Minusta on outoa, että aikuiset ihmiset käyttävät arkivaatteina collegeasuja
Näyttää mun silmään yhtä hölmöltä kuin se, että joku tulisi töihin pyjamassa. Miellän siis hyvin vahvasti kotiasuksi nuo collarit ja hupparit.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten pukeutuminen ei kuulu sinulle pätkääkään.
Pukeutumista säätelevät säännöt, jopa lait ja asetukset sekä kulttuuriset normit.
Collegeasut eivät riko mitään lakia. Kulttuuriset normit voit työntää sinne minne aurinko ei paista.
Saako 50 v collegeilla käydä kaupassa? Kävelen usein kauppaan 2 km ja on se mukavampaa ku farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kivoja neuleita ja farkkuja please
Farkut on, mutta inhoan neuleita - mieluummin collagepaita mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta näkyy kyllä.
Ap
No voi byhyy.
Näyttää arjessa ihan ok kunhan tyylittelee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Pyjamahousut on nyt trendikkäät
https://yle.fi/a/74-20106503?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Mun nuoruudessa kuljettiin jopa koko pyjamassa, ei pelkissä housuissa. PIL bändi osti pyjamat esiintymisasuiksi Ruisrockiin Turusta, niin lehti kirjoitti, että design-muotipelleiksi ruvenneet vanhat punkit.
Vierailija kirjoitti:
Collareiden ja verkkareiden käyttö julkisilla paikoilla pitäisi kieltää sakon uhalla. Eikä mielellään kotonakaan, jos on kumppani.
Miksi?
Nuorilla aikuisilla on uudet trendit.
Aivan niin Teidän Ylhäisyytenne. Aamupäivällä kuuluu käyttää tweedistä tai villasta valmistettua laadukasta vierailu-ja arkiasua, iltapäivällä pukeudumme muodollisemmin, miehillä tumma puku ja solmio, naisilla polvimittainen suora tai pliseerattu hame, helmet ja helmikorvakorut. Iltaa kohden vaihdamme kostyymin shakettiin tai kevyempään smokkiin, erityisesti coctailtilaisuuksia silmälläpitäen. Naisille pitkä iltapuku ja umpikärkiset korkokengät. Muistattehan käyttää imuketta, mikäli poltatte savukkeita, se kruunaa elegantin kokonaisuuden.
Riippuu työnkuvasta. Jos on joku varastoheppu tai kokoomatyyppi, niin miksei. Kotona ja vapaalla käytän itsekin. Toimistolla en missään nimessä, ei sovi asiantuntijatyöhön.
Ollaanko me upgradettu tuulipuvuista vihdoin collegepukuihin. Word.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta näkyy kyllä.
Ap
Jaha. No siinähän katselet sitten vaan.
Myöskään urheilu -t-paidat eivät sovi oikein joka paikkaan. Mieti nyt jotain bisness-konsulttia urheilupaidassa. Kyllä siinä tulee mieleen, että onko nyt vapaalla tai lomalla eikä töissä.
Tekikö aloituksen Dahlia Mustavaara?
Chinot, puuvilla paita, froggs sukat, avoimet purjehdus kengät, jokin kevyt neule viileällä ilmalla.
Olen mies.
Eikö sitä ole vielä kielletty laissa? Ihan uskomatonta, että niissä saa kulkea julksilla paikoilla ilman pätevää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jakkupukua eikä sitä mun työssä hyväksyttäskään. Lökisket ja t-paita ovat hyvä yhdistelmä.
Sähkömies ois aika outo näky jakkupuvussa, tai nuohooja!
Vierailija kirjoitti:
Chinot, puuvilla paita, froggs sukat, avoimet purjehdus kengät, jokin kevyt neule viileällä ilmalla.
Olen mies.
Miten voit olla tuolla tasolla? Et osaa edes yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Collareiden ja verkkareiden käyttö julkisilla paikoilla pitäisi kieltää sakon uhalla. Eikä mielellään kotonakaan, jos on kumppani.
Totta, kumppanin kanssa pitäisi olla sallittua vain alusvaatteissa tai ilman vaatteita😋😋