeessä katsot juuri sinun tehtäväksesi kertoa ystävättäresi nykyiselle miehelle ystävättäresi lukuisista miesystävistä? Minun villi arvaukseni on, että ystävättäresi veikin tällä kertaa juuri sinun ihailemasi miehen?
Älä jaksa, okeasti sä olet M28 ja spämmäät tätä naisvihaa täällä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Eli valehtelu ja tiedon pimittäminen ovat ainoita tapoja välttää naisvihaa? Niinkö katalia ne naiset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Älä jaksa, okeasti sä olet M28 ja spämmäät tätä naisvihaa täällä joka päivä.
Eli valehtelu ja tiedon pimittäminen ovat ainoita tapoja välttää naisvihaa? Niinkö katalia ne naiset on?
Olen ollut huomaavinani, että vaikka mies olisi ollut sinkkuaikoinaan millainen playboy, bordellimies, jokaista yrittävä yhden illan suhteilija, niin kun sellainen pariutuu niin ympäristö pitää päänsä kiinni ja antaa parin hoitaa omat asiansa. Niin oliko tämä nyt oikein vai väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut huomaavinani, että vaikka mies olisi ollut sinkkuaikoinaan millainen playboy, bordellimies, jokaista yrittävä yhden illan suhteilija, niin kun sellainen pariutuu niin ympäristö pitää päänsä kiinni ja antaa parin hoitaa omat asiansa. Niin oliko tämä nyt oikein vai väärin?
Nos jos minulta kysyt, niin minä suosin avioimia kortteja, joten se on väärin jos hän vääristää taustojaan uudelle kumppanille. Vaikka poikkeuksia löytyy, yleensä naisia ei haittaa naistenmiehet, siinä missä miehiä useammin haittaa kevytkenkäiset naiset, joten tilanne ei ole ihan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kuulu sulle eikä ole sun asiasi todellakaan kertoa.
Olisit entinen ystäväni jos kertoisit.
Tällaiset ihmiset tietävät itsekin, ettei heistä ole parisuhteeseen. Mieti, jos miehelläsi olisi vaikka vaikea sairaus tai hän voi henkisesti pahoin eikä pysty seksiin, ja sinun pitäisi nautinnon sijasta olla tukena. Minua hirvittää ajatuskin, että tällaiset ihmiset joutuisivat siihen lohduttajan ja tukijan rooliin, koska heistä ei yksinkertaisesti ole siihen. Parisuhde on heille vain tapa saada säännöllistä tyydytystä
Ei pidä kertoa,kuten ei miehenkään kannata kertoa lukuisista aasian matkoista.
Todennäköisesti nainen ei näe muita silloin, kun "on parisuhteessa". Mutta auta armias jos niillä menee poikki, niin ei mene montaa päivää kun uusi on jo kiikarissa.
"joten se on väärin jos hän vääristää taustojaan uudelle kumppanille. "
Vääristää taustoja tarkoittaa että suoraan valehtelee olevansa jotain muuta kuin mitä on. Jos ei karro kaikki yksityiskohtia menneisyydestä niin se ei ole taustojen vääristelyä.
Lisäksi tässä on saattanut unohtua se että tämäkin mies on saanut tämän suhteen juuri siksi että nainen on ollut kohtuullisen helppo. Krantumpi nainen olisi saattanut jättää koko miehen väliin.
Siis miksi sun täytyisi tuhota toisen suhde, vain siksi ettet itse saanut ketään?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sun täytyisi tuhota toisen suhde, vain siksi ettet itse saanut ketään?
Täytyykin toivoa että mies on pettänyt. Ja toivottavasti kaikki jotka kertovat siitä naiselle, saisivat tuntea koston. Koska nämähän ovat omia asioita, eikös vain?
Tää voi olla taas joku keksitty provo, mutta jos ei ole, niin aloittaja on kateellinen tuosta miehestä. Ei siinä muuta.
Ja sillä on kumminkin niin suuri hinku satuilla tuolle miehelle kaveristaan, niin että turha kysellä, miten tekisi sen tahdikkaasti. Se tekee sen kumminkin. Ja samalla tekee itsensä naurettavaksi.
Ja muille tiedoksi tai ainakin ajattelemisen aihetta: tahdikasta tapaa juoruilla toisen - siis ystävänsä - menneisyydestä ei ole olemassakaan.
Haha. Jos on elänyt värikästä elämää ja tykännyt sekstailla monien miesten kanssa, niin tietenkäänhän se ei ansaitse hyvää miestä. Sitten on "kaverit" tyytyväisiä, kun se saa miehen, joka ryyppää, rellestää, käy vieraissa ja hakkaa vaimoaan. Sitten voivat itsetyytyväisinä myhäillä, että "niin siinä käy."
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kuulu sulle eikä ole sun asiasi todellakaan kertoa.
Olisit entinen ystäväni jos kertoisit.
Ap on kade ystävälleen. Joko kaikesta , tai ystävän miehestä, tai ylipäätään siitä, että tämä.on löytänyt jonkun. Oletko, ap, kenties menettänyt hovineidon, ja palvelijattaren, ja nyt yrittää tuhota toisen onnen?
Onpas täällä paljon naisia, jotka haluavat höynäyttää kunnollista miestä! Luoda nyt suhdetta esittämällä jotain mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nos jos minulta kysyt, niin minä suosin avioimia kortteja, joten se on väärin jos hän vääristää taustojaan uudelle kumppanille. Vaikka poikkeuksia löytyy, yleensä naisia ei haittaa naistenmiehet, siinä missä miehiä useammin haittaa kevytkenkäiset na
Olen samaa mieltä, on väärin vääristää taustoja ja antaa kuva aivan eri ihmisestä kuin on. Ja toisaalta siitäkin samaa mieltä, että yksityiskohtia kaikesta mahdollisesta ei tarvita.
Mutta toisaaltahan kysymys oli siitä, onko noista asioista keskustelu parin oma keskinäinen asia VAI tarvitaanko ulkopuolisia ihmisiä keskusteluun mukaan. Jos tarvitaan, miksi ja milloin? Myös ulkopuoliset ihmiset vääristelevät joskus asioita, erityisesti milloin heillä on joku oma intressi asiassa. Melko rumaa, varsinkin milloin se sabotaasihenkilö ei sitten kuitenkaan kiinnosta yhtään niitä, joiden juttua yrittää sabotoida. Eli hukkaan menee!
En tiedä sitten, oliko tässä tapauksessa niin... Mainittu kiltti, komea, pitkä ja hauska mies; saako sellainen tapailla jotakin heitukkaa, vai onko aivan liian hyvä sille ja siispä parempi kirjoittajalle itselleen 😁😈
Oli trolli tai ei, niin ihan mietintää nostattava aihe. Milloin ulkopuolisia tarvitaan hämmentämään soppaa ja milloin pari hoitakoon itse asiansa. Ihan hyvä kysymys jokaiselle, milloin puuttuisit itse joidenkin tapailuun Sivullisena, Ulkopuolisena, vai et juuri milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin vihollisia tarvitaan, kun on tällaisia ystäviä.
Lutkuttelijanaisilla on ansaitut ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mustia miehiä myös? Tämä miesten olisi ainakin hyvä saada tietää.
Mitä siitä seuraa?
Saako rasistiset ääliöt pysymään varmasti loitolla, jos sanoo, että on ollut tumma poikaystävä?
Ap, keskity omien asioiden hoitamiseen!!!