En voi ymmärtää alkoholitonta olutta juovia ihmisiä
Siis öö mitä ihmettä? Kuka juo olutta sen maun takia??
Kommentit (39)
Grilliruoka on parhaimmillaan oluen kanssa ja siinä on silloin kyse mausta, ei alkoholiprosentista.
Kofeiiniton kahvi, alkoholiton olut ja sokeriton limukka. Juokoon kuka haluaa mutta minä en osta niitä.
Pienet on AP:n ongelmat
🍻 kippis lauantain kunniaksi
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton olut on hyvä janojuoma ja myös ruokajuomana. Tykkään kun siitä ei tule pöhnäistä oloa ja autoakin voi ajaa sen jälkeen.
Olut janojuomaksi. 😂
Jos olen auton kanssa liikkeellä ja tekee ruoan kyytipojaksi mieli olutta, alkoholiton on oiva vaihtoehto.
Kyllä se taitaa olla eniten vaan tapa, että nytpä juon oluen. Tykkään minäkin kahvia juoda vaikken oikeastaan edes erityisemmin nauti sen mausta.
Vierailija kirjoitti:
Kofeiiniton kahvi, alkoholiton olut ja sokeriton limukka. Juokoon kuka haluaa mutta minä en osta niitä.
Minä minä minä 😳
Monet alkoholittomat oluet ovat parempia kuin alkoholilliset. Esim. 0,0% Weihenstephaner.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton olut maksaa yhtä paljon kuin alkoholillinen, eikä sitä myöskään saa ostettua ilman henkkaria. Joten käytännössä se ei tarjoa mitään etuja verrattuna alkoholilliseen olueen.
Ai sekin on nykyään K-30-tuote. Hyvä Suomi!
Ihan parasta tauko- ja palautusjuomaa, kun puuhastelee pihatöitä, polttopuita, taimikonraivausta jne
Vierailija kirjoitti:
Mun faija juo ainoastaan alkoholitonta Heinekenia. Pelkästään maun vuoksi.
Omaan suuhuni myös yksi parhaita alkoholittomia.
Minä juon maun ja joissain tapauksissa kestävyyden vuoksi. Nykyään on melko monipuolisesti tosi hyviä alkottomia erikoisoluita tarjolla. Jos on pitkä ilta, niin on hyvä ottaa aina välillä alkoholiton niin pysyy skarppina!
Ennen join kesäisin silloin tällöin yhden oluen, oli hyvää. Nyt iäkkäänä olen jo vuosia ostanut alkoholitonta olutta. Kalaruokien kanssa 0,3 pullon juon ruokajuomana. Minkäänlainen alko ei enää maistu iäkkäänä ja suurkuluttaja en ollut koskaan, harvoin join lasillisen viiniä nuorempanakin, enää ei käy mikään.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa yökerhoissa on ihan normaalia juoda alkoholittomia juomia. M28
Ihmekös tuo, kun japanilaiset tulevat siitä alkoholittomastakin ihan känniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun faija juo ainoastaan alkoholitonta Heinekenia. Pelkästään maun vuoksi.
Omaan suuhuni myös yksi parhaita alkoholittomia.
Täytyypäs kokeilla. Tuli joskus testattua alkoholittomia, kun ei voinut käyttää alkoholia ja maistuivat ihan kamalalta.
Taas tämmönen "en voi ymmärtää"-aloitus. Miksi pitäisi kaikkea ymmärtää ja miksi kirjoittaa siitä ymmärtämättömyydestä tänne palstalle. Ap ei ymmärrä montaa muutakaan asiaa. Muiden juomisia ja syömisiä ei tartte edes ymmärtää, mielitekoja ja ruoka-juomatapoja on monenlaisia. Miksi niitä oikein ymmärtää pitäisi??
Miksi mainostetaan alkoholittomana vaikka usein pullossa mainitaan 0,1-0,5?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton olut maksaa yhtä paljon kuin alkoholillinen, eikä sitä myöskään saa ostettua ilman henkkaria. Joten käytännössä se ei tarjoa mitään etuja verrattuna alkoholilliseen olueen.
Ai sekin on nykyään K-30-tuote. Hyvä Suomi!
Kyllä mä ainakin olen saanut ostettua alkoholitonta olutta itsepalvelukassalla, mutta simaa en.
Olen nyt imettäessä ja raskaana ollessa juonut silloin tällöin alkoholittomia oluita. Paremmalta ne maistuvat kuin joku mehu tai limsa.