Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarna vei rahat, vaikka tilaus ei mennyt läpi

Vierailija
31.08.2024 |

Maksoin H&M-tilauksen Klarnan palvelussa verkkopankkimaksuna. Rahat lähti tililtä, mutta tilaus ei onnistunut. Klarnalta tuli nyt tunteja myöhemmin ilmoitus, että tekninen virhe ja rahojen palautuksessa kestää muutama päivä. Klarna on selkeästi firma, jota on syytä karttaa jos suinkin vaan mahdollista. Käsittämättömän onnetonta palvelua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saat kuitenkin rahat takaisin?

Itsellänikin oli jokin ongelma kun maksoin suoraan verkkopankista Klarnalle, jäi jotenkin pyörimään, mutta sitten tuli kuittaus kuitenkin että maksu oli mennyt läpi. Pelkäsin vaan, että olisi mennyt kaksi kertaa kun latasin uudestaan...

Vierailija
2/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina Klarnalla laskulle, ei ongelmia kun maksan laskun sitten kun saan ja päätän pitää tuotteet. 

Palautuksetkin ovat ennen laskun maksua onnistuneet 100% hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun pankki sanoo tähän? Entä oliko sitä ennen tilauksia klarnalla vai oliko tämä ainoa. Jäikö verkkokauppaan mitään merkintää tilauksesta tai maksusta, vai katosi vain koko homma. 

Vierailija
4/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vihasta palautetta klarnalle ja ropocapitalille

Vierailija
5/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vihasta palautetta klarnalle ja ropocapitalille

No just tää houkuttais nyt eniten

Vierailija
6/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi keväällä samoin toisessa verkkokaupassa, rahat eivät palautuneet automaattisesti. Jouduin aikamoiseen bottirumbaan, että sain sinne chattiin oikean henkilön vastaamaan. sitten piti täyttää joku palautuspyyntökaavake( saat sen sieltä chatista kunhan pääset ensin botin ohi joka ehdottaa sulle usein kysyttyjä kysymyksiä ja muuta kivaa ennen) Botti on enkunkielinen kaiken lisäksi, itse nyt sen kanssa pärjäsin mutta kaikki eivät sitä niin hyvin hanskaa. Eli yhteenvetona, toivottavasti rahasi palautuvat automaattisesti, muuten tulet tarvitsemaan pitkää pinnaa. Klarnallahan ei ole mitään s-postiosoitetta mihin voisi laittaa viestiä.

Vierailija
7/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ja puhelinpalvelussa ei hoideta palautuksia eli sinne on turha jonottaa, itse kerkesin senkin tekemään. Jostakin syystä suosin nykyään mieluummin kauppoja jossa paytrail vaihtoehtona.

Vierailija
8/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla kävi keväällä samoin toisessa verkkokaupassa, rahat eivät palautuneet automaattisesti. Jouduin aikamoiseen bottirumbaan, että sain sinne chattiin oikean henkilön vastaamaan. sitten piti täyttää joku palautuspyyntökaavake( saat sen sieltä chatista kunhan pääset ensin botin ohi joka ehdottaa sulle usein kysyttyjä kysymyksiä ja muuta kivaa ennen) Botti on enkunkielinen kaiken lisäksi, itse nyt sen kanssa pärjäsin mutta kaikki eivät sitä niin hyvin hanskaa. Eli yhteenvetona, toivottavasti rahasi palautuvat automaattisesti, muuten tulet tarvitsemaan pitkää pinnaa. Klarnallahan ei ole mitään s-postiosoitetta mihin voisi laittaa viestiä.

Siis oikeasti, toihan kuulostaa jo ryöstöltä.  Taidan laittaa palautetta H&M:lle, että lopettaisivat yhteistyön Klarnan kanssa, kun toimivuus on näin huonoa.

Vierailija
9/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on ollut jo 15 vuotta. Jos verkkokaupassa on maksunvälittäjänä Klarna, klikkaan välittömästi x:aa.

Vierailija
10/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin kesken klarnalla maksun kun oli niin monimutkaisen tuntunen ja maksoin luottokortilla. Hm myös.

Vierailija
11/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette osta Klarnan laskuun? Se on toiminut aina hyvin, 30 päivää korotonta maksuaikaa. Aikaa saa vielä sovelluksessa lisää, jos tuote ei ole ehtinyt tulla.

Vierailija
12/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tilanne, että olin ostanut jotain kiinteällä erämaksulla, jonka veloitus meni automaattisesti aina kortilta. Muutaman erän jälkeen olisin halunnut maksaa kerralla pois koko loppusumman, mutta en saanut Klarnan bottia millään ymmärtämään asiaa, kun yritin kysyä ohjeita, miten automaattiveloituksen summan saisi muutettua. 

Vierailija
13/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se klarnan vika jos h&m:llä ei mene tilaus läpi? 

Vierailija
14/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan aina Klarnalla laskulle, ei ongelmia kun maksan laskun sitten kun saan ja päätän pitää tuotteet. 

Palautuksetkin ovat ennen laskun maksua onnistuneet 100% hyvin.

Minä teen samoin, kaikki toiminut hyvin.

Vierailija
15/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette osta Klarnan laskuun? Se on toiminut aina hyvin, 30 päivää korotonta maksuaikaa. Aikaa saa vielä sovelluksessa lisää, jos tuote ei ole ehtinyt tulla.

Ei pienituloiset saa mitää laskuja. Lasku katsotaan lainan otoksi.

Vierailija
16/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se klarnan vika jos h&m:llä ei mene tilaus läpi? 

Vaikuttais kyllä juuri siltä, että Klarnan vika. Luottokorttimaksulla tilaus onnistui heti, Klarnalla taas prosessi avaa monta sivua ja kellottelee joka välissä. 

Vierailija
17/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itellä sattu kans näin kerran "reaaliaaikamaksun" kanssa. Mutta rahat palautu automaattisesti parin päivån päästä. 30 päivän maksuaika toiminu aina todella hyvin

Vierailija
18/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pienituloiset saa mitää laskuja. Lasku katsotaan lainan otoksi.

Höps. Se on maksuaika, ei laina

Vierailija
19/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin larnan ja sit meni mut ei kuiteskaa larna miten se nyt näin meni larna kuitenki menikin

Vierailija
20/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on ulkomainen pulju joka esittää vaatimuksia joihin Suomen viranomainen ja tietoturva-asiantuntijat kieltävät susostumasta. Kovalla väännöllä ja Ruotsin kuluttajiraston tuella sain rahani takaisin. On muuten k.o.viraston yleisin valtusten kohde.

Tilasin siis ja maksoin suoraan pankkitililtän. Toimitus meni pieleen, myyjä tunnusti ja lupasi rahat. Klarna panttasi ne itsellään.

Lukekaapa se pienellä painettu, ette olekaan enää asiakassuhteessa myyjän vaan tämän huijaripazkan kanssa. Rotsin viranomainen auttoi hyvää hyvyyttään.

En ikinä tilaa jos pazka on tunkemassa väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän